beni fene sikti

Slm.Ben şu na 36 yaşındayım anlatacağım olay 7 sene önce oldu ve inanın hepsi gercektir. Benim çocukluk arkadaşım olan Tarık diye bir arkadaşım var ve ben hep onunile arkadaşlık ederdim arasıra seksten bahsedip anılarımızı anlatırdık fakat konuştuklarımız erkek erkeğe nasıl yapıyorlar acımıyormu gibilerinden bahsederdik yine böyle sohpet esnasında alkolde alıyorduk ben alkolü biraz fazla almışım bunu fırsat bilip benimle birlikte olmak istediğini söyleyip duruyordu bende olmaz diye ısrar ediyordum daha sonra kendi evine doğru yola çıktık arabayı o kullanıyordu evinde kimse yoktu eve girdik ve halen bana ısrar ediyordu bende olmaz diye itiraz ediyordum sonra bir kaç tanedaha bira aldık onlar bittikten sonra bana iyice askıntı olmaya başladı ve üzerime atladı beni opüyor götümü elliyor bende alkolun verdiği sarhoşlukla pek fazla birşey yapamıyordum biz böyle mücadele verirken birden içeri erkek kardeşi Faruk girdi bizi öyle görünce oda çok şaşırdı hemen yanımıza geldi ve abisine yardım etmeye başladı ne yapacağımı şaşırmıştım ve beni zorla soyoyorlardı artık bende birşey yapamaz olmuştum kendimi oluruna bıraktım Tarık arkama geçti ve bak seni nasıl sikeceğim diye söyleniyordu Farukta ona destek veriyordu Tarık yarağını çıkardı ve götüme sürtmeye başladı yarağı 17 sm.olduğunu biliyordum ölçmüş bana anlatıyordu aklıma geldikçe o yarağı nasıl alacağım diye korkuyordum Tarık bu arada parmağını götüme sokmaya başladı bir parmak derken iki oldu derken üç parmağını sokmaya başladı canım yanıyordu götümü çekmeye çalıştıkça Faruk beni geri itiyordu derken Tarık götüme yarağını dayadı ve yavaş yavaş sokmaya çalışıyordu acıdan ne yapacağımı bilmiyordum yalvarıyordum yapmayın diye fakat beni dinlemeyip daha hıslanıyorlardı bu arada Tarık yaragını gidip gelirken bir kökledi nerdeyse bayılacaktım içime tamamen olmıştım içimde hisediyordum o yarağı derken acı bitti yerini tatlı bir zevk almaya başlamıştı kendimi tamamen onlara bıraktım çok geçmedi Tarık içime boşalmaya başladı hani benimde hoşuma gitmeye başlamıştı tam bu sırada Tarık yarağını içimden çıkardı ayağa kalktı Faruğa döndü bu beni çok zorladı sikmek için,şimdi birde sen sik dedi Faruk zaten hazırda bekliyordu askerden yeni gelmişti onun için bir fırsat olmuştu bu olay hiç vakit geçirmeden soyunmaya başladı yarağıda abisi kadar olmasada iyidi hemen arkama geçti ve zaten açılmış olan götüme bir hamlade soktu ben hiç sesimi çıkarmıyorum sikilmekten zevk almaya devam ediyordum Faruk uzun süredir bir ilişkiye girmediği için beni öyle sikiyorduki her vuruşunda götüm havaya kalkıyordu bu arada Tarık dayanamadı yarağını getirdi ağzıma sokmaya başladı benim okadar hoşuma gitmeye başladıki zevkten ölecektim nerdeyse derken faruk büyük bir zevkle içime boşaldı tarık halen azıma veriyordu Faruğun hareketlerinden okadar çok tahrik olmuşki çok geçmedi ne olduğunu anlamadan ağzıma boşaldı boşalırken çıkarmıyayım diye kafamı öyle sıkı tutmuşki nefes alamadım bir kısmını yutmak zorunda kaldım bu olayın üstünde 7 sene geçti Farukla birdaha hiç berabar olmadım ama Abisi Tarık ile her fırsatta birlikte oluyorum ve çok hoşuma gidiyor artık. Gönderen: şimdi gay oldum

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • İş yerinde dayım beni böğürte böğürte sikti Yaklaşık 6-7 ay önce bu siteyi birkaç kez ziyaret ettim. Okuduğum anıların bir çoğu inandırıcı bir çoğu da gerçekle uzaktan yakından alakası olmayan yazılardı. Okuyup da bunlar gerçek olabilir dediğim bir çok yazınında nasıl gerçekleştiğine hayret ettim, yaşım 25 ama daha önce hiç böyle olaylar bana denk gelmemişti. Ancak kısa bir süre önce yaşadığım olay bazen çaresizliklerin bazen de insanların tutkularının bu tür olaylara gebe olduğunu bana gösterdi. Deminde belirttiğim gibi yaşım 25 aşırı olmasa da bayanlarca beğenilen bir yakışıklılığa sahibim. 47 yaşında bir dayım var. Aramız kendisiyle oldukça iyidir. Gezer tozar ara sıra kafa çekmeye falan gideriz. Beni çok sever. Dayım 2003 yılı içerisinde ağır bir trafik kazası geçirdi. Kaza sonrası vücutta bir takım aksaklıklar oldu. Bunlardan bir tanesi sinirlerin zedelenmesi sonucu ereksiyon olmayışıydı. Deminde belirttiğim gibi kendisiyle aramızda yaş farkı olmasına rağmen ailenin tek erkek torunu olmam nedeniyle çok iyiyizdir. Derken geçenlerde yine bir akşam içerken dayım seninle bir şey konuşacağım artık dayanmaz hale geldim dedi. Sanırım işler yolunda gitmiyor esnaflık öldü falan diyecek dedim kendi kendime. Dayım nasıl söyleyeceğimi bilemiyorum ama sen benim her şeyimsin sana diyemezsem kimseye söyleyemem dedi. Hayırdır dayı dedim. ( )Bak Faruk geçirdiğim kaza sonrası sinir zedelenmesinden dolayı kas hareketlerinde bir takım sıkıntılar çekiyorum. Bunlardan biri ki aile yaşantım için en önemli olanı seks hayatımı değiştirdi. O günden beri ereksiyon olamıyorum. Yengemle dayımın […]
  • Domaltıp Sikti Beni 17 yasinda ince belli yuvarlak kalça ve gögüslü bugday tenli güzel bir kizim daha dogrusu kizdim haluk karsima çikincaya kadar ; ) onun isyeri vardi ve yaninda çalisan sekreterini siktigini biliyordum. Sekreteri nedense ondan bi türlü vazgeçmiyor ve birakmiyordu oysa benimde gözüm ondaydi onunla sevismek öpüsmek istiyordum en sonunda dayanamayip kararimi verdim ve bi yolunu bulup cep telefonunu istedim oda bana ilgi duyuyormus ki hemen verdi ve benimkini aldi, ama bir hafta boyunca beklememe ramen hiç aramadi belliki sekreterini sikiyordu sonunda dayanamadim ve ben aradim pazar günüydü bulusalim dedi kabul ettim önce bir bara gittik daha orda biralar gelirgelmez mini etegimin altindan bacaklarima dokunmaya ellemeye basladi niyeti belliydi ama ben bakireydim ve fazla bisey yapamazdim sadece sevismeyi ve öpüsmeyi en fazla azima almayi düsünüyordum ki bir anda kendimi ona kapilmis bir sekilde deliler gibi atesli bir ?ekilde öpüsürken buldum. yarim saat sonra artik kalkalim dedi nereye gidicez dedim bu saatten sonra tabiki bizim eve diye cevap verdi o an içim ürperdi ayaklarimin bagi çözüldü ve ne yapacagimi bilemeden koluna girdim ve yola çiktik, arabada hala bacaklarima elliyor ve çok güzel ve düz oldugunu söylüyordu tam eve gelmek üzereydik ki arabayi durdurdu ve bacaklarimi yalamaya basladi ilk defa böyle bir duygu yasiyordum amim kabarmis sulanmis ve yaniyordu kafasini iyice bastirdim ve yukari çektim külodumun üstünden amimi yaliyor istiriyordu,pembe külodum onu çok tahrik etmisti bende elimden geldigince yarrani elime almaya […]
  • sevgilim beni hunharca sikti merhaba benim adım sedA. 16 YAŞINDAYIM. BENİM Bİ SEVGİLİİM VAR. ÇOOK YAKIŞIKLI BİRİSİ. TÜM KIZLARI HAYALİNİ KURDUĞU TİPTEN Bİ ERKEK YANİİ. KASLI FALAN..Bİ GÜN SAHİLDE GEZİYODUK. BENİ DUDAAĞIMDAN ÖPMEYE BAŞLADI. BENDE KARŞILIKSIZ KALAMAIM TABİİ. SONRA MEMELERİME ELLEMEYE BAŞLADI. BENDE NAPIYOSUN PAMİR Bİ GÖREN OLUCAK DEDİM. BANA GEL BENLE DEDİ. ONU TAKİP ETMEYE BAŞLADIM. Bİ OTELE GİRMİŞTİK 5 YILDIZLI GÜZEL Bİ OTELE. NE İŞİMİZ VAR BURDA DEDİMM. SUS VE YÜRÜ DEDİ. AZ SONRA Bİ ODADAYDIK. ODAYA GİRER GİRMEZ BENİ YATAĞA İTTİ. NAPIOSN YA. DEDİMM. BAK SEDAA AYLARDIR BU ANI BEKLİYORUMM LÜTFEENN. DEDİ . BEN ANLAMAMIŞ GİBİ NEYİ DEDİMM. SENİ SİKMEYİİ BEKARETİNİ ALMAYII. MADEM BENİM SEVGİLİMSİN SENİ AMINDAN İLK BEN SİKİCEM DEDİİ. HAYIR DEDİM BU ASLAA OLMAZ. ISRAR ETTİ YALVARDI FALAN. KABUL ETMEDİM. TAMAM OZAMAN GÖTÜNDEN SİKİYİM SENİİ . AMINI YALIYIMM. LÜTFFEENN SEDAA.. DEDİ BENDE TAMAM AMA SADECE GÖTÜMDEN VE SADECE YALIYCAKSIN AMIMI DEDİM TAMAM. DEİİ. OLURR.SONA BENİM ÜSTÜMDEKİLERİ ÇIKARMAYA BAŞLADII. BENDE ONUNKİLERİİ.SİKİNİ YALAMAYA BAŞLADIMM. SONA AMIMI YALAMAYA BAŞLADI. BEN KENDİMDEN GEÇMİŞ BBİ ŞŞEKİLDE GÖZLERİMİ KAPAMIŞ IHHH OHH DİESESLER ÇIKARTIYODUM. SONA BİRDEN SEVGİLİM AMIMA ÇAKTII.. AHHH NAPIYOSUUNN DEDİM AMA İŞ İŞTEN GEÇMİŞTİ,. KANLAR AKIYODU SİKİNE DOĞRUU. YAPMAA LÜTFEEN DİYE AĞLADIKÇA DAHA DA SERT SİKİYODU BENİ Bİ YARIM SAAT SİKTİKTEN SONRA HADİ GİT YIKAN DEDİİ. SONRADA DEDİKİ BEN SENİN GÖTÜNÜ SİKMEK İÇİN SÖZ ALMIŞTIM DİMİ. SÖZÜMÜ TUTMADAN OLMAZ DEDİ VE GÖTÜMDEN DE SİKMEYE BAŞLADI. GÖTÜMDEN DEFALARCA SİKTİRMİŞTİM ZATEN. TORBA […]
  • çok sert sikti beni İstanbulda netten konuştuğum birisiyle bir akşam buluştuk ve bana gittik… Çok geveze birisiydi ama tatlıydı…Neyse oturup evde ne varsa yedik beraber… Tabi o gene konuşuyor.. Sonra yanıma gelsene uzak durma dedi..Olur dedim ben de.. Yanına gittim. Kolunu omuzuma attı ve okşamaya başladı beni.. Sonrasında sıkı bir şekilde tutup kendine cevirdi.. .    Öpüşelimmi dedi.. Ve ben kendimi o noktadan sonra ona bıraktım. Hoyratça öpüyordu. Hem de ısırırcasına.. Bir elim sikini okşuyordu. Dervasa birşeymiş gibi geliyordu ama görmeden yorum yapmamamyı öğrenmiştim. Neyse kafamı    bacak arasına götürdü ve ben onun fermuarını açtım. Sikinin başı ince kökü ise çok kalındı. Tam bir çivi gibi yani. Yaladım o çiviyi dakikalarca. Emdim emdim emdim…Ben bunları yaparken o bir tar4aftan popomu mıncıklıyor, elini eşofmanın altından içime sokuyordu. Sonra o iyice kıvama geldi ve beni sert bir biçimde sırt üstü yatırdı..Önce kendi pantolulunu çıkardı sonra da benim eşofmanı. Ve bak bakalım talımıymış d,iyerek sikini deliğime dayadı. O sırada gözleri gözlerimdeydi.Bir eline okkalı bir tükürük bıraktı ve sikine sıvazladı. Sonra    da kalanı ile deliğimi islattı. Sonrabacaklarımı havaya kaldırdı, sikini deliğime yanaştırdı iyice deliğime yerleştirdi. Sonra hazırmısın şimdi dedi. Hazırım dedim başımla. Ve birden kökledi. Köklerken de hala konuşuyor sikeyim mi söyle sikeyim mi haaa diyordu.Ve köklemesiyle beraber gözlerimden yaş geldi.    Ve o hiç bu yaşlara aldırmadan sokup çıkarmaya başladı. […]
  • kamyoncu fena sikti merhaba size basımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum ben 22 yasında 1.85 boyunda pasif bir gayım.birgün canım sıkıldı ve asfaltta bi tekel bayii vardı ordan 3 bira aldım ve asfaltın kenarındaki banka oturdum.biramı yudumlarken bi kamyon durdu yolun karsı tarafında kamyoncu yavas yavas yanıma geldi.bana buralarda sikebilecegim karı falan var mı dedi yani genelev gibi.bende hayır yok dedim. sen napıyorsun burda gecenin bi vakti dedi.bende canımın sıkıldıgını bira içmeye cıktıgımı söledim.bende içebilir miyim dedi bende tabi neden olmasın buyur dedim .sohbetimiz sexten acıldı direk hiç kadın siktin mi dedi hayır dedim neden dedi sen erkek degil misin ddi bende evet erkegim ama… dedim.aması ne dedi bende gayım ben dedim adam sasırdı kamyoncu sikişmek istiyordu aradıgı bendim acaba beni siker miydi.bende dedim zaten beni siker misin?tabi nedemek dedi.ben hemen elimi mükemmel yarragına attım.burda olmaz dedi kamyona gecelim dedi.kamyona gectik pantolonunu cıkardı yalamaya basladım o devasa yarragı .harika bişeydi cıldırıyordum erkegimin yarragını yalarken.devam et askım diye inliyordu erkegim.daha sonra bende soyundum.uff göte bak dedi kaymak gibi hakketende götüm kaymk gibidir.göt deligimi yalamaya basladı biraz parmakladıktan sonra yarragını deligime soktu öyle cok zevk alıyordum ki bi yarrak daha alabilirdim.git gel yapmaya basladı erkegim.ben altında hadi kocacım devam et sik beni daha sert daha hızlı hımmmm.diye inliyordum.birden bosalacagını söledi bende hemen cıkar dedim agzıma ver 31 cekti ve agzıma bosaldı döllerin hepsini […]
  • haydar abi karımı fena sikti slmm aldatanlar.com okurları bende size bi hikayemi anlatıcambu geçen hafta bizim evde geçti benim ben evli bi gençim ben 27 eşimn esra ise 26 yaşında kumral balık etinde sexi bi vucu olan bi bayandır her erkegin rüyalarını süsleyen bi yapıya sahiptir birgün karşı komşum olan haydar abi bize misafir gelmişti akşam eşimle oturup sohbete koyulduk haydar abi 36 yaşlarında oldukça atletik ve yapılı biriydi kasları oldukça kalında ogün eşim kaskılı bi badi ve dar bi pantılon giymişti ve çok sexiydi göbegi açıkta aklıyodu egildigi zaman arkadan külotu gözüküyodu bunu gören haydar abinin gözleri parlamışltı ve içinde şunu bi siksem diye düşünmüştü heralde ben markete gidip içicek bişeyler alıcamı söyleyim haydar abiden musade istedim ve çıktım karımla haydar abi baş başa kalmışlardı neyse yarım sat sonra eve geliop kapıyı usulca açıp içeri girdim biraları mutfagı götürüm dedim ve kapıdan ne göreyim ahydar abi esrayı arkasına geçmiş elleriyle memelerini okşuyodu bende onları izlemeye başladım haydar abi önce seranın badisini yokarı çekip memerini meydana çıkarıp emmeye başladı bir eliylede aşagılara inip pantılonun fermerinı açıyodu esranın ve pantlonu aşagıya indirim esranın amını okşamaya başladı külotun üzerinden esrada çok istekli görünüyodu oda eliyle onun sikini okşuyodu bu nebüyük bi yarak 20 santim vardı vede kalınduı etrafı kıllarla kaplıydı simsiyah bu bende tahrik olmaya başlamıştım elimi sikime götürüp okşuyodum sonra haydar abi esranın külotunu bi çırpıda indirdi ve o taze bembeyaz amcık meydanba çıktı haydar abi önce yalamaya […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın