pişti

Merhaba arkadaşlar sizler inanılmayacak kadar güzel ve inanılmaz derecede süper yaşadığım bi hikayemi sizlerle paylaşıyorum arkanıza yaslanın ve tadını çıkarın. Geçen cumartesi çevreyolunda iş bekliyordum. Hava soğuktu biraz sonra bir kişi geldi ve işçi lazım olduğunu gelmemi istedi. Konuştuk ve arabaya binip yola çıktık ismi serkanmış. Eve varmadan bana salihin yakın arkadaşıyım ona göre yusuf işimi temiz isterim diye gülümsemeye    başladı. Bende ayıp ediyon serkan bey sen merak etmededim. Neyse eve gelmiştik işe başladım 2 saate işim bitti. Serkan karısıyla içerde oturmuş satranç oynuyordu gel yusufcan biraz dinlen akşama burdasın ona göre seni çok sevdim dedi. Neyse akşam olmuştu canımız sıkılıyordu. Serkan 52 kağıtlarını getirdi pişti oynamaya başladık. Meltem hanımda kumanda elinde tvde dolaşıp druyodu ve sex yayını olan bi    kanalı açtı. Sipritiz yapan kadınlar. Dikkatim ister istemez tvye gidiyordu. O sırada aklıma daha önce salih ve karısıyla oynadığım soyunmasına pişti oyunu aklıma geldi. Konuyu açtım serkan biz bigün salih .    ve serpille suyunmasına pişti oynamıştık yaaav süper olmuştu inan dedim.    Meltem hemen yanımıza gelip hadi oynayalım yusufcan çok ilginç dedi. Tek el kaybeden üzerinden bişeyleri çıkaracak oyunun kuralı bu. Oyun başladı ilk üç el bende kaldı gömlek atlet ve saatimi çıkardım. Dahasonraki ellerde serkan da kaldı. Biz soyunduk şans buya .    meltemde oyun kalmadı. Serkan ve bende sadece kilot kaldık. Ikimiz içinde son el sayılırdı. Busefer hile yapmaya başladım meltem üstündekileri çıkarmaya başladı. 3 Parça çamaşır kalmıştı ve serkanda kaldı ve serkan kilodunu çıkarıp kenara geçti. Biz çarpışıyorduk ve son 2    eli ben aldım. Eteğini indirdi…Meltem önce südyenini çıkardı. Sonrada kilodunu üzerinde tek etek kalmıştı. Serkan kıpkırmızı olmuş yarrağı kaldırmış izliyodu. Bian gözüm serkana takıldı. Siki benim koca yarrağım yanında kürdan gibiydi ve sonunda oyunu bana vurdu. Bende kilodumu çıkardım benim yarrakta kazık gibi olmuştu. Meltem hemen ayağa kalkıp hadi gönlünüz kalmasın sizde benim ammı görün dedi ve eteğini indirdi. Serkan    meltemin yanına geldi amını okşamaya başladı. Meltem domalmış vaziyette kucağıma abandı ve direk sikime yapıştı ve başladı yalamaya. Serkan yavrunun    arkasından başını meltemin arkasına sokmuş yalıyodu. Meltemin hoşuna gitmeye başladı ayağa kalktı. Hadi kocacım yalayın beni diye inlemeye başladı. Serkan    götünü bende amını yalıyordum. Meltemin amının suyu yerlere iniyordu nerdeyse. .    Yukarı doğru çıkmaya başladım. Dudaklarına yapıştım yarrağı amına soktum meltemin    ve hızlı hızlı gidip gelmeye başladım. Serkanda arkadan meltemin götünü okşuyor parmaklıyo bi eliylede otuz bir çekiyodu. Yere uzandım. Yavru kucağıma oturdu. Yarrağın üstünde hopluyordu serkan anibi hamleyle meltemin götüne soktu yarrağı. Meltem o anda orgazma ulaştı, iyce kasıldı ama    doymamıştı. Serkanın yarrağıyla benim yarrağım girip çıktıkça çarpışıyor birbirimizi hissediyorduk. Serkan dayanamayıp boşaldı, kenarda izliyodu. Sonra yarrağı çıkarıp meltem amının güzel tadına bakmak istermisin dedim ve amsuyuyla kaplı yarrağımı meltemin ağzına verdim. Gidip geldikçe bianda ağzına patladım ben yarrağı ağzzından    çıkarmak istedikçe o ısrarla emmeye başladı ve bütün döllerimi yalayıp yuttu. Banyo yapıp geliyorum dedi ve kalktı. Benim yarrak dimdik vaziyetteydi serkana baktım mal senin yusufcan istediğini yap dostum dedi. Hemen kalkıp meltemin arkasından gittim. Çamaşır almak için yatak odasına    gitmiş. Elime şampunanı doldurup yarrağıma sürdüm. Meltem yatağın önüne domalmış kafasını yatağın altına sokmuş bişeylerle uğraşıyordu. götü kabak gibi çıkmıştı. .    Sessizce arkasına yanaşıp kalçasını kavradım ve yarrağımı meltemin götüne yerleştirdim. Acı çekiyodu bir kaç gidip geldikten sonra gevşedi. Kafası yatağın altında ben bu pozisyonda fazla dayanamadım ve götüne boşaldım. Meltem zevkten halsiz kalmış ayakta duramıyordu. O gece sabaha kadar doyasıya    siktim meltemi ve sabah olunca herkes mutlu bişekilde ayrıldık. Gönderen: KaysıKentli

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • muhteşem geceler (ekxtra) Merhaba arkadaşlar hikayeme başlamadan sizlere bi soruyla başlamak istedim …… bir bilgisayar insanın hayatını nasıl değiştire bilir ? veya hangimizin    hayatını renklendirdi ? bu sorumu oldukça net bişekilde cevap vermek çok zor inanın . Bu teknolojik alet sayesinde hayatı değişen onlarca insandan biri benim inanın şuan çok mutlu ve her istediğim şeyi yaşıyor ve yaşatıyorum    . gelelim hikayemize……31 aralık günü eşimi köye göndermiştim beraber olduğum salih ve serpilde yılbaşı tatili için ankaraya gittiler işin kısası gün yanlız kalmıştım çalıştığım yer olan çevreyolunda öylesine bekliyordum saat 3 sıraları birileri gelip beniaramış oradaki işçi arkadaşlarda birazdan gelir demişler ve neticede beni uzaktan görmüşler hava kararmaya başlamıştı 40 yaşlarında oldukça giyimi hoş bir çift geldi ve işçiye ihtiyaçları olduğunu söylediler canımın istemediği için pek iştaraftarı değildim ama ısrar ettiler bizle gel alkol falan var hem çalışır hemde eylenirsin dediler bu teklif baya cazip geldi ve arabaya binip onlara gittik eve gelir    gelmez bodruma inip birkaç torba kömürü yine bodrumda merdiven altına koymamı istedi saat 7 olmuştu önce gel yemek yiyelim sonra çalışırsın dedi masaya oturduk bibüyük rakı beyaz şarap oldukça zwengin bi sofra 2 kadeh alıp işimin başına geçtim bi an    gözüm köşede duran bilgisayara takıldı iyce dikatli bakınca sayfa sexhikayeleri.net ve muhteşem geceler isimli benim hikayelerim vardı içim bituaf    oldu biraslantıdır dedim […]
  • doyumsuzdu slm arkadaşlar ben mert.anlatacağım olay yaklaşık iki ay önce gerçekleşti.öncelikle kendimi tanıtayım.30 yaşında,1.86 boy,95 kilo,mavi gözlüyüm.yine bir akşam nette gezinirken bir çiftle tanıştım.sohbet döndü dolaştı cinselliğe geldi.tanıştığım çiftlerden (isimler sahte)ali bey 38,eşi nesrin hanımsa 35 yaşındaydı.ali bey kendi halinde bir esnaf nesrin hanımsa ev hanımıydı.ali bey orta boylu göbekli tipik bir Türk erkeği,nesrin hanımsa göğüsleri normal orantıda,kalçaları(ahhh o kalçalar)geriye çıkmış tombul bi hatundu.dedimya konu cinselliğe geldi.ben evli çiftlere üçüncü olabileceğimi bundan büyük zevk alacaklarnı bunun ölene kadar aramızda sır kalacağını söyledim.önce böyle bir düşüncelerinin olmadığını söylediler.bende peki yinede düşünürseniz diyerek msn adresimi verdim.aradan 5-6 gün geçmiştiki beni eklemişler ve biz 2-3 görüşmede baya samimi olduk.en sonunda beni aralarında görmek istediklerini ama cesaret edemediklerini yani korktuklarını söylediler.bende bu işten çok zevk alacaklarını bunda korkulacak bir şey olmadığını,bu işin ilk kuralının gizlilik olduğunu söyleyerek ikna ettim.artık camda soyunuyorlar karşımda yalaşıp birbirlerini yiyorlardı.tabi bende bitiyordum bu manzara karşısında.nihayet bana gün vermişlerdi.ama ben buluşmaya gelip gelmeyecekleri konusunda hala teretdüt içerisindeydim.neyse bir cumartesi akşamı ünlü bir cafede buluşmak için sözleştik.ben buluşma saatinden 20 dk kadar önce gittim.gelmeyecekler diye sayıklarken tamda buluşma saatinde yanımda belirdiler.hemen ayağa kalkarak hoşgeldiniz dedim.nasıksınız […]
  • 20 yaşındakı örtülü çıtırım slm aldatanlar mudavimleri bendenız antalyadan efe 172 boıy 70 kg kumral oldukca yakışıklıyım tönetilik yapan maddı dı-urumu iyi gezmeyi eğlenmeyi seven sırdaş sessiz olgun biriyim cevremde çok sevilenim anlayacağınız anlatacağım olay 2007 yazında larada kundu bölgesinde sahilde başımdan gecenler dir tammaı gercek olup abratı asla yokyur olaya gelınce2007 yılı temmuzuzn 2. haftası pazar günü denize gitmrk için hazırllanıp otomobilime atladım laraya kundu bölgesine gittimorası sakın denız daha temzıdır diye duşundum gerçektende ole idi sahıl o sıcağa göre oldukca sakın geleneler daha elit insanlarben şejlonguma havlumu serip güneşelnirken yanıma bir çift geldı ınanın donup bakamdım bile 15-20 dk kadar hiç ılgımı çekmemişti zira kadın baştan aşağı kapalı idi kapalı ama sonradan dikkatlice bakınca onun süper 19-20 yaşalrında bir çıtır ortunun altında bir afet yattığını anladım kız sonradan ögrendım adı yonca 175 boyunda 58-60 kg sarışın 90-60-90 olculerinde kırmızı başörtüsü mavi daracık memelerini füze gibi ileri çıkarmış mavi bluzu altında laciverte çalan daracık eteği benım 22 liği ayaklandırdı yanındak ıkocası ise 180 boyunda kırlı sakakllı 95 kg kadar kotu kesip şort olarak kullanan tam bir kıroneyse yanımdakı zejlonga oturdular yoncanın kocası tarık bey denize gidince yonca çaktırmadan göz uclarıyla benı süzüyordu bei altı dk sora pardon ateşinizi alabilirmiyim dedi sigara kullanmadığım halde mutlaka ateş taşırım tabii dedim sigarasını yaktı teşlekkur ederken gözlerime ole baktı anlaamam sankı ye benı sık beni dıyordu bende ona […]
  • bakire liseli çıtırla anal seksim Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. ben 23 yaşında 176 boyunda sempatk ve sexi bir erkeğim…lafı fazla uzatmadan konuya giriyorum umarın sıkılmazsınız…lise çağlarında bilirsinizki ilk sex deneyimlerinin bol olduğu çağlardır. bende lisede okurken benden 2 yaş büyük olan serpil ile bişeyler yaşıyordum serpille hafta sonları buluşup deniz kenarına tenha cafelere giderdik buralarda bilirsinizki pek fazla olaya giremezdik ve birbirimizi bulduğumuz yerde tahrik etmekten çok hoşlanırdık. liseli sex hikayeleri yine bir hafta son saat 14.00 civarıydı bende serpile telefon açtım nerdesin ne yapıyorsun bu gün görüşebilirmiyiz dedim o da bana bu gün olmaz çünkü evde kimse yok bendede anahtar yok dedi bende çok üzülmüştüm buluşamayacağımız için o anda aklıma geldi ve madem evde kimse yok ben geleyim o zaman dedim o da bana hadi gel kocacım dedi (bana kocacım) derdi tamam hemn geliyorum dedim ve hızlı bi şekilde yola koyuldum daha önce evine bıraktığımdan sadece evinin yakınlarını biliyordum telefonla tarif etti ve sokağı buldum sokağa girdiğimde pencereden bakmıyor . bana el sallıyordu gülümsedim ve kapıyı açmasını işstedim bu arada elim boş gitmek istemediğimden elime bir cola almıştım asansöre bin ve 5. kata gelince sağdaki kapı diye tarif etti çıktığımda kapıda karşıladı beni banyodan yeni çıkmış henüz vücudu ıslaktı ve bu beni çok tahrik etmişti içeriye girince çok heyecanlandım ve sigara yakmak istediğimi sordum o da tabi dedi ve kül tablasını almak için eğildiğinde benim yarrama değdirdi poposunu bu beni biraz […]
  • isterik yengemi fena siktim Merhaba değerli sexhikaye severler  Adım vefa 33 yaşındayım hayatımın en güzel 1 ayını geçirdim bu zaman içinde amcamın karısı gülüzarla bu 3. buluşmamız ilk olayı yazdıktan bi kaç gün sonra buluşmamız işin tuzu biberi olmuştu dün pazardı amcam yine dükkana gitmişti hava açık olduğundan bende kahveye gitmek için evden çıktım yolda yengemi gördüm hala anlatırken heyecan yapıyorum yengemle parkta karşılaştık nereye gittiğimi sordu kahveye gittiğimi söyledim napıcan bugün dedi hiç oyalanıcam biraz dedim sen napcan dedim bende evi temizliğe gitcem dedi ( kiralık evleri var ) işin önemli değilse gel gidelim dedi birlikte çıktık kızların nerde onlar niye yardım etmiyo dedim kızların işi olduğunu söyledi yolda içim içimi yiyordu yengem artık öyle çekingen değil gayet açık konuşuyordu nasıl şeyin iyimi karınla dün akşam bişi yaptınmı gibi laflar ediyordu eve geldiğimizde evde çok iş yoktu bir iki pencere vs yengem 20 dk işi bitirdi iki dkk soluklandıktan sonra yanıma geldi üstünü değiştirme bahanesiyle tişörtünü çıkardı sütyen falan giymemmişti özledinmi beni diye sordu kucağıma yan oturud eteğini sıyırdım altında hiçbişi yoktu dedim ne bu böyle içine bişi giymemişin boşver dedi. sex hikayesi  beni yatakları istiflediği odaya götürdü pantolonumu açtı sikimi çıkardı artık çok rhat emiyordu hiç tiksinmiyordu eşin çok şanslı onuda boşaltıyormuşun akşamları dedi elbette dedim kadının rahatlaması lazım gülmeye başladı bir süre yaladıktan sonra hiç kendininkini yalatmadı bana ve ıslatmadı amını öylece oturmaya başladı sikime. niye […]
  • sevgilim ve kankasi mrb ben 19 yaşın da bir gencim. benim nuray isminde bi sevgilim var bide büşra isminde kankası nuray ı tanıştığımız ilk haftada bozdum. onla benim evimde buluşup genelde sex yapıyodukbi gün bizim eve kankası büşra ile geldi ben içimden tüh be bu gün hatunu sikemicem dedimsonra nurayı kenara çekip neden o kızı getirdin dedim oda sen bu gün neler neler görcen dedi aklıma ikisini bir sikeceğim geldi sevinçten havalara uçtum büşrada süper bi göt vardıbunlar biz odaya giriyoruz birazdan sende gel dediler. prazervatif imi taktım daldım içeri beni yavaş yavaş yarağımı okşayarak azdırdılar. sonra ayıp olmasın die sevgilim nurayı sikmeye başladım. bu arada da büşrayı elliyordum. ikiside kuzu gibi yatıyorlardı önümde. bi onu bi onu sikiyordum öyle zevkliydiki büşrayı duvara dayayıp kucamda sikmeye başladım nuraylada öpüşüyordum sonra oturduk birer bira içtik sonra benim aklıma kankam oğuz geldi dedim ben oğuzu çağırsan oda büşra senlesikişse olur mu dedim büşra orospu olduğunu hemen gösterdi ve tamam dedi oğuz geldi başladık kızları sikmeye bütünn gün siktik sizlerede sikişmeyi tavsiye ederim özellikle kankası olan kızlarla:):):):):)
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın