dulu becerdim

bizim işimiz oto tamirciligi bundan 2 ay önce cok eskı bı musterimiz gelmişti bu yoksul sayılır bi insandı buna bızım kalas yanı odun…

Posted On

kapıcının karısını becerdim (grup sex)

Hasan bir yandan, karısı bir yandan, bir şeylerden şüphelenmeye, kıllanmaya başlayınca, karısıyla beraber olsun, ortalık yatışsın diye bir zaman Hasan’ı boş bıraktım… Kocam da…

Posted On

halamın ateşli liseli kızını becerdim

Herkese mrb Mobil Porno Hikayeleri okurları, benim basimdan gecen olayı paylasmak istıyorum 2seneonce antalyaydım halamın kızı 22yasinda alimli ve narin kizdı onlar mersinde…

Posted On

yengemi gotten becerdim

slm ben arda dayım iş seyahatlerine cıktığın da yengemin yanında kalırdım yine bir hafta yok tu benim de okul tatildeydi yengem de yoktu…

Posted On

PARA KARŞILIĞI YAŞLI KADIN BECERDIM

İş icabı Karadeniz ilinden birine 10 günlüğüne gitmiştim. Orada bir otelde kalıyordum. Otelde de yaşlı Rus bir bayan çalışıyordu. Bu otelin temizlik işlerine…

Posted On

adanalı gayi götten becerdim

Merhaba www.Mobil Porno Hikayeleri seks okurları,ben adanadan 20 yaşında 175 65 beyaz tenli ap yim 18 yaşındaydım ve çok azmıştım hemen sex yapmak…

Posted On

karısını güzel becerdim

Slm herkese ben mugla da yasıyorum 19 yasında 175 boyunda 73 kilo esmer yakısıklı bi gencim futbolcuyum işte hemen anıma geceyim bu olay…

Posted On

kuzenimi becerdim

Merhaba sexhikayesi1.com okurları ben yasin (rumuz) yaşım 16 yaz tatilinde memleketime gitmiştik kuzenim aslı benle yaşıt açık tenli kumral saçlı 90 60 90…

Posted On

Kız Arkadaşımı Becerdim

Merhaba arkadaşlar ben Ankara’dan Furkan. 27 yaşında genç ve bekar bir erkeğim. 1.85 boyunda sarışın ve mavi gözlüyüm. Uzun zamandır kendime ait bir…

Posted On

Kız Kardeşimi Otel Odasında Becerdim

Selam arkadaşlar ben Muğla’dan Kerem. 23 yaşında genç bekar bir erkeğim. 1.82 boyunda 76 kiloyum. Esmer kahverengi gözlüyüm. Bir şirketin pazarlama bölümünde çalışıyorum…

Posted On