antalyalı çift ve ben

Herkeze selam İzmirden yazıyorum gecen yaz internette chat yaparken bır cıftle tanıstım antalyalı olduklarını ve grup sex yapmak ıstedıkllerını ama deneyımlı olmadıklarını soyledıler.Bir ay yazıstıktan sonra bız tatıle antalyaya gıtmeye karar verdık ve gıdıp cok guzel bır otele yerlestık orayada telefonla Nilay ve Uguru cagırdık onlarda geldı ve nilay ınanılmaz bır guzellıgı vardı mını uzerınde kısacık bır mını ve body vardı gogus ucları cıkmıs her erkegı delırtıcek bır kadın onu sıkmelıydım ugurda oldukca yakısıklıydı esım ece onu beyendı ve kendını sıktırmeye hazırdı.Muhabbet falan ettık bıseyler ıctık cok ıyı anlasmıstık ve hadı odaya cıkalım dedık.Odaya cıktıgımızla beklenen oldu ve ece ugurun dudaklarına yapıstı bız oylece kalmıstık ve nılayı kendıme cektım opusmeye basladık cok guzeldı elımı mınısının altına attım altında bı tanga vardı onu kenara cekerek amını parmaklamaya basladım esım ıse ugurun pantolonunu ındırmıs yaragını emıyor zevke gelıyordu ben o anda nılayı domalttım mınısını yukarı cektım ve amını ve got delıgını yalamaya .    basladım zevke gelerek hadı sık benı dıye ınlyordu bıyandanda esımı    ızlıyordum esım ugurun yaragını tesaklarını emıyordu nılayda benım pantolonumu ındrdı ve kalkmıs olan sıkımı yalamaya emmeye basladı harıka agzına alıyordu tasaklarıma dılıyle adeta masaj yapıyordu ve dayanamayıp nılayı domalttım ve yaragımı amının ıcıne soktum hızlı bı sekılde sıkıyordum ugurda aynısını .    esıme yapıyor bırbırımıze bakıyorduk.Ben dayanamayıp nılayın agzına bosaldım nılay herseyı yuttu ve yatakta oylece kaldım ugursa karımın gotune dogru bosaldı.Sonra hadı gotlerınden sıkelım bu kucuk orospuları dedık ve kremı alarak yaraklarımzı ve kızların gotlerını kremledık ve yavas yavas ıclerıne gırdık    bıldıgım kadarıyla nılay gotunden sıklımekten cok hoslanıyordu hoslanıyordu ugur oyle soylemıstı ve ben sıktıkce delırıyor sık kocacım askım dıyordu bu sefer gotunun ıcıne bosaldım ama cıkmadım ınanılmaz kayganlastı devam ettım bıraz daha.Daha sonra bızım daha oncede yaptıgımız bıseyı teklıf ettım bısex ılıskı degısık olabılır dıye kabul ettıler uguru yataga yatırdık nılay ve ece yaragının ıkı yanından bense orta tarafından yada tasaklarını yalıyordum bu sahne karsısında herkez delırdı.ben kızları cektım onlar kendı aralarında bırbırlerının amcıklarını yalıyor svısıyorlardı bense ugurun yaragını emıyor    onu bosaltmaya calısıyordum uzun sure emdıkten sonra yuzume bosaldı.Nilay cok guzeldı gotu goguslerı amcıgı ınanılmazdı bu tatılın bıtmesını ıstemıyor yenı karım nılayı doyasıya sıkmek ıstıyordum esımde ugurdan memnun kalmıstı buyuk bı yaragı vardı ve zevk vermıstı hala onlarla konusuyoruz ve bu yaz yıne gıdıcez nılayımı cok ozledım ona asık oldum.O tatılde 3 gun kaldık ve sabahlara kadar eslerı degıstırp sıkıstık yemeklere gıttık cok guzel gectı dısarda bıle ben nılayla ugursa esımle elele gezıyordu Nilayıda burdan amından opuyorum askım senı ozledm.Gönderen: .    mert

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • zengin çift ve fantezileri
  • onlar ve ben Ben istanbuldan dan adımı soylemıyım….neyse hıkayeme bslıyım ben ıstanbulda lıse de okuyorum.bı gun sabah erken gıdıp okulda ders calıscaktımm.sınıfa gırdıgımde öznurda orda oldunu fark ettım.slm verdım ve kosede ders calısmaya basladım.sonra öznur yanıma geldı bırlıkte calısalım dedı.bende tamam    dedım.sonra öznur bana sıkıldım baska bıseyler yapalım dedı.bende napmak ıstıyon .    dedım.once bıraz durdu sonra ne ıstersem yapcan mı dedı.bende tamam    yaparım dedım.sonra ıyı yanıma sokuldu ve hadı benı s.k dedi.bende tamam dedım ve hemen opmeye basladım.sonra yere yatırdım ve ustune    cıktım.sonra gomlegını cıkardım.sutyenını cıkardım goguslerı onumdeydı.sonra agagıya ındım.etegını cıkarmadım . yukarı kaldırdım sadece.sonra benım kını cıkardım ve agzına verdım…..agzına bıkere bosaldım..sonra oznur hadı artık dedı.bende tamam dedım ve yerde bacaklarını actım ve yavas yavas    ıcıne gırdım.gıt gel derken oznur bagırmaya baslayınca cıkardım.korkmustum noldu dıe.ama sonra oznur pardon dedı kendımı kaybettm.   sonra tamam dedım ve arkasını cekrdım ve kucagıma aldım.sımdı ben yerde o ustumdeydı.oyle guzel zıplıyodu kı …sonra ben    yıne bosaldım..sımdı sıra ayakta yapmaktaydı.bırlık te ayagı kalktık.sonra ben domalttım ve arkasına gectım.ıcıne gırdım ama bu sefer    bagırması benı durduramazdı.ben hızlandım.sonra oznur yeter dedı.o bagırdıkca ben hızlanıyodum.tam bu sırada kapı acıldı ben ben napcagımı sasırdım.ozlece kaldık ıkımızde.arkamı .    dondum ve gelen bızım sınıfta olan seday dı.ben ders ders calısmaya gelmıstım ama rahatsız […]
  • iki pozgun kadin ve ben Ben bir qiz delisiyim!! bir gun ben iwden eve geldim yolda iki pozgun kadin gordum ben de maashimi teze almiwdim, onlari goren kimi yaragim kalkdi, 27 il beslediyim 27 sm lik yaragim kalkdi)) ve onlar bunu hiss etdi)) ve bana ishare etdiler sanki)0 ben yaklawdim ve onlari eve aldim)0 ben de evde tek kaliyordum)) ve ben onlari soyundur dum onlar zor emishiyordular)) ben onlari chaldirdim yaragimi nece gozel yaliyordular)) ve ben chox shashirdim))ve ben birinci sikdim qurtardim ve ikincini sikdim )) ve sonra dollerimi agizlarina boshaltdim)) chok guzel idi )) size de arzulayiram>> Ben Bakudan Rustamov)) Ay kiz istersen seni de sikerem!!!!!!!!!! Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66
  • kuzenim esi ben ve esim Bundan 2 yıl önceydi…Adım aslı 25 yaşında eczacıyım eşimle çok mutlu bir beraberliğimiz var ve 2 yıl öncesindede böleydi yani evlenmiştik ve kuzenim bize hayırlı olsuna gelmişti tabiki eşiyle o da benden 2 yaş büyük… her neyse bunlar istanbulda oturdukları için bize kalmaya geldiler ve olay başladı.Bunlara misafir odasını ve yataklarını hazırladım.kuzenim bişi olmaz dimi biz hakanla her akşam yaparız sesimiz gelirse k.bakmayın falan dedi.bende tabi normal dedim.Ve meyvelerimizi yedikten sonra da yattık.Baktım 5 dk sonra burcu dan sesler geliyo tabiki bizim odanın yanında olduğu için odaları her neyse yakup aslıcım sesler çok güzel deil mi dedi bende bilmem dedim.delikten izleyelim mi?dedi bende ayıp ama dedim.nie onarın sesi gelince ayıp olmuyo mu falan….ben de olur dedim kalktık ben üztümde tangamla kalktım yakup ile anahtarlıktan bunları izlemeye başladık burcu götten sikiliodu ben hayatımda istemiodum acır die korkuyodum nese hakan içerden gelin gelin dedi biz şaşırdık ve tabi ki de utandık napacağımızı bilmioduk hele ben üstümde tanga ve sütyenimle…nese yakup kolumdan tuttu hadi dedi meğerse hakan beni sikmeyi çok istiyomuş ve bunu da burcu ya sölemiş burcu da tabi neden olmasın biz küçükken aslıyla çok yapmıştık demiş ama ben nasıl oldum yakubun yanında yakupta şaşırdı ama kız die bişi demedi nese gecemiz çok güzel geçti
  • ben , arkadasim ve sevgilisi , sevgilisinin kuzeni Merhabalar. Ben koray. 18 yaşındayım. Anlatıcağım hikayeyi bizzat yaşadım ama isimler doğru değil. Ben genelde cevrem tarafından çok tutulan bi insanım biçok arkadaşımda var. Bi tanede çok yakın dostum var zafer. Bizimkiler çalıştığı için bizim ev genelde saat 9 a kadar boş olur. Arkadaşlarla toplanıp daatırız. Bi gün zafer sevgilisi yonca geliceğini ve yonca kuzeni cereninde geliceğini söyledi. Tamam dedim. Dershaneden çıktık saat 5 civarıydı. Aradılar ve geliceklerini söylediler. Hemen eve gittim. Biraz toparladım ortalığı ve misafirlerimi bekledim. Zafer benim en yakın arkadaşım olduğu için bana yoncayla yaptıklarını anlatırdı. Zafer bana 2 gün önce yonca benim oldu demişti inanmamıştım.Saat 17:30 oldu kapı çaldı açtım. Zafer yonca ve ceren gelmişlerdi. İçeriye aldım oturma odasına geçtik. Birer bira içtik. Sonra zafer bana biz içeriye gidiyoruz konuşucaz dedi. Benim kulama eğilip sakın kapıya gelmeyin dedi. Anlamıştım. Biraz tanışma fasıllarını bitirdikten sonra cerenle konuşmaya başlamıştık. Derin mevzulara daldık. Hertürlü şeyden konuşuyorduk. Tam sohbeti bahladım derken içerden ahhh die bi ses geldi. Cerene baktım hafifçe güldü. Niye olduğunu bilmiyorum ama bende güldüm. Sonra ceren bakalımmı dedi. Hayır olmaz dedim. Merak etmiyomusun napıyolar dedi. Hayır dedim. Klasik kız triplerine girip hadii yaa falan yapmaya başladı ben çözüldüm tamam gidelim dedim. Kapıya sessizce geldik. Zaferin konuşmaları duyuluyodu. Kısık kısık çok canın yanıyosa önden yapalım dedi. Yonca da buna hazır değilim diordu. Zafer azmış bi sesle […]
  • ben ve karım |selam ben yaklasık 1.5 yıllık evlıyım sıze basımdan gecen bır olayı anlatayım esımle esımi arkadan cok istıyordumama esım bıtr turlu yanasmıyordu onu nasıl gotten sıkecegım dusunuyordum ve bır gun tvde sekx fılmı izletmeye karar verdım aksam eve geldım saat 11 cıvarları esımle v izliyorduk ben yabancı kanalarda bır sek fılmı buldum ve bırlıkte ızlemeye basladık yavas yavas esımı oksuyordumve sıra arkasına geldı sankı aklımdan gecenlerı anlamıs gıbı olmaz dıyordu bende olur dedım ve parmagımı sokmaya basladım istemıyorum dıyoırdu ama ben kafaya koymustum sıkecektım onu soydum ve dakıkalarca gotunu yaladım amc9ıktan sular gelmeye baslamıstım yavas yavas parmagımıs sokuyordum gotune bosalmıstı yuz ustu yere yatırdım ve yavas yavas sokamay basladım altımda ınlıyordu zevk ve acı ıkısınıde bır arada yasıyordu yavas yavas sokuyordum ınanılmaz zevktı ve sonunda kokune kadar soktum inliyordu altımda ah be guzel karım ne ydı o gun ben soner bu arada sexse cok duskunum benı doyuracak kadının kolesı olurum ve evli çiftler yazın tanısalım gercekler_hotmail.com beklıyorum
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın