besteyle güzel sex

Ben özel diltaş ta okuyorum lise 1 e gdiyorum ben bir gün bir kız gördüm kız sarışın fıstık güeliydi kıza benimle çıkar mısın dedim kız tamam dedi! ben havalara uçtum evine çağırdı beni ben tamam dedim yatağını ben gelmeden hazırlamış ben girice salona girerken benim elimden tuttu ve yatak odasına götürdü hemen başlıyalım dedi.Ben hemen soydum besteyi o benim gömleğimi 5 saniye de ben onun t-shirtini 1 dakikada çıkardım sonra benim yarağım hemen amcığa girdi.krem getirdi yap şunu dedi umduğumdan    dahada azgın mış beste neyse benim yarağımı hemen krem sürdüm beste nin götüne bi girdi beste ay oy diye bağırıyordu ben dur dedim bu daha bir şey değil dedimsonra zill çaldı üstümüzü giynip baktık sonra bestenin arkadaşıymış o    da sarışındı ve sonra tanıştırdı beni adı buseydi sonra buse ne yapıyorsunuz dedi biz boş ver dedik buse ben anladım dedi hadi gidelim yatağa dedi ben tamam dedim ve buse altıma girdi beste götümü sikiyordu bi arradada yalıyodu ben aaa    diye bağırdım yarağım acıdı ardık eve gidince baktım kıpkırmızı olmuş benim adım gökhan tanışmak isteyen batuhanalkana mesaj atsınGönderen: bjk1903

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • güzel bir sabah beklenmeyen sex Yeni evlenmiş ve doğup büyüdüğüm şehre eşimle yerleşmiştik. Ben askere gittiğim için eşim işe benden önce girmişti. Yaşadığımız şehir denizkenarındaydı.eşim işyerindeki arkadaşlarıyla haftada bir buluşuyorlar ve dedikodu yapıyorlardı. Aralarında en küçük eşimdi. Günlerden birgün konu eşlerinden açılmış ve Emine hanım en yakışıklı kocaya sahip olan kişinin eşim olduğunu söylemiş. Emine hanım uzun boylu (yaklaşık 1.70 ) zayıf bir kadındı . Yaşı 40 civarındaydı eşimle sık sık görüşüyorlardı. Mevsimlerden ilk baharın sonuydu ve artık sıcaklar bastırmıştı eşim hafta sonunu geçirmek amacıyla ailesinin yanına gitmişti. Ben evde uyuyordum sabah saat 09 civarıydı kapı çaldı bende bir dakika diyerek kapıya gitdim. Kapının gözleme dürbününden dışarıya baktığımda emine hanımı merdivenlerde gördüm dışarıya el sallıyordu. Hemen yatak odasına koşup altıma bir şort giydim ha unutmadan ben yaz kış hep çıplak yatıyorum. Gelip kapıyı açtım. Emine hanım eşim evdemi diye sordu bende ailesinin yanına gittiğini söyledim. Hay allah dedi . bende ali ağbini gönderdim eşin evdedir diye. Bana bir taksi çağırırmısın dedi. Bende zaten şehre inecektim sizi ben götürürüm deyip eve davet ettim. Rahatsız etim senide diyerek salona geçti ve oturdu. Ben üzerime birşey giyeyim diyerek yatak odasına yöneldim. Emine hanımada kendisine nescafe yapabileceğini birtanede bana yaparsa sevineceğimi söyledim. Odaya giderkende bana arkadan baktığını hissetmiştim. Odada sadece üzerime bir kolsuz tshört giyip mutfağa geldim. Kahvelerimizi yaparken onu süzüyordum. Daha önce […]
  • grup sex öhöe slm biz hakan ve ömer lise son sınıfa gidiyoruz.bu olay 1 ay önce gerçekleşti.Kısaca konuya geçiyim.Özlem sınıfımızın en güzel kızıdır.Bizim önümüzde oturuyodu.Okulumuzun en sexi ve çalışkan kızıydı.Biz onla derste hep konuşurduk.Hep kopya çekerdik.bizim aklımızdan hep onu sikmek geçerdi.birgün herkes beden egitimi dersinde bahçede maç yapıyorlardı özlem de sınıfda ders çalısıyordu.bizde sınıfa gittik özlemin masasının arkasındaki masaya oturduk özlem çokm sexi pozlar veriyordu.bacağına kopya yazıyordu.bizde onu gördük biz onu görünce özlem bize ne olursunuz kimseye demeyin dedi.bizde tamam dedik.sonra yazılıyı olduk sonra özlem yine sınıfta tek başınaydı sonra özlemin yanına ece geldi arkalarından biz geldik.onların yanlarındaki masaya oturuk.özelmle ece aralarında sexi hareketler yapıyolardı.sonra biz de dedik beraber yapalım mı ilk önce ece kabul etti özlem kabul etmedi.biz eceyle yaparken özlem çok zevk aldı benide yaparmısınız dedi .bizde kabul ettik.ilk önce seviştik dudaktan öpüştük hakan ilk eceyle sevişiyordu .ben de özle le sevişiyordum.sonra üstlerindeki gömlekleri çıkardık özlemin manken gibi fiziği vardı.sonra ben özlemin amını yaladım hakan da ece nin bu yalama tam 5 dk sürdü sonra onlar bizim sikimizi yaladılar hakan ben çoştuk daha sonra onlar bakire olduklarını söylediler bizde onları domalttık götlerinden siktik . bu olay 1 hafta devam etti sonra yaparken arkadaşlarımız girdi bizi gördüler.hocaya söylediler ve bizde okuldan […]
  • guzel bir ruya Güzel bir rüya o gece kocamla sevişemedik ocamın penisi bir türlü kalkmıyordu ve ben hep 3 atdan beri fantezi ile yasıyordum o gece yattıgımda kocamın arkadasını rüyamda gördüm beraber oturup çay içiyorduk ailecek bir ara mutfaga geldi su istedi bende kendisine verirken ayagım kaydı tam düsecektim beni belimden tuttu ben bir an heyecanlandım ve dudaklarını karsımda buldum büyük bir azgınlıkla dudaklarına yasıptım oda benim kalçalarımdan kavraryarak kendine çekti ve elleriyle bütün vucudumu elledi ben büyük bir hızla gömlegin düğmelerini açtım ve çıplak gögsünü öpmeye basladım oda boş durmamıstı.beni iyice soymuştu bu arada kocam bizi merak edip yanımıza geldi ve gördkleri karsısında cok sasırdı ama ses cıkarmadan oradan uzaklastı tangamı kendine dogru çekerek artık iyice yanmiış olan vayinama baskı uyguluyordu. dayanamıyor artık dedim büyük bir iştahla memeleri yaladı ve beni mutfak tezgahın üstüne oturtarak bir anda içime girdi artık delirmiştim daha hızlı diye yalvardım ona öyle hızlı vuruyordu ki acıdan bagırıyordum artık. ve nihayet içime boşaldı. uyandıgımda hala yanıyordum ve kocamın arkadasına tel . actım gizlice evden çıkıp gecenin bir vakti beraber sabaha kadar seviştik. ama bu rgördügüm rüyadan daha zevkliydi. Gönderen: banu
  • çok güzel formatladım karıyı Merhaba 29 yaşında fizyonomik iyi görünen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve bir o kadarda kudurtucu anımın başlangıcı şöyle oldu bundan yaklaşık 15 gün evvel bir akşam üzeri masamın çekmecesinde daima bulundurduğum minik jack daniels şişesinden tam birkaç yudum çekmiştim ki cafenin kapısından iri yarı kirli sakallı ama kaliteli ve pahalı giyiminden varlıklı biri olduğunu sezinlediğim bir beyefendi girdi…ve içeri girer girmez selam sabah vermeden direkt masamın yanındaki koltuğa oturduğu için içimden hayıflanırken hemen peşinden içeri giren afet-i devranı görünce birden yumuşayıverdim.Aman Allah ım o ne güzellik ve zarafetti.Öncelikle söyleyebilirim ki tam bir hanımefendiydi.Oturuşundan konuşmasından tavırlarından soylu bir aileye mensup olduğu veya sosyal psikoloji konusunda sıkı bir eğitim aldığı hemen anlaşılıyordu.Her kadında rastlanmayan bu özelliklerinin yanı sıra fizik olarak ta muhteşem bir kadındı..zenci kadınlara has yuvarlak ve çıkıntılı bir kalça,oldukça iri bembeyaz bir göğüs,ela gözler,dolgun dudaklar ve harikulade bacaklar her erkeğin hayallerini süsleyen nitelikteydi.Kolay kolay hiçbir müşterime bu gözle bakmadığım halde nedense farkında olmadan çileden çıkıvermiştim.Sohbetimiz ilerledikçe 35-45 yaşlarında 15 yıllık evli ve 2çocuklarının olduğunu öğrendiğim çiftin cafeme gelme sebepleri evdeki bilgisayarlarına taktıkları pc cameranın çalışmamasıydı.Cafenin karşısında bulunan avukatlık bürosundan çıkınca tesadüfen burayı görmüşler ve fikir almak […]
  • çok güzel tesadüf slm arkadaşlar benim başımdan kısa süre önce geçen yaşadığım güzel günü anlatmak istiyorum sahah işyerine geldiğimde msn nemi açmıştım baktım beni ekleyen msn adresi var önce acaba isim tanıdıkmı diye baktım ama deyildi kim diye merakımdan da olsa ekledim öyleye doğru msn açıldı slm atım karşılık geldi direk tanır gibi sohbet edince sizi tanımıyorum dedim kısa bir tanışma faslından sonra yanlışlıkla eklendiğini anladık ama sohbette devam etik bikaç gün sonra baya samimi olmuştuk adının sinan olduğunu söyleyen arkadaş ama sonra öğrendiğime göre erkek deyil bayanmış beni denemek için vede güven verebilirmiyim diye düşündüğünden dolayı böyle bir yola başvurmuş yaklaşım iki hafta konuştuktan sonra cam açmak istedi bende karşımda erkek beklerken bayan görünce önce bilgisayarda program ile beni işletiyor sandım ama deyilmiş sana güven duydum diye açtım dedi ve gerçek tanışma faslından sonra eşinin yurt dışında olduğunu ve sexse aç olduğunu korkusunun olduğu içinde böyle bir yola başvurduğunu anlattı beyenip beyenmediğimi sordu harikasın dedim ama buluşmak istedim yok az daha tanımak istiyormuş yakın bir ilçedeymiş telimi istedi verdim ama dedim kesinlikle gece arama ok dedi bi kaç gün sonra aradı tanımadığım bi numara slm verdi kendini tanıtıktan sonra sizin oralardayım görüşme imkanın varmı seni reelden de tanımak istiyorum dedi ok dedim sahildeyim dedi iki dakika sonra ordaydım işyeri yakın olduğu için gitim tanışmadan sonra banklaya para çekmeye geldiğini çekmiş ama kaynanasına sıra gelmedi öyleden sonra çekip gelecem diye tel açmış […]
  • Türbanlı ablamla güzel saatler ben serif 1.75 boylarında 60 65 kilo civarında 18 yaşında biriyim sex hikayem ablamla ama ablamı size tanıtmayacağım oda 1.70 boyunda 95 65 95 vücutta türbanlı bi taş çalışmıyor sadece evde onunla beraber alışverişe gitmiştik ve otobüse bindik ablamın üstünde pardesü olduğu için içinde ne vardı bilmiyordum neyse arkalara doğru geçmiştik ki bi adam ablama pantolununu dayadı ve zevk almya başlamıştı ablam bana mesaj attı arkama sen geç diye oda bende durumun farkındaydık hemen arkasına geçtim tabi bende dayanamadım ona hemen benimde sikim kalktı ama utandım vegeri çektim ablamda bişey anlamadı zaten bi 1 dakka sürmüştü fazla belirgin değildi taşşağım . neyse eve gittik ve ablam banyoya gireceğim dedi bende fırsatı kaçırmadım tabii hemen arkasından gidip banyonun deliğinden ablamı izledim ve 31 çekmeye başladım en güzel yeri göğüs ve kalçalarıydı tıpkı kim kardashian gibi ve benim yanıma saçları ıslak şekilde (ablam sarışındır) geldi ablama gel dedim üstünde beyaz body altında uzun ama dar bi etek vardı saçlarını kucağıma yatırdım ve sordum bakiremisn diye ardından bi şaplak yüzüme sen ne diyosun dedi bende özür diledim ve konuyu açmadım siniri biraz geçti ve beni öpüp uyudu muhteşem kokusu vardı bakımlıydı gerçekten bi erkeği baştan çıkarabilir ve uyudu bende hemen yanına geldim tabi uyuduğundan emin oldum önce ve hemen uyandırdım abla banyo olucamda havlular nerde dedim havluları almak için önüme eğildi ve deli oldum sonra yatağına gitti bende aldığım sütyeni sikime sürterek boşalmaya çalıştım ki ablam çağırdı hemen banyodan çıktıım […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın