cine5, hatice, selin ve ben grup seks

buy it out site click here buy it Cine5, Hatice, Selin ve Ben Grup Seks Öncelikle bu siteyi çok sevdim ve herkeze öneriyorum neyse çok uzatmadan konuya girem ben ist da yasayan 18 yasında bi gencim ve sizlere komsularım la olan hikayemi anlatıcam ……… Ben hatice ve selin aynı okulda okuyan gencleriz ve evlerimizde aynı apartmanda bunun için ne kadar şükrettim bilemezsiniz.ben bu kızları her gün akula getirir götürürüm ailerinin gözünde de baya yüklseldim anlıycanız gözleri kapalı kızlarını bana emanet ederler ama bilseler benim içimde ne kadar volkanalr kopuyo hele her sabah onların ayakkabı baglayışları yokmu deli olurdum sikim ikiz kuleler gibi okula giderdim ama kafaya koymuştum ikisini birden aynı anda becerecektim ama ikiside daha önce hiç ilişkiye girmemişti işim baya zordu ama onların da beni istediğini biliyodum neyse bu haticenin anası ile babasının evlilik yıldönümünde aileler sabaha kadar eylenmeye gittiler banada dediler kızalr sana emanet diye :))) bende emanete hıyanet olmas dedim ve gözümün içine baka baka gittiler ….. Artık kızlar ve ben vardım işim kolaylaşmıştı hatice gilin evde toplanmıştık kızlar baya baya bana bakıp gülüyodu. BEnde allah ya sabır çekip duruyodum.Hatice tv dan kanal değişirken cine5 te ki erotic yayını gördü ve kızlar gene göz göze geldiler allahın hikmetidir ki ordada iki kız bi herif vardı.Cine5 tekileri görünce benim joe da ayaklanmış zapdetmem imkansız hala gelmişti artık dayanamayacaktım deli oluyodum.Ama hayatımdaki en güsel teklif haticeden gelmişti bana döndü ve aynı hareketleri bizde yapalım mı diyerek sordu o an basımdan aşagı kaynar sular bosaldı bende dün razı olarak güldüm ve seline baktım o an bi onay bekliyodum sadece onay selinde dudaklarını bükerek bilmemki diyince allahım dedim işte o an kaç yıldır beklediğim o an artık beni kimse tutamazdı… Hatice gilin anasının odasına gittik ben içimden kimden baslasam diye düşünürken selin ben yapmak istemiyorum sizi izliycem dedi bana uyar dedim hatice eeee hadi ama sıkıldım dedi benden kaçarmı gel o zaman dedim attım bunu yataga basladım soymaya cırılcıplak kalana kadar soydum ve basladım her yerini yalamaya arık sok diyene kadar yaladım biliyoum ve hissediyodum selin de azıyodu amacım onu azdırıp grup yapmaktı neyse dedim bundan önce bi tane bile yoktu bunla idare et dedim ve haticenin o pamuk gib amına benim joe yu yavas yavas acıtmadan sokmaya calışıyodum artık acısada umrumda olmasdı ve çoşmuştum iyie kagtırdım tamamını sokmuştum hatice yeter diyodu zorlama diye ama dinlemedim 4.veya5. sokusumdan sonra 2 damla kan geldi artık önümde engel kalmamıştı delice sokup çıkarmaya baslamıştım bu aradamemelerinide yalıyodum ayakları omuzlarımdaydı. O ara selini unutmuştum zaten haticede inliyodu yeter yeterrr diye bi an baktım selin az önec büktüğü dudakarını yalıyo ben hiç istifimi bozmadım sokamaya devam ettim baktım ki selin tıpış tıış geldi ve beni dudaklarıma yapıştı bende artık haticeden bıkmıstım ve sadece seline yönelmiştim ve onu soymaya basladım aam hiç öpüşmeyi kesmedim ve oda istiyodu artık bende pornoda gördüğüm bi pozisyonu denemek istedim haticeyi üstüme aldım hoplatıyordum selin ise kıp kırmızı olmuş amını bana yalatıyodu hemde ne biçim :)) seline dedim sen yatsana dedim olmas dedi kızlığımı bozaman ölemi dedim aldım bunu altıma basladım götten vermeye de çok bagrıyodu ve bende zevk alamıyodum haticeye prezervatif varmı dedim var dedi orospu babasının cekmecesinden verdi artık seline de kolaylık la giriyodu bi yandan dan ise kıpkırmızı olmuş amını elimle oksuyordum deli oluyordu ve her sürtüğümde bi kademe daha artırıyodum ve bi an bosaldığını hissettim senin iş tama dedim:)) Döndüp haticeye baktım yatmış tavana bakıyo yapıştım bunun dudaklara ve allatan da taramalı gibi veriyodum ne de olsa prezervatif vardı rahattım ve bosaldım… sonra üstünden inip uzandım bi yanımda selin bi yanımda hatice vardı :)))))) hatice kalktı duş aldı selin ve ben almadık üzerimizi giyindikten sonra salona gectik bi baktım cine5 hala devam ediyo yuhhhh dedim selin bana baktı gülmeye basladı bende o ara koptum…:))) hatice daha yanımıza gelmedi direk yatmış o kadar yoruldu yani:))bizde selinle saat 5 e kadar flim izledik korku flimi sarıla sarıla izledik vallaha:) yani arkadaslar kör istedi 1 göz allah verdi 2 göz :)) hatice gil tasındı okul kapanınca merak etmeyin o selinied bozdum artık sevgiliyiz ayda bir yapıyoruz. Umudunuzu kesmeyin allah sizinde yüzünüze bakar merak etmeyin ben su an hayatımdan memnunumkib nız byes… Gönderen: [email protected]

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • selin ben ve eşimle süper seks ben arzu istanbulda eşim kenanla yaşıyoruz ben esmer oldukca güzel eşim kenanda yakışıklı siki güzel bir adamdır kenanın beni işyerimdeki kız arkadaşımla yakalamış ve lez ilişkiyide sevdigimi ögrenmişti.o günden sonra kenan ben ve kız arkadaşım defalarca deliler gibi sevişmiştik.bu anlatacagım olay 6 ay önce oldu eşiminde benimde begendigimiz komşumuz selin le sevişmek istiyorduk selin 30 yaşlarda çok güzel sarışın kısa saçlı biriydi.son zamanlarda çogo sevişmemizde selini yatakta konuşur sevişirdik selinle son zamanlarda yakın olmaya başlamıştım.selin evli 8 yaşında birde çocugu vardı istedigimiz fırsat selinin eşi ogluyla ailesinin yanına gitmesiyle gerçekleşmişti selin iş yerinden izin alamadıgı için gidememişti.selinin eşi gitmiş yalniz kalmıştı bende oturmaya gidiyor geç saate kadar konuşuyorduk sohbetlerimizde artık seksden bahsediyorduk selin bana açılmaya başlamıştı bana kocası erkanın kendisini çok ihmal ettigini selinin yatakda çok istemesine ragmen ayda 1 sefer zorla onunda 5 dak.sürdügünü anlatıyordu erkanın yatakda çok kötü oldugunu selininde azgın oldugunu anlamıştım gece bunları eşim kenana anlatdım deliler gibi saatlerce seviştik.selinle yine bir akşam bizim evde konuşuyorduk kenan daha gelmemişti konumuz yine sekse gelmişti.seline kenanı övüyor onun nasıl muhteşem bir erkek oldugunu söyledim hele boşalmadan 2 saat sebiştigini söyleyince zavallı kız dilini yutacak gibi olmuştu.seline kenandan bahsettikce selin acaib olmuş bana ne kadar şanlısın diyordu.seline film izliyelimmi dedim olur dedi bir porno film koydum […]
  • selin ve kızkardeşiyle Üniversitede okuyan 24 yaşında bir gencim. Kızlar beni oldukça yakışıklı biri diye nitelendirir. Başımdan geçen hikaye bu yılın başında yıllardan beri arkadaşım diye nitelendirdiğim Selin ile geçti. Selin 1.70 boylarında , kumral , yeşil gözleri olan deyim yerindeyse erkeklerin “dibini” düşüren cinsten bir kızdır. Okulda bölümlerimiz aynı olmasada yinede ders aralarında buluşur , telefonda konuşuruz. Arada unutmadan söyleyim ölçüleri 91-60-91 dir. Yine bir gün telefonda konuşurken bana çok sıkıldığını ve akşam mümkünse dışarı çıkmak istediğini söyledi. Bende hemen niye erkek arkadaşı ile çıkmadığını sordum , o da bana çocuğun tatilde olduğunu söyledi. Bende bu teklifi kabul ettim. Akşam buluştuk ve bir gece klubüne gittik. Ve o akşam olanlar oldu. Ne yalan söyliyim çokta iyi oldu. Selin zaman geçtikçe içkileri ardı ardına yuvarlamaya başladı ve zaman geçtikçe kafayı bayağı buldu. Müzik eşliğinde dans ederken birbirimize daha çok sokulmaya , daha sıkı sarılmaya başladık. Ben daha ne olduğunun farkında değildim. Gecenin bitiminde arabaya bindik ve onu eve bırakmak için yola çıktık. O içkininde etkisiyle rahat konuşmaya , ben araba kullanırken kucağıma yatmaya hatta beni okşamaya başladı. Sonunda onun evine geldik ve bana içeri gelmemi söyledi. Zaten evde bir tek kız kardeşi Derin ile kalıyordu.Bende çekinmeden içeri girdim ve odasına geçtik. Loş bir ortamda oturuyor ve Selin’in getirdiği içkileri yudumluyorduk. Konuşurken de birbirimizle sarmaş dolaş bir şekilde TV izliyorduk. Birbirimize küçük öpücükler konduruyorduk ve sonunda […]
  • selin ve beni siktiler. O gün Selin bize geldi.Odama geçtik.Nasıl olsa evde kimse yoktu.Soyunduk birbirimizi parmakladık.Kısa süre sonra giyindik.Seline ten çorabımı verdim.Diğerini de kendim giydim.Altımıza sütyen giymedik.O gün oruspuluk yapıcaktık çünkü.Kendimizi siktirecektik.Çok kısa bir mini etek giydim.Nerdeyse külodum görünecekti.O derecede açıktım.Selin ise dizinin biraz üstünde giydi eteği.En sevdiğim etekdir o.Neyse otobüse bindik.Selinin arkasından sürtünmeler geliyorduSağa sola oynatmaya başladı..Seline ” Delirdin mi sen?” dedim.Oda “Üff fırsatmı bu fırsat” arkama baktım.Bana zarar vermeyen beni sikmeye kalkışmayan harika çok yakışıklı bir oğlandı bu.Arkamı döndüğüm de “Selam bebeğim.” dedi. Bende yanlışlıkla şöyle dedim” Selam aşkım” Ozaman dediki bunu iyiki demişim buarada. “Gel bize gidelim.Bu arkadaşlar da gelsin.yanındaki arkadaşındda gelsin.” “Olur.O Selin.Ben Miray.” “Memnun oldum” dedi.Bende “bende” dedim.Onlara gittik.Yatak odasına konuşmaya başladık Selinle.Az sonra geldiler 3 kişiydiler.Çıplaktılar.Benim sevdiğim çocuk aşkım olurmusun dedi. Bende olur dedim.Nasıl olsa 25 yaşındayım.Evlenecektim.Oda evlenme teklif etti kabul ettim.Henüz bakireliğim duruyordu.Siktirmedim kendimi.Sadece götümüzü parmaklamıştık.O da 3 4 kez oldu yani.Önce sevdiğime sakso çektim.Başkasına asla çekmem aşkım diye bağrıyordum.Saksomu beğenmiş ki çok istedi yaptım. Sonra yatağa yatırdı.Dilimi kendi dudağına çekti.Seviştik.Memelerimi yaladı,ısırdı.Sonra beni domalttı.Götüme soktu.Önceler biraz acıdı ama sonralar düzeldi.Çok güzel sikiyordu.Beni sikerken sarkan […]
  • çağla ile grup seks Çağla ile Grup Seks Hikayemize başlarken hepinize ii şikişli günler diliyoruz lafı fazla uzatmadan hikayemize geçelim biz dersadenen 3 arkdaş uğur memhmet ahmet üçümüzde komik şahsıyetler olduğumuz için erafımızdan kızlr eksik olmaz bi özelliğimizde çok sex muhabbeti yapmamız gelelim hikeyemizin baş kahramanı çağlaya, çağla ilk zamanlar bizle fazla kouşmayan bir tipdi ama daha sonraları bize yakın davranmaya başladı bizde tabiii ağrı sapıklar olarak hemn ona kucak açtık ben yanii uğur biraz daha samimi olmuştum çağlayala sabahları deraneye biraz erken gelip internet odasında msn falan giriyordum çağlada bunun duydu oda bende gelirm bakarız falan dedi bende olur benim için fark etmez dedim bir iki sabah geldi muhabbet iice koyulaştı bana karşı güvenini sağlama aldım ve bir sabah bukdar bilgisayarda ne yaptığımı sordu bende ona sex hikayesi okuduğumu ve çok hoşuma gittiğinden bahsetim oda beklemediğim bi cvp verdi ve bende bakabilirmiyim dedi ben şaşrımıştım tabii olur dedim okuduk biras başka şeyler yokmu dedi bende ne gibidedim filim falan dedi bende bakarız istersen dedim olur dedi internetten filim indirdim ve izledim kızların klasık tepkilerini verdi ve ayy çoookk iğrenç falan dedi bende sende evlenince yapcaksın dedim aynısını oda güldü ben yapmam dedi bende yaparsın dedim faln gülük flme geri döndük ve ben birden elmi bcaklarına götürdüm yüzüme baktı ve kızma ifadesi vardı ama ben biras yılışıklık yaptım vede devam ettm tep ki vermeyince boynundan öpmeye başladım oda olayın akışına kendisini kaptırmış ve inlemeye başlamıştı […]
  • tatilde grup seks Bodruma tatile gittiğimizde ali ve esra isimli bir çiftle tanıştık. birbirimize eşyalarımızı emanat ederek denize giriyorduk.Akşam olmak üzereydi eşim aliye gelde birer bira içelim dedi ve gittiler bizde Esrayla konuşmaya başladık. Esra kocasından her gece seks yapmak istemesinden yakınıyordu. Bende ona ne bu şikayet neden ki dedim o da bana 2 sebebi var. Biri yarağı çok büyük canımı acıtıyor ikincisi de ben aslında erkeklerden değil de bayanlardan hoşlanıyorum çünkü bayanların birbirlerinin nerelerinden zevk aldığını biliyorlar dedi.Daha önce bayanlarla seviştin mi diye sordum o da bana bekarken kızlarla birlikte masturbasyon çektiklerini anlattı. Bende ona hadi gel biz de gidip içelim sarhoş olalım dedim. Ali ve eşimin yanına gittik ve bizde içmeye başladık. Ben alinin yarağını kafama taktım ve ona dokunmanın yollarını arıyordum. Esra çok içti ve sarhoş oldu ali ben şunu odaya götüreyim dedi ben de sana yardım edeyim ali dedim ve hep beraber odaya çıktık. Esranın üzerindekileri çıkartırken esra dudaklarıma yapıştı beni çılgınca öpmeye başladı. Bende ona karşılık verdim birbirimizin göğüslerini okşayarak öpüşmeye devam ettik. O anda eşim ve ali içeri girdi neler oluyor biz de sorun var sandık dediler biz hiç keyfimi bozmayarak devam ettik onlara sakın karışmayın dedik. Onlar koltuğa oturarak bizi izlemeye başladılar. Kendimizi kaybedecek şekilde birbirimizi soyduk ve tüm vücudumuzu yalıyorduk. Esranın bacaklarını araladım ve bal kutusunu yalamaya başladım. Onun amını yalarken göğüslerini sıkıyordum. Tüm vücudunu yaladım o da benim […]
  • üvey oğlum ve komşum hatice Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın