düşlerim gerçek oldu 4

Kapı çaldığında ikimizde çırılçıplak halının üzerinde. yatıyorduk.Aslında irkilmiştik ama onun kapıyı açması lazımdı. Alelacele üstüne şortunu geçirip kapıya doğru yöneldi. Ben de banyoya gizlenmiş kimin geldiğini merak ediyordum.Bir kaç dakika sonra mahalleden çok yakın bir arkadaşımızın geldiğini söyledi.Ben de rahatlıkla üzerimde bornozla salona daldım.Rahattım çünki onunla da yalama emme işini bir kere yapmıştık ama sevgilimin bundan haberi yoktu.Zira bu bahsettiğim olayın üstünden en az 2 sene geçmişti. Ve ikimizde kimselere bahsetmemiştik.- Hoşgeldin birader , ne var ne yok .diye sorduğumda    suratında muzıre bir gülümseme ile cevapladı beni.- sağolun .hani içki muhabbeti vardı , bu ne hal böyle diye sordu!!Bakıyorum halvet .    olmuş gibi bir haliniz var..- sevgilim şaşırmış ama benim tepkimi bekliyordu.- Ne var aşkım seninle yapamadıklarımızı onunla yaptık.hem de ne    yapma !!! istersen sen de katıl ya da seyret, ama katılmam dersen sonradan caz yapıp artamıza katılma…diyerek güldüm.- hele siz bir başlayın da kendime geleyim dedi..Hemen ona bir kadeh viski koyup videoyu çalıştırdım.Bornozu üstümden atıp yanına oturdum.-Çıkart üstündekileri de 2 sene önce emdiğim yarrağı tekrar göreyim..Hiç lafımı ikiletmeden soyundu.Sevgilim ise kıskanç ama isterik gözlerle bizi süzüyordu.Elime aldığım sikini okşamaya başladığımda inlemeye başlamıştı bile..Sevgilimde yere oturup bizi izliyordu.- Hadi gel aşkım bu fıstığı beraber emelim…Sevgilim ile ben çömelip onun yarrağını daşşaklarını .    emmeye, yalamaya başladık.Göt yanaklarını sıkıyor, ihtirasla okşuyorduk.Sevgilime nazaran daha küçük olmasına rağmen yarrağının tamamını dudaklarımın içine hapsedemiyordum ama arta kalan    bölümleri de sevgilim emiyor ve onun göt deliğinide emiyordu.Başıma bastırarak sikini ağzıma doldurdu ve patladı.Yarrağından sızan zevk sularını sevgilimle birlikte    emiyorduk.Bir dakika sonra siki tertemiz ve yarı inik hale gelmişti.ç- Hadi aşkım bizde onu yarrağa doyuralım.hem götü hem de dudakları şenlensin…diyerek onu halının üzerine çektik.Ben yerde oturup başına sikime hizalayıp ağzına verdim.Sevgilim ise arkasına geçmiş bakir göt deliğine o iri sikini geçirmeye çalışıyordu.Altımızdaki sanki profosyonel bir orospu gibi kıvranıyor, – daha sok daha dibe geçir .diyerek zevk içinde yalvarıyordu.Canım sevgilimle    gözgöze geliyor, o arkadaşımızı hoyratça sikerken ben de ağzında gidip geliyordum.sonra ben de dizlerimin üstüne doğrulup sevgilimi öpmeye başladım.Dudaklarımızı kanatırcasına    emiyorduk.Ve az sonra ikimiz de aynı anda boşalmaya başladık.Sikimi emen dudaklar ve dil işini o kadar güzel yapıyordu ki bir kaç saniye sonra değil damla sıvı bile kalmamıştı yarrağımda….Yalanarak doğruldu ve beni öpmeye başladı.- Gerçekten harika imiş , niye daha önce beni aranıza almadınız orospular diye bir de espri patlatınca hep birlikte yere yığılıp birbirimizi deliler gibi sevmeye başladık.Artıkkimin eline ve ağzına ne gelirse zevkten nasibini alıyordu.Sabahın ilk ışıklarına kadar defalarca seviştik…Gönderen: career

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • Okuduğum Porno Hikayeleri Gerçek Oldu Merhaba porno hikayeleri okurları, sizlere başımdan geçen bir seks hikayem’den bahsedeceğim. Bu hikayem nasıl oldu diye soranlara, porno hikayeleri, seks hikayeleri okumakla başladı. Devamı hikayemde yazıyor.. Ben bu tür siteleri pek bilmezdim arkadaşım sayesinde öğrendim öğrendikten sonrada bağımlısı oldum bunları okurken de ilerleyen zamanlarda deneyimlerim oldu ben çok tatlı ve cana yakın bir kadınım üniversite birinci sınava gidiyorum arkadaşlarla birlikte ev tuttuk orada kalıyorum şuan bir erkek arkadaşım yok bir kere oldu şuanda yok ama nedense hep hem cinslerime karşı ilgi duyuyorum. Arkadaşlarıyla falan buluştuğumuzda onlardan biraz etkileniyordum evde arkadaşlarımı falan da gördüğümde bir tuhaf oluyordum ama kendime dur diyordum bizim okulda biraz değişik kız var bunla bu ara çok samimiyiz birbirimize gidip geliyorduk bu biraz kafa kız erkeklerle falan geziyor içer falan bende ona uymaya başladım içiyor geziyor eğleniyorduk güzel gidiyordu her şey evde yalnız kaldığımız zamanlar porno falan izliyor hikayeler okuyorduk bu ikimizede sıcaklık basıyordu dışarı çıkıyor kafayı dağıtıyorduk bir gün yine evde buluştuğumuz akşam biraz bişiler aldık bilgisayardan hikaye falan okuyorduk kafa biraz gidik olduğu için birbirimiz öpüyorduk sonra film açtık film açtıkça daha çok azdık ikimizde soyunduk yere uzandık hem fil izliyor hem amımızla oynuyorduk arkadaşım benden daha fazla azmıştı üzerime çıktı memelerimi emiyor ısırıyordu bende onun memeleriyle oynuyordum amıma indi amımı yalıyor dudaklarını emiyor ısırıyordu tek eliylede amımı […]
  • Hayaldi gerçek oldu yi günler. Ben bu sayfayı oldukça sık takip eden biriyim böyle bir paylaşımda bulunmak için uzun bir süredir bekliyordum. Üniversite 2 sınıfa gidiyorum 19 Yaşındayım. 179 boy 72 kilo esmer biriyim. Ap’yim yalnız pasiflik her zaman ağır basmıştır. Size daha dün olan bir olayı anlatacağım. Okula geçen dönem yeni bir çocuk geldi, adı Murat okulda herkesin dikkatini çeken fazlasıyla yakışıklı bir çocuktu birazda çapkın ki bakışlarından belli. O zamandan gözüme kestirmiştim yalnız ortak arkadaş olmadığından bir sohbet kuramadım bir dönem boyunca ta ki geçenlerde bir arkadaş yemeğinde karşılaşana kadar sohbet ettik filan kanına girdim sevdi beni numaralarımızı aldık filan derken ertesi gün o yemek yediğimiz arkadaşlar Muratın facebooktan bir gayla tanıştığını ve onu eve davet ettiğini söyledi sohbet muhabbet sonra gitmiş. Şöyle düşündüm lan bu çocuk gayı nerden buldu bu benim için aylardır beklediğim fırsat dedim ve fake hesabımdan bende ekledim sohbet ettim normal konuşuyordu asılmadı hiç ama karşıda çıkmadı buluşalım filan dedim olabilir bir gün belki dedi. Ardından whatsapptan hemen yarın bana içmeye gelirmisin dedim olur dedi tek olalım dertleşiriz dedi tamam dedi ertesi sabahı zor ettim ki hiç uyumadım sabaha kadar ne giysem nasıl konuşsam konuya nerden girsem diye düşündüm durdum sonra akşam oldu filan beyefendi bir şekilde giyindim, parfümümü sıktım evi toparladım (Kız gibi davranmayı sevmem). Ardından buluştuk rakı aldık eve gelik filan bu zaman diliminde sohbet ediyoruz baktım metafizikte filan ilgili ne kadar ilgisini çekecek şey […]
  • 4 kişiye kız oldum slm adım ceren yani takma adım ceren pasif bir gayım kadın kıyafetleri giymeyi çook seviyorum. Bir gün evde chat yaparken biriyle konuşmaya başladım. Adının Murta olduğunu söyleyen bu kişi benimle ilişkiye girmek istiyordu camda onu gördüm hoşuma gitmişti. Ama Murat sert sikişten hoşlandığını ve her isteğini yapmamı istiyordu benden. Benim zaten tek hayalim buydu erkeğimin emrinde olmak. Kabul ettim ve onu en güzel kız kıyafetlerimle evimde beklediğimi söyledim ve numaramı verdim. Hemen hazırlanmya başladım hafif bir makyaj siyah mini etek siyah ince külotlu çoraplarım arkası açık topuklu ayakkabılarım kırmızı tülden olan çok sexi gömleğimi giydim ayaklarımada kırmızı oje sürdüm ve salonda telefonun çalmasını bekliyordum. Zaman ilerledikçe heyecanım daha da fazlalaşıyordu. Ve sonnunda telefonum çaldı arıyan Murat tı. Hemen apartmanın kapısnı açtım ve beklemeye başladım ama aşağıdan bir kaç adam sesi daha geliyordu bizim kata geldiklerinde Muratın yanında 3 kişi daha vardı kapıyı biraz araladım ve Murat bana merhaba dedi içerde konuşalım istersen dedi ve içeriye girdiler hemen salona geçtiler. Ben çok korkmaya başladım 4 tane adam ve ben hemde beni çatır çatır sikecek 4 adam Murat ilk önce konuşmya başladı arkadaşlarım dan sana bahsetmedim ama inan senınde çok hoşuna gidecek dedi. Ben de korkarakta olsa kabul ettim. Yanlarına oturdum ve Murat dans et bakalım güzelım karsımızda dedi. Bende slow bir müzik acıp erkeklerımın karsısında erotık bır dansa basladım. aradan 10 dakıka gecmıstıkı mURAT AYAGA KALKIP KALCALARIMI sıkmaya basladı […]
  • gerçek bir hayat Benhenüz 15 yaşimdayken amcamda kaliyordum amcamda mehmet İsmİnde bir cocuk daha vardi ama o benden vbuyuktu ayni yatakta yatiyorduk bir gece sikini elledim oda benimkini elledi sakin amcana soyleme dedi daha sonra ben onu arkasindan siktim çok tatliydi fakat onunki    kalindi o sadece benim bacaklarinmin arasina boşaliyordu ben hep gotune giriyordum cunku İnceydi rahat giriyordu bu bu şekilde iki sene surdu amcamin oğlu bedri benden bir yaş kuçuktu bir gun onunla denedik kurukuru yaptik olmadi sonra islattim şlap diye İçİne girdi acidi ağladi braktinm oda beni yapti ama hİöç oral bilmiyorduk sonra bir yil gecti dayimin oğlu ufuk benden kuçuktu .    onunla yaptik oda beni yapiyiordu takİ universiteye gittim orda çok yakişikli arkadaşlar vardi ama soyliyemiyordum turker uzun vardi gece sikini elliyordum uyaninca kustu sonra yurtta bir arkadaş vardi bir gece uyurkenn sikini emdim uyandi çok kizdi bağirdi hala konuşmuyor daha sonra catalcada adem şenturk vardi sikini elledim gece boşaldi darildi sonra bariştik onun evinde buluştuk ben onu wemdim ogda beni    emdi çok hoş ve zevkliydi ikikere yaptik adem sikimin ustune oturdu sonra cikok gunah dedi kustu ariyom cevap vermiyor bir turlu sirdaş bulamadim ben İnce zayif citir korpe narin tuysuz parlak 15-19 yaş erkek arkadaş ariyom [email protected] Com sırdaş istıyom yaşıyalım paylaşalım ben 170 55 kumral yşl gz luyum ist da oturyomGönderen: yavuz
  • gercek ensest araniyor Gerçek Ensest Aranıyor Yeğenim Figen ile 2 yıldır doyasıya sikişiyoruz. Fiden 18 yaşında güzel vücutlu esmer bir kız. 16 yaşındayken götüne hasta oluyordum. Bize gelmişti. Evde kimse olmadığı için ikimizde rahattık.Eve geldikten sonra yarım saat muhabbet ettik.Sonra film izleyelim dedim.Tamam dedi ve vcdye filmlerden birini koydum. Film güzeldi ama benim aklım Figen`in kalçalarında kalmıştı. İlk defa onu bu kadar şiddetli bir sikme isteği ile karşı karşıyaydım. O ise sadece filme odaklanmıştı. Sonra ben kolumu omzuna attım ve bir süre filmi öyle izledik. Sonra hafiften elim göğsüne kaydığında bu bir an şaşkın bir ifade ile suratıma baktı. Ben ise cevap vermesine müsaade etmeden pantolonu üzerinden amını okşamaya başladım. bunda kötü bir şeyin olmadığını söyledim.O da sadece sevişebileceğimizi ileriye gitmek istemediğini söyledi. Göğüslerini bir süre bluzu üzerinden okşadım ve sonra bluzu çıkardım attım.Sıra pantalonuna ve iç çamaşırlarına gelmişti.10 dakika sonra Figen çırılçıplaktı ve deliler gibi şevişiyorduk. Amını dilimle parçaladığım halde nedense o an benimkini ağzına almak istemedi. Sonra arkasına geçtim ve götünün deliğini parmaklamaya başladım. Yalayıp parmaklarımla genişlettiğin kara incinin içine güçlükle sikimin başını sokabildim. 10 dakika kadar git gel den sonra bütün menilerimi götünün deliğine fışkırtmaya başladım.Belki de hayatımda ilk defa bu kadar çok boşalmıştım. Fırsatı yakalamışken kalkmasına müsaade etmeden 2 posta daha götünün en güzel yerlerine boşaldıktan sonra ikimizin de hali kalmamıştı. Bundan kimseye […]
  • Annem (4) Kalbimiz küt küt atıyordu onur yavaş yavaşAntalya Escort annemin yanına gidiyordu birden kapı çaldı,korkmuştuk onura çabuk git gir odama dedim ben kapıya bakayım tamam dedi ben kapıyı açtım gelen fatma ablaydı –Fatma abla;Ali oğlum burda fatma abla çağırıyım hemen,onuru çağırdım geldi –Bu akşam gel eve oğlum baban bu akşam gececiymiş beni yalnız bırakma onur başını eğerek yavaş yavaş gittiAntalya Rus Escort Odaya girdim baktım hala annem uyuyor ama ben cesaretimi iyici kaybetmiştim ve bunu yapamıcaktım bende üstünü ince yorganla örttüm ve odama gittim.Pazar günü olmuştu saat 10 civarı kalktım.İçimde yine hafif bir korku vardı annem ne halde acaba diye içeri baktım annemle babam kahvaltı ediyorlardı günaydın diyerek bende kahvaltı yapmaya başladım anneme bakıyordum öyle değişik bir şeyi yoktu demek ki anlamamıştı sadece başında bir ağrı olduğunu söylüyordu.Saat 11 gibi mahalledeki net cafeye gittim baktım onur orda hemen geldi yanıma,-Onur;Kanka ne oldu dün akşam bir şey yaptın mı,-Yok kanka bir şey yapamadım.-Peki sabah bir şey dedi mi Gökçe abla ? –Yok kanka normal her şey –Tamam kanka.Saat 5 gibi eve gittim,annemle babamAntalya Escort bayan evde giyiniyorlardı.Hayırdır nereye ? –Annem:Bu gece evlenme yıldönümümüz yemek yicez dışarda dedi.İyi gidin dedim bende odama girdim.Bilgisayar oynuyordum,yemek felan yedim saate baktım 11 olmuş,bilgisayar oynaya oynaya canım sıkılmıştı biraz televizyona baktım aradan çok geçmeden kapı çaldı.Açtım annemler gelmişlerdi içki içmişlerdi.Direk odalarına geçtiler bende biraz daha tv izleyip […]
Sanal seks numaramı görmeyenler için tekrardan numaram : 00353 515 737 08

Bir Cevap Yazın