eşim kömurluk te arkadaşımla

bazen hayal sanırdım burdakileri taki başıma gelene kadar yaklaşık 2 ay kadar önceydi saat akşam 22 0 gibi eşim ben az komşuya gidcem dedi cıktı bende pc de takılıyodum öle evimizde giriş kat oldu icin kömurluk mutfagın camın dan görünüyo bi ara kalktım mutfaga giitim su iciyodum bi baktım kömurlun kilidi acık kitlemek icin gidem dedim yaklaştım icerden hafif ses geliyo yaklaştım aradan baktım arkadaşım ali eşimle öpüşüyolar hemde ne öpüşme resmen yiyişiyolar ölece dona kaldım ama onları izlemek gercekden acaip tah rik etti beni sanırım gündüzden hazırlık yapmış eşim eski bi halı vardı orda ali eşimi yatır dı ona amını nasıl bi yalıyo varya eşimin inlemeleri muthiş di sonra ali yattı yere eşim elinin sikini aldı azını benimki ni hic almamış ama alininkini sanki hep yalar gibi yalıyo olmaz böle bişe dedim ya beya yalştılı son ra ali bunu domaltı amına yavaş yvaş öle güzel gecirdiki eşim artık ucuyodu resmen vur diye yalvarıyodu her vurdun da da inleetiyo du sonra ali yi eşim altına aldı öle güzel zıplıyoki üztünde ben oracık da 2 ci kez başlıdım son ra ikisi de boşaldılar ali dedi bidaha yapalım bisim ki şim di olmaz yarın gene yaparuz diye bırak tı ben iceri girrdim 2 dakka sonra eşim geldi tabi darma dagın hayırdır dedim yok bişe diyerek banyoya gidi hiç bişe belli etmedim ertesi akşam gene aynı aliyle sikiş tiler bend e seyretim neyapacm anlamdım hala dur bakalım fikir vermek isteyenlerin mail lrini bekli yorum yesil_mavi2007hot lütfen c
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • arkadasimla oyun ve sonunda sikildim ARKADAŞIMLA OYUN VE SONUNDA SİKİLDİM Küçüklükten beri tanıştığım ve sürekli beraber oynadığım bir arkadaşım vardı ben 16 oda 17 yaşındaydı. (arkadaşlar sitenin kuralı ozamanlar ben 3 yaş oda 2 yaş daha küçük) zaman geçtikçe her şeyimiz bir gitmeye başladı. O zamanlar bizim oralarda çok fazla inşaatlar vardı. bütün gün bu inşaatlara gider oralarda oynardık. Bu arkadaşım bir gün biz oynarken bana bi teklifte bulundu. bana gel seninle bi oyun oynayalım dedi bende nasıl bi oyun dedim bana yarın bize gel orada anlatıcam dedi o gece ben acaba nasıl bir oyun diye heyecanla uyudum ve ertesi gün onlara gittim Çok zengin değillerdi evleri hep dağınık olurdu basık bir evleri vardı evlerine girdim. bana bugün seninle karı-kocalık oynıycaz dedi nee o demek diye şaşrıdım bana sen benim karım bende senin kocan e,olcam dedi olmaz ikimizde erkeğiz dedim bana ben aylardır dikkat ediyorum sende ibnelik var dedi bende nerden çıkardın bunu dedim ( bazen inşaatlarda beraber işerdik ben onun sikini hep tutardım kısacası elime verirdi pantolonun üzerinden çok sikini tuttum şakayla karşık) ne zaman ben işesem hemen gözünle sikime bakıysun tut der demez itirazsız elliyosun ve şakayla her fırsatta sikimi elliyosun dedi bende ne varki biz arkadaşız dedim oda o zaman gel bu oyunu oynalım dedi bende ne yapıcam dedim gel dedi anne babasının odasına götüdü bana gir yatağa dedi ben yattım bana üzerinde ne varsa çıkar dedi ilk kez bu kadar çıplak olacaktım yanında tamam dedim tamamen soyundum ve yorganın altına girdim beklemeye başladım içeri gitti evin dış […]
  • unı versı te hocamla… merhabalar…ad&#305 m sevcan 21 yas&#305 nda hukuk okuyorum..bundan &#305 k&#305 ay kadar onceyd&#305 s&#305 nav zaman&#305 b&#305 r ders&#305 m&#305 n s&#305 nav&#305 na uyuyakald&#305 g&#305 m &#305 c&#305 n g&#305 remed&#305 m..uc y&#305 ld&#305 r ders&#305 me g&#305 ren ogretmen&#305 m&#305 n yan&#305 na g&#305 derek uyuyakald&#305 m ozur d&#305 ler&#305 m s&#305 nava g&#305 remed&#305 m ben&#305 ayr&#305 s&#305 nav yaparm&#305 s&#305 n&#305 z ded&#305 m oda b&#305 sartla ded&#305 bende sart&#305 n&#305 sordum bu aksam yemege c&#305 kal&#305 m bunlar&#305 orda konusuruz ded&#305 sen&#305 uzun zamand&#305 r begen&#305 yorum ded&#305 ..bende kabul ett&#305 m.luks b&#305 r restauranta g&#305 tt&#305 k yemek yed&#305 k &#305 ct&#305 k falan ben m&#305 n&#305 b&#305 rde etek g&#305 ym&#305 st&#305 m..sarhos olan hocam el&#305 n&#305 bacag&#305 ma att&#305 .bnende tahr&#305 k olmustum.g&#305 del&#305 mm&#305 ded&#305 .b&#305 r otele g&#305 tt&#305 k..sonra sev&#305 st&#305 k..cok har&#305 kayd&#305 butun hersey&#305 dened&#305 k butun b&#305 ld&#305 kler&#305 n&#305 ustumde uygulad&#305 ..cok guzel […]
  • en yakın arkadaşımla ılk deneyim harika ıdi 1 Ben 26 yaşına kadar bir çok kızla çıkmış, ve seks adına herşeyi yaşamıştım.Artık yeni heyecanlar istiyor ve uzun süredir sevişmeyi düşündüğüm ,kısacası içimdeki kadını uyandıracak en uygun erkek olan; arkadaşım Ersoy`u baştan çıkarmanın yollarını planlıyordum.Sıcak bir Temmuz akşamı onun evde buluştuk.Amacımız dışarda birşeyler yemek ve bir bara gitmekti.Saat 01`i .    geçtiğinde ikimizde çakırkeyif olmuş bardaki kızlarla dans ediyor, eğleniyorduk..Her zaman takıldığımız öğrenci kızları gözümüze kestirmişti Ersoy ama benim için tatlı onun için acı haberi duyduğunda keyfi kaçmıştı.Kızların birinin annesi eve    gelmiş ve enaz 1 hafta kalacaktı..Yaklaşık yarım saat sonra .hadi Ersoy eve dönelim..birşey çıkmaz bu akşam sonunda birbirimizi sikeceğiz galiba dedim..Güldü ve tamam gidelim dedi..Taksiye binip 15 dakika sonra eve geldik.Sıcak ve alkolün etkisi ile terlemiştik.Sıra ile duşa girdik.Ben özellikle çıplak vaziyette oturma odasına girip kurulanmaya başlamıştım ki Ersoy`da beline sardığı havlu ile yanıma geldi..- hadi bir porno koy da    izleyelim..en azından seyreder rahatlarız dedim..Lafımı ikiletmeden video` ya bir kaset koydu.İkimizde yanyana yerde oturuyor ,dönen kasetteki çılgınca sevişen 2 erkek ve bir kadının inlemelerini dinliyorduk.Ben elimi sikime atmış okşuyordum.-Rahatsız olmazsın değil mi ? diye sorunca ..keyfine bak oğlum dedi..-Hadi o zaman sen de başla ..diye ekledim..Ersoy havluyu koltuğun üzerine attı ve ilk defa gördüğüm sikini sıvazlamaya başladı.Onun vücuduna dokunmak ve . […]
  • arkadasimla nasil yattim Arkadasimla Nasil Yattim Epey uzun yazdim ama tamamen gercek oldugundan emin olabilirsiniz. Aliyle 3-4 yildir arkadastik ve ikimizde 20-22 yaslardaydik. Ikimizde gayet yakisikli, hos gorunumluyuz. Okuldan sonra, gel bizde kal dedim ona. Bizimkiler tatildelerdi. Dogruca bize gittik. Giderken sarap ve atistirmalik bir seyler aldik. Havanin sicak oldugu gunlerdendi. Ben hemen uzerimdekileri cikartip, bir sort giydim. Aliyede bir tane benimkilerden verdim. Ikimizde uzerimizde sadece sortlarimizla, koltuklara yayildik. Bir yandan sarabimizdan iciyorduk, bir yandanda benim porno koleksiyonumun nadide parcalarini izliyorduk.Sikim tas gibi olmustu ve elimi sortumun icine sokup, sikimi oksuyordum. Bu konuda Aliden cekinecek degildim. Zaten oda ayni seyi yapiyordu. Burada belirtmem gereken bir sey var. Ben daha once bir kac gay iliski yasamistim ve Ali bunu bilmiyordu. Alinin atletik vucudu ise beni resmen cildirtiyordu. Ali bunuda bilmiyordu tabii. Bir ara koltugumdan kalkip mutfaktan bir seyler almaya gittim. Aslinda bu bir bahaneydi. Dondugumde, Alinin oturdugu ikili koltuga, Alinin hemen yanina oturdum. Biraz daha sarap ictik, film seyrettik. Yanyana oturdugumuz icin Alinin teni tenime degiyordu ve ben alev alev yaniyordum. Sarabinda etkisiyle basim donuyordu. Yavasca yana dogru, Alinin omuzuna dogru yaslandim. O ise sesini cikarmadan bir eli hala sortunun icinde ekrandaki pornoyu izliyordu. Basimi omuzuna yasladim ve sikini sortunun icinden oksamasini izlemeye basladim. Elimi uzattim sortunun uzerine biraktim. Bir an hareketsiz […]
  • eşim nilgünüm benim |eşim nilgünüm benim üniversitede okurken boş zamanlarımda inşaatta çalışıyordum.babamda mütahit olduğundan babamın inşaatında patronun oğlu olarak kafama göre çalışıyor kafama göre arazi oluyordum.babamların yaptığı inşaatın karşı köşesinde mahallenin kadın ve kızları toplanır sohbet ederlerdi.ben onlardan nilgüne aşık olmuştum.hafif tombulumsu balık etli geniş bol ve hafif kısa etekli çok güzel bir kızdı.oturduğunda kendini pek sakınmadığından çok kere külotunu ben ve işçiler görmüşüzdür.yanındaki arkadaşı canan ondan daha açıktı.onunkinide görürdük ya benim zevkim sevgilimin külotunu görmek ve görenlerin bana heyecanla anlatmasını dinlemekti.inşaatta çalışanlar benim nilgüne aşık olduğumu bilmiyorlardı.o nedenle bana onla ilgili hayallerini ve gördüklerini abartarak anlatmaktan çekinmiyorlardı.bazan nilgün bize çay falan getirdiğinde üst kalıp inşaasında biz çay içerken bizimle konuşurdu.bir ara bir şey için aşağı indim çabucak hallettim.çıkarken bir duvarın arkasında ohh diye iç çekildiğini duyunca merakla bakayım dedim baktığımda bizim çavuş necati 31 çekiyordu yukarıya bakarak.beni görmemişti.bende tahta aralarından yukarıya baktığımda nilgünü alttan yukarı gördüm.külot giymiyordu ama ancak tam altından bakılırsa amı görülebilirdi.ordada necati vardı ve 31 çekiyordu.ne olursa olsundu bende onun yanına gittim o bana bakıp utancından kızardığında suusss diye işaret ettim ve bende yukarı baktım.ohh harika bir amdı.hafif simsiyah kıllı idi.göt yuvarlakları mükemmeldi.yanındaki haticeninde bacakları sonuna kadar görünüyodu ya […]
  • eski kız arkadaşımla yaptıklarımız Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları.   geçen hafta tesadüfen eski okul arkadaşım olan asu`ya rastladım uzun zamandır görüşmediğimiz için şöyle bir gece dışarı çıkalım falan dedik akşam onu evinin önünden aldım sonra beraber önce bir şeyler yemek için güzel bir restauranta gittik ardından kendisi uzun zamandır bar gibi yerlere gitmediğini eğlenmek istediğini söyledi bende asu`yu alıp sahildeki bir bara götürdüm nerdeyse sabah dörde kadar içtik bir güzel eğlendik sonra evininin adresini hatırlamadığını kafasının güzel olduğunu söyledi bende asu`yu alıp benim evime götürdüm benim ona o gözle bakmadığımı biliyordu ama nedense hep beni öpmeye çalışıyordu eve vardığımızda onu salondaki kanepeyi açıp yatırdım bende yatağıma uzandım.( ) daha bir saat olmadan mutfaktan sesler geldi bende bir bakayım dedim sanırım acıkmıştı buz dolabını karıştırıyordu yanına gittiğimde pek düzgün konuşamadığı için hiçbir şey anlamadım ama galiba atıştırmalık arıyordu bende ona biraz kahvaltılık verdim sonra bana evi gezdir dedi bende sırayla odaları gezdirmeye başladım benim oda dağınık olduğu için göstermek istemedim ama zorla içeri girdi hemen dikkatini komidinin üstündeki sütyen çekti eline alıp kendi üstünde denedi bende tam açıklama yapacakken benim üstümde güzel durdumu diye sordu bende çekingen bir şekilde güzel durdu dedim sonra beni bir anda yatağa doğru çekmeye başladı ilk önce giyinik bir şekilde sürtünmeye başladık sonra pantolonumu çıkarttı ve aletimi okşamaya başladı benimde içim bir hoş oldu sonra bende onu soymaya başladım […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın