İki baldızada aralıklı çakıyorum

Merhaba ensest hikayeler okuyucuları ben İzmir’den Metin. Amcamın oğlunun kızıyla 10 sene önce evlendim. Üçtanede çocuğumuz var. En baştan beri başta eşim olmak üzere evlenmeden önce baldızlarımla beraber bana abi derler ve beni çok severlerdi. Ha bu arada 4 baldızım ve bi kayın biraderim var. Ben gemide çalıştığım için 6 ayda bir giderim. Baldızlarım evli Feride’nin 1 oğlu, 1 kızı var. Tansu’nun ise 2 oğlu var. Bu olay benim başıma gelene kadar okuduğum bu tür hikayeleri hayal ürünü olarak yazılmış diye inanırdım. Neyse hikayeme başlayayım. En son izine geldiğimde eşimle yattık. İlk sexten sora sohbet ediyorduk. Kızlar nasıl diye sordum eşime, o da iyi olduklarını söyledi. Ama Tansu ile Feride’nin telefonda arkadaş bulduklarını ve sadece telefonda sohbet ettiklerini söyledi. İlk başta kızdım. Tansu balık etli, 19 yaşında çok güzel bir kadındır. Feride ise 23 yaşında, zayıf, uzun boylu, konuşkan ve oda güzel kızdır. O kadar kızmama rağmen daha sora kocalarıyla ilişkilerinde biraz ilgisizlik gördüm. Ama başka kadına bakmak gibi değil sadece çok çalışmaktan kaynaklanan ilgisizlikti bu. Kızlarda biraz cahil ve genç olunca böyle bir hataya düşmüşlerdi.
Beni çok sevdikleri için her gitmemde yanıma gelirler dertleşiriz. Yine bir gün geldiler. Naber nasılsın faslından sora yurtdışından aldığım hediyelerini verdim. Başladık konuşmaya. İkisinede bakın kızlar yanlış yoldasınız böyle yaparsanız yuvanız yıkılır allah korusun çocuklarınızla kalırsanız sokakta ne yaparsınız dedim. İkiside ne yaptık abi ne diyosun dediler. Bende ablanız bana herşeyi anlattı ben sizin abinizim bir an önce numaralarınızı değiştirin yoksa daha kötü şeyler sizi bekliyo dedim. Abi ablam yanlış anlatmış bizim öyle bişi yapacağımıza nasıl inanırsın deyip hediyeleride bırakıp gittiler. Bende bir oyun planladım ve uygulamaya başladım. Hemen bir hat aldım kendime ve ilk başta Tansu’ya msj attım. Slm ben Ali numaranı Hasan’dan aldım tanışabilirmiyiz dedim. Evli ve mutsuz olduğumu yazdım. İlk başlarda zorlandım ama 1 haftadan sora cevap yazmaya başladı. Ama sex konuşmuyor sadece dertleşiyorduk. Bu arada Ferideyede aynı oyunu oynuyordum. Artık ikisiylede msjlaşıyorduk.
İlk 2 hafta sadece dertleşmekle geçti. Artık iyice güvenmişlerdi bana ve Tansu ile sex konuşuyorduk. Eşi ile ufak sex sorunlarından dolayı kendisinin hergece istemesine rağmen 3 günde bir zar zor sikiştiklerini yazıyordu bana. Ferideyle ise 1 ay sadece dertleştik. Tansu ile msjla sex yapıyorduk. Harika olduğumu söylüyordu. Ben ona senin amını götünü heryerini yalıyorum diye msj atıyordum. O da kocasının onun amını hiç yalamadığını, amından iğrendiğini kendisinin onun sikini yaladıktan sonra kendisiyle öpüşmeye iğrendiğini yazıyordu. Bu arada Feride ilede artık sex konuşuyorduk. Zavallı baldızlarım sexi bir türlü düzgün yaşamamışlardı ama abileri onlara sexin güzelliklerini tattıracaktı. Ben onlarla msjlaşırken bir yandanda eşimden kolluyordum kendimi. Çünkü çok aşırı kıskançtır. Biz uzun zaman böyle devam ettik. Birgün Feride’yi aradım. Müsaitmisin dedim. Telefonda sesimi tanımadı. Aylardır ilk defa konuşuyorduk. Hiç aramıyacaksın sesini duyamıycam diye korktuğunu söyledi ve hemen benimle telefonda sex yapmak istediğini söyledi. Biz başladık sex yapmaya ve ben sesini telefona kaydediyordum. Öyle çılgınca telefonda sex yapıyorduk ki inanın ilk defa sikim ama girmeden bu kadar zevk alıyordum. Ben iki defa boşaldım. Ne kadar doğru bilmiyorum Feride 3 defa boşaldığını söyledi.
Ben artık dayanamadığımı ve onunla yatmak istediğimi söyledim Feride’ye. Ama ben bugüne kadar eşimden başkasıyla yatmadım bunu nasıl yaparım dedi. Arkasından bende istiyorum ama yapamam dedi. Yalvar yakar düşüneceğini söyledi bana. Hemen ardından Tansu’yu aradım. Mrb dedim ama yanında biri vardı. Saol Sultan şimdi işim var birazdan arıycam seni dedi. Onunlada ilk konuşmamız olacaktı. Yarım saat sora kocasının geldiğini o yüzden Sultan dediğini söyledi ve anlayışımdan dolayı teşekkür etti. Nasıl olduda aradın dedi bana. Senin kadar güzel sex yapan bir bayanın sesini duymak ve konuşarak sex yapmak istediğimi söyledim. Baldızım odasına girmiş, soyunmuş öyle aramış beni. Hadi aşkım beni sikmeni istiyorum dedi bana ve başladık sexe. Kalın kalçalı baldızım benim. Onunda sesini kaydettim. İki defada onunla boşaldım ve artık canlı canlı seni yalayıp sikmek istiyorum dedim Akşama bir kadınla buluşacağımı ve yaptığımız sexi ona dinletmek istediğimi söyledim. Ablası yani karım gibi kıskandı hemen. Ben seni sadece benim biliyordum dedi. Ama benimde canım var dedim. Eğer seninle gerçekten yatarsam asla senden başkasıyla yatmam dedim. Tamam dedi. Eşimle bazan başkalarıymışız gibi sevişirdik. O akşam eşime eve girer girmez mrb ben Ali dedim. Eşimde anladı bu akşam sikiş var diye. Mrb bende Ayla dedi. Eğer sakıncası yoksa bu akşam beraber sevişebilirmiyiz dedim. Neden olmasın istersen şimdiden başlayabiliriz dedi ve eşimle o gece bütün herşeyimizi Tansu’ya dinlettim.
Sonraki akşam Feride’nin kocasıyla Tansu’nun kocası İstanbula gideceklerdi. İkiside söylemişlerdi ama ben onlara enişte olarak gidecek ve kocaları olacaktım. Enişte olarak Tansu’yu aradım nasılsın dedim iyi abi dedi ama kırgındı bana biliyorum. Sakıncası yoksa Feride’ye gidelim sizden özür dilemek istiyorum dedim. Tamam dedi. Eşime Feride’nin yanlız kalmaması için ona gideceğimi dedim. Eşim olur git dedi ve baldızlarına abilik yapıyosun seni çok seviyorum dedi. Arabayla Tansu’yu aldım ve Feride’ye gittik. Oturduk, sohbetti, yemekti falan fıstık derken saat akşam 10 oldu. Çocuklar yattı. Tansu, abi hani bizden özür dileyecektin hadi artık dedi. Tamam dedim telefonları çıkardım. Birini Tansu’ya diğerinide Feride’ye verdim. Abi bizemi aldın hayırdır böylemi özür diliyorsun dedi ve güldü. Son gülen iyi güler dedim bende ve msj kutusunda gelen msjları okumalarını söyledim. Abi bir özür dileyecen eziyet çektiriyosun dedi Feride. Aç oku dedim bende ikisinede kızarak ve artık onların ikisinide sikecektim. Msjları okurlarken ne bok yedik der gibi oldu suratları.
Tansu hemen atladı abi sen bizle oyunmu oynadın ben böyle bir şey yapmam dedi. Sen ısrar edince başımdan atmak için böyle yaptım dedi ve ses videosunu açtım. Dinlettim ikisinede. Hem zevk alıyordular hemde utanıyordular. Abi nolacak dedi Feride. Bende artık abi yok dedim. Sizinle yatmak ve sizinle sevişmek istiyorum dedim. Olurdu olmazdı derken isterseniz kocalarınıza telefonlarınıza el koymasını söyleyim dedim. Feride bu sefer Tansu’ya amaan zaten istemiyormuyduk olsun nolacak dedi ve yanıma geldi. O kadar güzel dudakları vardı ki baldızımın. Daha 3 ay öncesine kadar abi dediği kişi şimdi kocası olmuştu. Tansu bana abi cezalısın msjlarda yazdıklarının aynısını yapacaksın dedi. Soyunmaya başladı. Dur dedim ikinizide ben soyacam dedim. Abi ben küçüğüm önce ben dedi. Hem sevişiyoruz hem soyuyordum baldızımı. Üstünü tamamen çıkardım. Memeleri hep göz koyduğum memelerdi ve artık yalıyordum. Şimdi sen otur ablanıda soyayım dedim. Ben Feride’yi soyarken Tansu da benim 16 cm lik aletimi dışarı çıkarmak için fermuarımı açıyordu ve abi seninki baldızlarına girmeye hazır dedi. Feride’yi tamamen soydum. Çok güzeldi ikiside. Harika bir gece benimdi artık. Ben Feride ile sevişirken Tansu da sikimi tamamen yutuyordu.
Abi nasıl olacak dedi. Ne nasıl olacak dedim. Bizi nasıl sikecen dedi. Bir seni bir ablanı sikecem dedim. Ama bundan sonra işin zor dedi. Neden dedim. Üç tane karın var artık dedi. Zamanı gelecek üçünüzü birden sikecem dedim. Tansu’yu sırt üstü yatırdım. Feride’yi onun üstüne yatırdım. Feride’ye sen kardeşinin memelerini yala ve sevişin dedim. İlk başta tuhaf geldi onlara ama alışmaları zor olmadı. Ben ikisininde bacaklarının arasında idim ve iki tane harika am ve göt karşımda duruyordu. Amlarını yalıyordum. Feride artık dayanamıyorum hayatımda ilk defa bu kadar zevkle boşalacam dedi ve ağzıma o tatlı suyunu akıttı. Feride alta geçti Tansu üstüne çıktı ablasının. Ben Tansu’yu yalıyordum. Abi ben kolay boşalamam içime sok dedi. Ben böyle boşaltırım dedim parmağımı götüne zorla soktum ve amını yalamaya başladım. Uzun süren uğraşlar sonunda artık titremeye başladı. Abi geliyorum dedi. Bende ağzıma akıt aşkım dedim ve am suyuyla doymuştum artık.
O amları götleri sikmeliydim. İlk nerden istersiniz diye sordum. Tansu alışana kadar amımı rahatlat yanıyorum dedi. Yatırıp sevişmeye başladım. Yavaş yavaş memelerini, bacak arasını, amını götünü bir güzel yaladım. Artık sok abi bacanağın sikemedi sen sik dedi. Bende birden dibine kadar geçirdim Tansu’nun amına. Gerçekten yanıyordu ohhhh dedi ve sırıl sıklamdı. Am suyu götünden aşağı akıyordu. Sikimi çıkarıp götüne dayadım. Yapma erkeğim, yapma kocacım diyordu. Sikimi tükürükleyip sıvazladım. Feride bizi seyrederken birden abi gel dedi. Amını ağzıma dayadı titreyerek ağzıma akıttı yine. Fırsattan istifade götünü parmaklayıp açmaya çalışıyordu. Sikimi Tansu’nun götüne dayar dayamaz yüklendim. Yandım diye bir feryat yükseltti. Durdum dudaklarına yumuldum. Biraz rahatladıktan sonra ufak ufak git gele başladım. Daha 5-6 gir çıktan sonra Tansu titremeye başladı ve boşaldı. Feride beni unuttun kocacım hadi benide tanıştır seninkiyle dedi. Tansu abla dur sabret beni bir defa siksin devam kocacım amımada sok diye inliyordu. Ben götünden çıkarıp amına, amından çıkarıp götüne sokuyordum. Karıcım geliyorum nereye boşalayım dedim. Abi sen bizimkileri içtin bizde seninkileri içelim dedi. Tam boşalırken gırtlağına kadar soktum sikimi Tansu’nun. Hiç böyle boşaldığımı hatırlamıyorum. Tamamını yuttu ve Feride yeter artık bende istiyorum diye bağırdı.
Gel karıcım kardeşinin amında ineni kaldır dedim. 69 olduk ben alttan onun amını yaladım, o da üstten benim sikimi. İlk götüme sokmanı istiyorum kocacım Tansu’nun aldığı zevki bende istiyorum dedi. Tamam karıcım, tamam aşkım dedim. Domaltıp göt deliğini yalamaya başladım. Sik kocacım bizi sen sik. Bacanaklarının ammına koy. Onlar sikseydi adam gibi şimdi böyle olmazdı. Sok götüme diye inliyordu. Yine sikimi tükürükleyip Feride’nin götüne dayadım. Kafasını sürtüp duruyordum. Yavaşça kafasını geçirdim. Artık Feride de benimdi. En güzel yanıda sikim götüne girdikçe giriyo, o da inledikçe inliyordu. Artık köküne kadar sokmuştum. Ohh kocacım sik baldızını. Artık o götü sadece sen sikecen. Senden başkası sikemez. Sadece sen ve bacanağın beni sikeceksiniz diye inliyordu. Artık boşalacam dayanamıyorum diye inledi. Tansu’ya ablanın suyunu iç dedim. Ablasının amını yalarken Feride Tansu’nun ağzına akıtmaya başladı ve bende boşalacaktım. Ağzıma gel dedi Feride. Yattı onunda ağzına soktum sikimi ve boşaldım. Tansu kocacım hep götümüzü siktin amımızıda sik dedi. Birer defada amdan siktim ve artık sadece ben sikiyorum onları. Artık her gemiye gidişimde üç tane karım sabırsızlıkla beni bekliyordu. Üçünüde çok seviyorum ama Tansu yani küçük baldızım 4 ay sora benim çocuğumu doğuracak. Feride de 2 aylık hamile. Canım karılarım onları çok seviyorum. Artık dışarda am sikmek yok. Şimdide üçünü beraber sikmeyi hayal ediyorum. Eğer yaparsam yazacağım.

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • Dul Komşuma Çakıyorum Merhaba arkadaşlar ben Kenan. 36 yaşında dul bir erkeğim ve kendime ait bir dükkanda kendi işimle uğraşıyorum. Uzun zamandır takip ettiğim hikayelerden sonra bende kendi sizlerle paylaşmak istedim. Okuyan herkese şimdiden teşekkür ederim. Benim hikayem oldukça yakın bir zamana dayanıyor. Bundan 4 hafta önce hafta sonu tatili için gittiğim memleketim Çanakkale’de başlayan hikayem umarım ilginizi çeker. Tatil için gittiğimi Çanakkale’de annem ve babamı da ziyaret etme şansı bulmuş ve tatilimi uzatmıştım. Ancak uzayan tatilimde hiç beklemediğim olaylar yaşandı ve o tatil bana adeta hediye oldu. Biz küçük bir mahallede oturduğumuz için hemen hemen herkes birbirini tanır. Komşularımızdan benim gibi dul olan biri daha vardı. Çok yeni boşanmış olan Meliha. Meliha’da benimle aynı kaderi paylaşıyor.  Evlenip boşandı ve yıllardır dul. Zaten yaşlarımızda hemen hemen birbirine yakın. Ailemi ziyaretim sırasında Meliha’yı da sık sık gördüm ve ne kadar değiştiğine inanamadım. Yine mahallede yürürken Meliha’yla karşılaştığımız bir anda çok dikkatimi çeken bir şey oldu. Meliha çok rahat ve ilginç bir şekilde bana yakın davranıyor ve sürekli bir yerleri oynuyordu. Ayaküstü konuşmamızda bile göğüslerini iki yana oynata oynata konuşan Meliha niyetini çok açık şekilde belli ediyordu. . Niyetinin ne olduğunu anladığım Meliha’ya istediğini vermezsem olmazdı. Benim için gün doğmuştu çünkü tatil amaçlı geldiğim memleketimi görmüş ve üzerine sürpriz olarak çok maceralı ve zevk dolu anlar yaşayacaktım. Meliha ile bir yerlerde buluşmak için anlaştık. […]
  • iki kafadar  SELAM ABLAM SEDA 170 BOYLARINDA 60 KİLO CİVARINDA ESMER ŞUAN DA 28 YAŞINDA BAKIM VE GÜZEL BİR BAYANDIR.BEN DE 22 YAŞINDA 175 BOYLARINDA FAZLA YAKIŞIKLI OLMAYAN BİRİYİM .BUNDAN 2 YIL ÖNCE BEN LİSE SON SINIFTA İKEN BAŞIMDAN GEÇENLERİ YAZACAĞIM. LİSE SON SINIFIN ORTALARINDA KIZ ARKADAŞIMDAN AYRILMIŞ VE BUNALIM YAŞAYAN BİRİYDİM.DAHA ÖNCELERİ ABLAMLA ŞAKALAŞMAYI SEVEN VE ONLA HERTÜRLÜ ŞEYİ KONUŞUR VE DERTLEŞİRDİK.KIZ ARKADAŞIMDAN AYRILDIKTAN SONRA KENDİME KÜSMÜŞ KIMSEYLE KONUŞMAZOLMUŞTUM.ABLAM BU OLAYA ÇOK ÜZÜLÜYOR FAKAT ONLADA FAZLA KONUŞMUYORDUM.BİR GECE YARISI UYKUSU KAÇMIŞ VE BENIM YANIMA GELMİŞTİBEN HER ZAMANKİ GİBİ UYUMUYOR DÜŞÜNÜYORDU. BAK KARDEŞİMM BU KIZI UNUTSAN ÇOK İYİ OLACAK SENLE KONUŞAMAZ OLDUK BU KIZ ARAMIZA MI GİRECEK BAK GİDEREK UZAKLAŞIYORUZ SEN BENIM İÇİN ÇOK DEĞERLİSİN DİYORDU.AMA ABLA NE YAPAYIM DEDİM BİR TÜRLÜ AKLIMDAN ÇIKMIYOR KALTAK DEDİM.ONLA YAŞADIĞIM GÜZEL GÜNLER HEP AKLIMDA DEDM.EVET ANLIYORUM SENİ CANIM DEDİ.NEYSE GEÇ OLDU YARIN KONUŞURUZ YARIN DERSİN VAR UYU DEDİ OKULDAN SONRA ÇALIŞTIĞIM YERE UĞRA ODAN BİRLİKTE ÇIKAR KONUŞURUZ UZUN UZUN DEDİ PEKİ ABLA DEDİM BENIM İÇİN DEDEĞİŞİKLİK OLUR DEDİM.ERTESİ SABAH OLMUŞ OKULA GİTMİŞTİM OKULDA YİNE DÜŞÜNÜYORDUM VE AKLIMA ABLAM GELDİ “BAZEN ŞAKALAŞIRKEN ONUN O GÜZEL MELERİNİ VE POPUSU AKLIMA GELMİŞTİ NERDEN AKLIMA GELDİYSE KARARIMI VERMİŞ ABLAMA DUYGU SÖMÜRÜSÜ YAPACAK ONU KANDIRCAKTIM ÇÜNKÜ ABLAM BENİ ÇOK SEVERDİ VE BİR DEDİĞİMİ İKİ YAPMAZDI AMA ONA NASIL AÇILACAĞIM KONUSUNDA HİÇ BİR FİKRİM YOKTU.OKULDAN ÇIKMIŞ HIZLA ABLAMIN YANINA GİTMİŞTİM.ABLAMDA PATRONUNDAN […]
  • iki azgın olgunla seks 2 yıl önce idi 30 yaşımdaydım. o güne kadar birkaç bayanla ilişkim olmuştu tabii, ama hep içimde dışa vuramadığım bir his vardı küçük yaşlarımdan beri. Cesaretsizlikten mi desem kimseye güvenememekten mi desem, bilmiyorum ama kimselere söyleyemediğim birşeydi. Bu yönümü intener    sitelerinin sohbet köşelerinde sanal seks yaparak gideriyordum. Bu sohbetlerden birinde yine istanbulda yaşayan 51 yaşında bir beyle tanıştım eşi 10 yıl önce vefat etmiş, yalnız yaşayan emekli bir bey imiş. gerçekten yaşanan bir olay olduğu için ismine ahmet diyeyim.Bu sanal seks sohbetlerinde tanıştık mailleşmeye başladık sonra. Kendisi gençken biri ona oral yapmış çok hoşuna gitmiş başka da deneyimi olmamış.Sıhbetlerimi sırasında    bana arzu demesi çok hoşuma gitmişti bir de çok nazik davranması. 3-4 ay kadar sohbetten sonra bir gün gerçek seks teklif yapmak için beni evine davet etti, hatta aynı yaşlarda bir arkadaşı daha varmış.Çok heyecanlandım bir yandan da korkuyordum tabii. Arkadaşı evliymiş ve bana kadın kıyafeti de getireeğini söyleyince heyecanım .    daha da arttı. Birkaç günlük düşünmeden sonra kabul ettim. Kararlaştırdığımız    yerden beni aldı evine götürdü. Sohbet ettik önce çok kibardı ve bana kadınmışım gibi davranması çok hoşuma gidiyordu. Yarım saatlik    normal bir sohbetin ardından zil çaldı elen bahsettiği arkadaşı sedattı. Onunla da biraz sohbetten sonra elindeki poşetten giysileri verdi giyinmenizi .    isterim dedi. Çok mutlu olmuştum poşeti alıp diğer odaya geçtim, tümü siyah renkte olan etek, body, kilotlu çorap, sütyenve tanga […]
  • iki erkekle ilk defa İki Erkekle İlk Defa Merhabalar. Ben meltem. Temmuz ayının ortalarında bir halı dükkanında işe başlamıştım. Yeni arkadaslar edinmiş aksamları beraber dışarı çıkar olmuştuk… Tabi ki erkekler cogunluktaydı. Yine bir gece bara gitmeye karar verdik ve kararlaştırdığımız yerde ve saatte buluştuk. Dükkanda sertan adında bir tezgahtar`dan hoşlanıyodum ama kendisine söyleyememiştim. Geceye o da geldi. Biz çılgınlar gibi eglenirken sertan yanıma geldi ve konusmaya basladık. Kısa bir süre sonra sertan`ın eli masanın altında ve benim bacaklarımda gezinmeye başladı. Ben şok olmuştum ama bi şeyde diyemiyodum. Adam müdür sayılır. Bende karsılık vermedim ve okşamasına izin verdim. Fakat duracak gibi değildi. Bu işin burda olmayacagını ve başka bir zamanda da olabilecegini söyledim. Ertesi gün işe gittiğimde sertan yine bana asılmaya başladı ama bu sefer bende karsılık verdim ve üst kata çıktık. Kimse yoktu. Öpüşmeye başladık. Sertan benim heryerimi okşuyordu, tangamı yırtarcasına çekiştirmeye başlamıştı. Eli amımın etrafında gezindikçe bende yoldan çıkmıştım artık. Ona sarıldım ve halıların üzerine uzandık. Penisini elime aldım… Bacaklarımı araladım ve şeftalimi yalatmaya başladım. Zevkten uçuyordum ama ses çıkartamıyordum. Öyle güzel dil atıyordu ki şimdiye kadar kimse seftalimi böyle yalamamıştı. Bende onun sertlesen penisini elime aldım ve saxo çekmeye başladım. Sertan iyice gaza gelmişti. Beni domalttı ve amıma bir seferde girdi. Ben onun altında zevkten inlerken altkattan aykut abi geldi. Bizi o halde görünce çok şasırdı ama sertan onu da buyur […]
  • hamamda iki kiz Hamamda İki Kız Merhaba ben su an 18 yasında bir kızım. Sizlere antalyadan yazıyorum. Basıma gelenler bundan 1 sene evvel hamamda geldi. Hayatımda hiç hamama gitmemiştim annem ve ablamla hamama gitmeye karar verdik. Nasıl bir yer oldugunu nasıl davranacagımı bilmiyordum. Kabinlere girdik peştamallerimizi giydik ve girdik. Hamamda herkes havva ana kılığındaydı. Şaşırmış ve bir o kadar da tuhaf olmuştum. Belliki hoşuma gitmişti. Ertesi gün gene aynı hamama ama bu sefer tek basıma gittim. Kapıdaki bayan beni içeri alamayacagını gelin hamamı oldugunu özel olarak tutulduğunu söyledi. Canım çok sıkılmıştı. Ordaki bir bayan onların davetli olduğunu onunla girebilecegimi söyledi. Sevindim onlarla girdim içeri. Kabine girdim peştamalleri giydim gene içerisi aynı bir önceki gün gibiydi herkes çıplak gibiydi. Ben hemen kapalı mekana gecip perdeyi kapattım. Dışardan şarkılar türküler geliyordu. Çaktırmadan onları dikizleyip mastürbasyon yapıyordum. Sonra içlerinden beni içeri davet eden hanımın yanındaki genç bayanın benim bulundugum kapalı yere doğru geldiğini gördüm sanki onu görmemiş gibi soyunup sırtımı kapıdan tarafa verdim. kız “pardon kusura bakmayın üzüm getirmiştim” dedi. Bende buyur ederek aldım üzümleri ve sohbete basladık. Ben hala çıplaktım. Biliyorum tehlikeli bir oyun oynuyordum ve sonunun nereye gidecegin bilmiyordum. Üzümleri yerken bacaklarımı ayırarak oturdum oda üzeirndeki peştameli çıkardı. Tanrım! Ilk defa baska birininkini görüyordum. Bu kadar kılsız pürüssüz olacagını tahmin etmemiştim. Nasıl aldıgı […]
  • Evli iki azgın komşum selam tekrar ben emre hemen olayıma geceyım ılk olayımda fabrıkadakı evlı muhtesem behıye ablayı anlatmıstım.artık ben behiye ablayla artık haftada ıkı gun kacamak sevısmelerımz olmustu.ama ben herseyı ıkımız bılıyoruz zannederken behıye ablanın komsusu remzıye ablayı ogrenene kadar.behıye abla cok yakın dostu sırdasına benden bahsetmıs ole bı anlatmıskı neyse.bıgun behıyeyle sevısırken emrecım sankı sana yetmıyormuyum ne gıbısınden zarflamalar yapıyodu.hanı bıtane daha benden olsa onnuda doyurursun falan dıyodu tam cevap vercekkken bosalmaya baslamıstım konu kapanmıs ama benım aklıma takılmıstı.sevısmememız bıttıkten sonra konuyu acıp bana bole bole dıyodun o nerden cıktı dıyınce emre benım cok samımı dostum bı arkadasımda aramızdakı bu olayı bılıyo dıyınce sok olmustum.merak etme sıkıdır bendekı mutlululgun sebebını sordu bende anlattım.eee yanı oda benım gıbı dertlı kocasından adamda 12 cm kadar alet bıde 18 yıllık evlılık donemınde sexsı bazen gunde bazen haftada 1 oda hemen bosalıyo yatıyomus.benbıraz bahsedınce kudurdu ama sorun aldatabılırmıyım yada yapabılırmıyım derdınde hanı dıyorum sen yardımcı olsan onuda mutlu etsen olurmu dıyınce benım canıma mınnettı.bılmemkı sen uygun goruyosan dıyınce erkegım sen nelere yetersın aslanım dıyıp boynuma sarıldı.bız bole devm ederken bıgun behıye isyerındeyken yanıma gelıp senı cok ıstıyorum haftasonu benımkı yok ev bos ıkıgun benımsın dıyıncee 18lık alet oan dımdık oldu behıye gorup tebessum edıp uzaklastı.ben cumadan trasımı bakımımı yapıp hasırdım cumartesı sabah oldu.behıye hadı askım […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın