Kafedeki herif çaktırmakla gay oldum o gün

Merhabalar.. Bundan 2 yıl önce başımdan geçen bir olayı sizlere anlatacağım.Ben bir internet kafede işe baskamıstım cafeye gelenler genellikle porno izlemeye gelirlerdi bende ana makinadan arada onların neler izlediğini kontrol ediyordum. Sonra aradan bir kaç gün geçti ve adamın biri açmıs gay pornosu falan izliyordu bende neler yaptığını merakla takip etmeye basladım. Sonra adam nerdeyse her gün geliyordu porno izleyip gay chat‘a falan takılıyordu. Benim de her zaman içimde pasif duygular vardı ama hiç cesaret edip iliski yaşayamamıştım.

sonra adamı takip ederken facebook adresini aldım ve adama arkadaşlık isteği gönderdim. Adam kabul ettiğinde önce selam yazdım ve konusmaya basladık. Sonra bende adama pasifim diye tanıttım kendimi oda aktifim dedi ismi adnanmış 40 yaşlarında iri göbekli bir adamdı. Bende 22 yaşında beyaz tenli tüysüz bir erkeğim. Sonra adamla konuşmalar ilerledikçe buluşmak istediğini söyledi bende sürekli bir bahene bulup erteliyordum ne yapsam bilememistim ve bir gün cesaretimi toplayıp kararımı verdim bu zevki yasamalıydım. Sonra adnana buluşmak için randevu verdim ve kendimi siktireceğim o gün iyice yıkanıp temizlendim ve ise gittim. Adnan bi türlü gelmemişti heyecandan kalbim çarpıyordu resmen saat geç olmustu bir iki saat sonra kapatacaktım dükkanı artık adnanın gelmeyeceğini düşünürken adnan içeriye girdi ve arkadaki masalara geçti. Sonra hakan masaya oturunca facebook’unu açtı ve konuşmaya başladık. Ben adnana kararımı verdiğimi görüşmek istediğimi söyledim ve hevesli bi bicimde oda tamam görüşelim olur dedi.

Sonra müşterilerin gitmesi icin biraz onu oyaladım ve kimse kalmamıştı bütün müşteriler gitmişti. Ben çok heyecanlanmıştım kapıyı kitleyip adnanın yanına geçtim. Önce merhaba deyip kendimi tanıttım ve mesajlaştığı kişinin ben olduğumu soyledim. Tabi oda biraz tedirgin karşıladı ama sonra tamam napıcaz peki diye sordu bende ikimizden baska kimse kalmadı kapıyıda kitledim dedim gülümseyip beni kolumdan cekip dizine oturttu ben heyecandan napıcağımı bilemiyordum o an. Adnan sonra dudağıma birkaç öpücük kondurdu ve ellerini vücudumda gezdirmeye başladı. Adnan beni oksayıp seviyordu elleri kalcalarıma geldi ve götümü sıkıp mıncıklıyordu resmen bende bu durumda kayıtsız kalmadım elimi aletine götürüp okşamaya başladım.

Artık ikimizde daha rahattık ve önüne diz çöküp pantalonun fermuarını açıp sikini dışarı cıkarttım 17 18 cm kalınca bi yarak gözümün önünde duruyordu siki resmen harika görünüyordu. Hemen sikini elimle sıvazlamaya başladım bir yandan da nasıl alıcam bu kocaman siki diye düşünüyordum. Tabi ama artık geri dönüşü yoktu bende hemen sikini ağzıma alıp emmeye yalamaya basladım. Bu resmen harika bi duyguydu 15 dakika tadını çıkara çıkara sikini emdim yalamaya devam ettim. Artık o muhteşem yarağının götüme girme zamanı gelmisti tabi.

Sonra adnan beni sandalyeye domalttı ve sikini deliğime sürtmeye başladı bir yandan da off göte bak falan diyordu. Adnan bunları yaptıkça ben sürekli bi hoş olmaya başladım ve artık bir an önce içime girmesini istiyordum ve ona artık içe gir dedim. Adnan da yavaşça sokmaya başladı ama sadece başını aldığım halde götüm yırtılıyor sandım resmen. Hemen acıdı diye bağırdım oda tamam sıkma kendini dedi ve biraz beklemeye başladı. Artık bende kendimi bırakmıştım deliğimde açılmaya başlamıştı. Sonra adnan içimde biraz git gel yapmaya başladı ve artık acı yerine zevk alıyordum. Tabi ama içime sadece yarısını alabiliyordum. Ben adnan siktikçe deli gibi inlemeye başlamıştım adnan da sikini iyice köklemeye başlamıştı. Bu ilk deneyimim di ve harika geçmişti.

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • Sikişin doruklarına kuzenin iri yarrağında çıktım Merhaba sevgili okuyucular. Ben 16 yaşında 1.85 boyunda hafif kaslı beyaz tenli yakışıklı denebilicek birim. Kuzenim 20 yaşında sarışın 1.70 boyunda zayıf göğüsleri büyük kalçası normal boyutlarda olan biri. Direk konuya giricem bütün olayları anlatmadan… Kuzenim hafta içi çalıştıgı için bize gelme fırsatı bulamıyordu, bir cumartesi günü bizde kalcağını söyledi ve aksamı bize geldi. Oturduk ailecek çay bisküvi sohbet felan filan derken yatma vakti geldi annem ve babam kendi odalarında uyumaya gittiler. Kuzenim ve bende kendi odama gittik, film izleyip birşeyler yerken filmin bir kısmanda sevişme sahnesi felan çıktı ben hafiften utandım. Şansıma filmi komedi açtık ama coğunlukla sevişme sahnesi felan vardı. Film bittikten sonra kuzenim balkona çıkıp sigara yakti ve içmeye koyuldu ben ise bilgisayarın başında takılıyordum. Filmdeki sevişme sahneleri hala aklımda ve sikim kalkıktı, kuzenime azdıgımı ve porno acacagımı isterse izleyebileceğini yada yatabileceğini söyledim. İzlemeyi tercih etti ( galiba filmdeki sahneler onuda azdırmıştı ). Herneyse benim bilgisayara önceden indirdiğim 50 60 tane felan karışık pornolar vardı, [indirme sebebim o aralar yasaklı sitelere ceza veriliyordu 2014 mart] kuzenime bir tanesini seç onu izleyelim dedim oda güzel bir tanesini seçti izlemeye başladık. Kadın çok güzel sakso çekmeye başlamıştı ki kuzenim eli istem dışı amına gitmişti bunu ben sonradan farkettim ve birşey demedim, demedim ama ıhhh seni çıkarınca yüzüne sikicekmiş gibi bakınca elini çekti. Bende baya azınca kuzenime rahatsız olmucaksa 31 […]
  • Aysel amı açında dayanamayıp çaktım Merhaba, ben Kenan. Sizle başımdan geçen bir anımı paylaşmak istiyorum. Ben 26 yaşında, 175 boyunda, 82 kilo, atletik yapılı ve olabildiğince yakışıklı birisiyim. Birlikte olduğum kız arkadaşım benle tamamen yakışıklı olduğum için çıkıyordu ve buna son derece emindim. Kız arkadaşımın adı Aysel.19 yaşında, 165 boyunda, hafif balık etli ve tatlı bir kızdı. Seks hayatımız hiç yoktu desem yeridir. Çünkü evlenmeden olmazcılardandı, sadece okşar sürtünür ve öpüşürdük. Zaten tanışalı birkaç ay olmuştu ve bir bakımdan haklıydıda. O benim belki tipime aşık olmuştu ama ben onu gerçekten seviyordum ve evlenecektik. Bir gün Aysel beni ailesiyle tanıştırmak istedi bende memnuniyetle kabul ettim artık ailesini tanımamın zamanı gelmişti. Akşam 20:00 da bir cafede buluşma kararı aldık. Ben en şık elbiselerimi giydim ve ağır bir parfüm sıkarak evden çıktım. Buluşma yerinde Aysel’i beklerken çevredeki bütün kızlar bana bakıyordu. Neyse Aysel geldi ve koluma girdi, -Hadi gidelim aşkım, dedi -Tamam dedim ve yola çıktık. Eve geldik Aysel anahtarları evde unuttuğu için zili çaldı. -Abla biz geldik kapıyı açarmısın, dedi. Bir ablası olduğunu biliyordum ama hiç görmemiştim. Ama keşke görmez olsaymışım. Kapıyı açtı. Ama ne açtı. 175 boylarında esmer dar tek parça elbiseyle karşımda bir afet duruyordu. Gözlerimin içine bakarak; -Hoşgeldiniz dedi. Aysel de; -Hoşbulduk abla dedi. -Aşkım bu ablam Burcu. Abla buda bahsettiğim erkek arkadaşım Kenan. Ablası; -Çok memnun oldum Kenan. Aysel’in öve öve bitiremediği kişi sensin demek dedi ve gülümsedi. Ama […]
  • Seksi kadındım isteyince bende verdim O kadar ateşli bir kadınım ki aklımda sadece sikilmek var. Bütün erkekler beni becersin hatta öyle bir siksinler ki sürekli olarak inletsinler istiyorum. İşte yaşadığım böyle bir hikayeyi de sizlere anlatmak istiyorum. Çünkü hala bu hikayenin etkisindeyim ve onları yeniden yaşayabilmek için gerçekten de can atıyorum. Çok güzel ve ateşli olan bu anımı aşağıdan detaylı şekilde okuyabilir ve bana katılabilirsiniz. Daha doğrusu ilk teklif ondan gelmiş, ben de kabul etmiştim. İkimizin de zevk almasına neden olan bu lezbiyen ilişkimizi daha sonraki günlerde yine yaşıyoruz ama bunun dışında ikimizin de sıra dışı ilişkiden daha çok zevk alması bizi bazı çılgınlıklara itiyordu. Bunlardan birinde kaza yapıp hastanemize gelen bir hasta ile ilişkiye girmemiz. Bu ilginç olayı tüm ayrıntıları ile yazıp sizlerle paylaşmak istiyorum. Oldukça zengin bir aileye mensuptu. Otuz yaş civarında, boylu poslu, kara yağız bir erkekti. Vücudunun bazı yerlerinde kırıklar vardı ama yarağı sağlamdı. Zaten bizi şeytani düşüncelere iten de yarağının sağlamlığıydı. Kasığında bir sıyrık vardı. Orayı pansuman yaparken onun baygın oluşundan yararlanıp yarağına baktım. Ölüsü bile harika görünüyordu. Dirisinin çok daha muhteşem olacağını biliyordum ama bunu önce Banuya anlattım. O benden de çılgındı. Sen o hastayı bana göster dedi. Zaten belliydi kimden bahsettiğim Beraber Ender adındaki hastanın yanına gittik. Yine pansuman yapmayı bahane ederek bacak arasına el atmıştık. Banu Haklıymışsın kız, adamda mal sağlammış dedi. Tam bu sırada adamın yüzüne baktım. Başı sarılı […]
  • Amını gösteren hizmetçiyi aynı gece fena siktim Selam arkadaşlar ben ali bugün size hizmetçimiz sibel ablayı nasıl siktiğimi bahsedeceğim. Ben ailemle dublex bir evde yaşıyoruz ve evimizi temizlemesi içinde bir hizmetçi aldık. Hizmetçimizin adı sibel 30,32 yaşlarında hafif kumral bir kadın.Olaya geçeyim artık, birgün evdekiler düğüne gitti ve ben evde tek başıma kalmıştım. Film partisi yapayım dedim bende oturdum filmimi izliyordum ki o sırada zil çaldı gelen sibel ablaydı evi temizlemek için geldiğini söyledi bende içeriye aldım. Sibel abla ben üstümü degiştiriyim neresi müsait diye sordu ben de salonda degiştrebilirsin diye salona gönderdim. Sibel abla içeri girdi bende salonun kapıyı hafif araladım ve sibel abla soyunmaya başladı beyaz sütyeni ve beyaz tangasını görünce hemen 31 çekmeye başladım dehşet bir afet bir kadındı. Sonra o yavaş yavaş soyunmaya başladı ve o an onu orada sikmek istiyordum resmen. Sibel abla üzerini falan giyinirken boşaldım o arada bende. Sonra hemen oturma odasına gittim. Sibel abla ilk önce yerleri filan silmeye başladı feci şekilde domalmıştı tabi benim makina yine kalktı ve odaya geçip onu düşünerek 31 çekmeye başlamaya kaltımki sinem abla odaya girdi ve aaa sen ne yapıyorsun dedi birden. Sibel abla lütfen kimseye söyleme aramızda kalsın bu gördüğün dedim sibel abla da yok canım ne olacak gençsin normal birşey bu dedi tabi ben şaşkına dönmüştüm tabi Sibel abla istersen cinsel ihtiyaçını benle karşılayabilirsin deyince ben adeta donup kaldım. Tabi başta ne diyeceğimi şaşırmıştım ama sonra hemen çok iyi olur sibel abla dedim ve sibel abla ile birlikte […]
  • İri yarrakla daha önce tanışmamış ev hanımını düzdüm Benim adım hakan Diyarbakır’a yaşıyorum. Merkezde oturuyorum. Bizim apartmanda yeni evli bir çift var yaklaşık 2 3 ay olmuş evleneli. Ancak kadın kocasından her gece şikayet ediyor. Yatak odalarının camları benim odanın camıyla yanyana her gece sigara ve biramı içerken dinliyom onları. Kadın adamın sikinin ufak oldugunu ve erken boşalarak hemen uyudugu için tatmin olmadıgını falan söylüyo adam da ona bagırıyo falan. Bir gün yılmaz abiyle bulustuk çükü küçük adam ? içmeye gittik adam içince açıldı anlatmaya başladı karısıyla aralarındakileri falan bi çözümün var mı dedim hayır dedi. Sen ne yapıyon falan dedi evlilik ne zaman bilmiyorum dedim. Senin kide küçük mü dedi hayır tabi ki de abi yanlış anlama 26 cm benim ki dedim. Öyle de yinede adam değiş ti dövecek falan sandım ilk önce ve ama sonradan yanıma oturdu ve bana bize gidelim bir kahve içelim dedi abi çok geç falan dedim ama dinletemedim. Her neyse eve gittik ve karısı kapıyı actı picamalarla karısına git üstün e rahat birşeyler giyin dedi. Şaşırdım ve oturdum gitti karısının yanına bir şeyler dedi ve geldi. 5 dk sonra karısı geldi ve yanıma oturdu. 1 2 dk sonra bacaklarımı okşamaya başladı ne yapıyorsun dedim kocamdan izin aldım bu gece beni sik dedi. Adama döndün bana bagırdı sik lan amk evladı diye. Karısını kaldırdım ve soymaya başladım memelerini yalarken karı boşaldı o kadar azmıştı. Sonra kanepeye yatırdım ve amnını yalamaya başladım kadın acayıp zevk alıyodu ve kocası 31 cekiyodu. Karıyı sırt üstü yatırdım ve yarragı azına verdim o yalarken bende amını oksadım sonra […]
  • Götten vermem diyen yengemi yola getirdim Ben 19 yaşındayım antalyalıyım.yengem 31 yaşında dik memeli dolgun kalçalı çok seksi bi kadın ergenliğe girdiğimden beri onu arzuluyordum ev hanımıydı kocasının parasını yiyordu orospu. geçen yaz bana beraber denize gidelim mi dayın çalıştığı için götüremiyor diyordu bende öğlene kadar çalışıyordum tamam yenge gidelim bi gün dedim bu benim içinde bi fırsattı neyse günü falan ayarladık ben işten çıktım 2 3 gibi yengemi aradım hazırlanıp arabayla denize gittik onu fazla insanın olmadığı bir yere götürmüştüm denize gittiğimizde zaten bi aile bi de 2 3 kişi falan vardı yengemle sevgili gibi duruyorduk yengem üstündeki elbiseyi çıkardı ve bembeyaz vücudu ortadaydı memeleri dimdik kalçası dolgun olduğu için bikiniye sığmıyor yarısı dışarda duruyordu bende 2 3 sene ağırık çalıştığım için kaslı bir vücudum vardı yengem çantasından güneş kremini çıkartıp sürebilirbisin canım deyince tam sevgilim gibi hissettim ilk önce karnına sürüyordum alttan memelerini elleyerek bacaklarına sürerken amına çarptırıyordum elimi kıpırdamıyordu bile sırtına sürerken resmen memelerini avuçluyordum ama ses çıkarmıyordu bikinisini hafif sıyırarak birazda kalçalarıma sürer misin deyince benim alet uyandı dolgun götüne krem sürmek kadar güzel birşey yoktu sonra denizin kıyısında suyun içinde şakalaşmaya başladık memesini falan elliyordum sonra açılalım biraz dedi baya bi açılmıştık yoruldum deyince bende yat suyun üstünde dedim yatamıyorum dedi bende kollarımı açıp üstüne yatmasını söyledim bi elim götünün aldında duruyordu diğer elimin parmak uçlarıda memesine […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın