kamyoncu fena sikti

merhaba size basımdan gecen bir olayı anlatmak istiyorum ben 22 yasında 1.85 boyunda pasif bir gayım.birgün canım sıkıldı ve asfaltta bi tekel bayii vardı ordan 3 bira aldım ve asfaltın kenarındaki banka oturdum.biramı yudumlarken bi kamyon durdu yolun karsı tarafında kamyoncu yavas yavas yanıma geldi.bana buralarda sikebilecegim karı falan var mı dedi yani genelev gibi.bende hayır yok dedim. sen napıyorsun burda gecenin bi vakti dedi.bende canımın sıkıldıgını bira içmeye cıktıgımı söledim.bende içebilir miyim dedi bende tabi neden olmasın buyur dedim .sohbetimiz sexten acıldı direk hiç kadın siktin mi dedi hayır dedim neden dedi sen erkek degil misin ddi bende evet erkegim ama… dedim.aması ne dedi bende gayım ben dedim adam sasırdı kamyoncu sikişmek istiyordu aradıgı bendim acaba beni siker miydi.bende dedim zaten beni siker misin?tabi nedemek dedi.ben hemen elimi mükemmel yarragına attım.burda olmaz dedi kamyona gecelim dedi.kamyona gectik pantolonunu cıkardı yalamaya basladım o devasa yarragı .harika bişeydi cıldırıyordum erkegimin yarragını yalarken.devam et askım diye inliyordu erkegim.daha sonra bende soyundum.uff göte bak dedi kaymak gibi hakketende götüm kaymk gibidir.göt deligimi yalamaya basladı biraz parmakladıktan sonra yarragını deligime soktu öyle cok zevk alıyordum ki bi yarrak daha alabilirdim.git gel yapmaya basladı erkegim.ben altında hadi kocacım devam et sik beni daha sert daha hızlı hımmmm.diye inliyordum.birden bosalacagını söledi bende hemen cıkar dedim agzıma ver 31 cekti ve agzıma bosaldı döllerin hepsini aldım agzıma biraz agzımı calkaladıktan sonra yuttum hepsini tadı mükemmeldi.daha sonra bosalan yarragı yaladım ve temizledim.ben üstümü giyindim kocam olmustu artık o benim.suandada evden ayrıyım onunla yasıyorum her fırsatta her durdugumuz yerde sikiyor beni kocam bide ev tuttuk evde kocamı bekliyen bi kadınım artık ben pasifler tavsiye ederim sizde kamyoncuya verin

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • haydar abi karımı fena sikti slmm aldatanlar.com okurları bende size bi hikayemi anlatıcambu geçen hafta bizim evde geçti benim ben evli bi gençim ben 27 eşimn esra ise 26 yaşında kumral balık etinde sexi bi vucu olan bi bayandır her erkegin rüyalarını süsleyen bi yapıya sahiptir birgün karşı komşum olan haydar abi bize misafir gelmişti akşam eşimle oturup sohbete koyulduk haydar abi 36 yaşlarında oldukça atletik ve yapılı biriydi kasları oldukça kalında ogün eşim kaskılı bi badi ve dar bi pantılon giymişti ve çok sexiydi göbegi açıkta aklıyodu egildigi zaman arkadan külotu gözüküyodu bunu gören haydar abinin gözleri parlamışltı ve içinde şunu bi siksem diye düşünmüştü heralde ben markete gidip içicek bişeyler alıcamı söyleyim haydar abiden musade istedim ve çıktım karımla haydar abi baş başa kalmışlardı neyse yarım sat sonra eve geliop kapıyı usulca açıp içeri girdim biraları mutfagı götürüm dedim ve kapıdan ne göreyim ahydar abi esrayı arkasına geçmiş elleriyle memelerini okşuyodu bende onları izlemeye başladım haydar abi önce seranın badisini yokarı çekip memerini meydana çıkarıp emmeye başladı bir eliylede aşagılara inip pantılonun fermerinı açıyodu esranın ve pantlonu aşagıya indirim esranın amını okşamaya başladı külotun üzerinden esrada çok istekli görünüyodu oda eliyle onun sikini okşuyodu bu nebüyük bi yarak 20 santim vardı vede kalınduı etrafı kıllarla kaplıydı simsiyah bu bende tahrik olmaya başlamıştım elimi sikime götürüp okşuyodum sonra haydar abi esranın külotunu bi çırpıda indirdi ve o taze bembeyaz amcık meydanba çıktı haydar abi önce yalamaya […]
  • ilk kocam kamyoncu oldu merhaba.ilk önce kendimi tanıtayım ben dokuz eylül üniversitesinde okuyorum yaşım 23.kendime ait özel evimde yanlız yaşadığımdan dolayı evde çok rahat kadın giysilerimle dolaşıyorum.o kadar çok giysim var ki bütün servetimi bunlara yatırdım diyebilirim.vücuduma sürekli ağda yapıyorum hiç bir yerimde kıl yok kaymak gibiyim.daha önce hiç eşcinsel ilişkim olmadı.bu eğilimimi keşfettiğimde henüz lise çağındaydım.erkeklere olan ilgimden kendimi alamıyordum.özellikle kıllı ve hayvansı olanlarından.bir gün bende böyle bir erkeğe kendimi siktiricem diyordum.sitelerde onların o kocaman siklerine bakıp götüme sokmadığım şey kalmamıştı.bir gün gözümü karartıp kararımı verdim ve bir otoyolun kıyısına çıkıp otostop çekicektim.önüme ilk gelen adama kendimi siktiricek bekaretimi ona verecektim.siyah tangamı götüme taktım.üstüme siyah südyenimi ve altıma ince pantolon çoraplarımı giydim.el ve ayak tırnaklarımada oje sürdüm.atladım otobüse otoyolun kenarına gelince indim.başladım el kaldırmaya.bir kamyon durdu az sonra.45 yaşlarında oldukça kıllı ve hayvansı biriydi.çok hoşlanmıuştım bu adamdan.beni görünce dili tutulmuştu adeta.araca bindim adamın adı kadirdi.kısa bir sohbet faslından sonra daha samimi olmaya başladım ona karşı.bu durum onun çok hoşuna gitmişti.eşek gibi sırıtıyordu.yavaşça elimi vites topuzunun üzerinde bulunan eline attım.çok heyecanlanmıştım.kadirde öyle.ve başladım boynundan öpmeye.kadir adeta kendinden geçmişti.dur biraz kenara çekeyim.hem tehlikeli hemde biri görür dedi.ilerdeki cebe aracı soktu.sen arkaya geç ben […]
  • beni fene sikti Slm.Ben şu na 36 yaşındayım anlatacağım olay 7 sene önce oldu ve inanın hepsi gercektir. Benim çocukluk arkadaşım olan Tarık diye bir arkadaşım var ve ben hep onunile arkadaşlık ederdim arasıra seksten bahsedip anılarımızı anlatırdık fakat konuştuklarımız erkek erkeğe nasıl yapıyorlar acımıyormu gibilerinden bahsederdik yine böyle sohpet esnasında alkolde alıyorduk ben alkolü biraz fazla almışım bunu fırsat bilip benimle birlikte olmak istediğini söyleyip duruyordu bende olmaz diye ısrar ediyordum daha sonra kendi evine doğru yola çıktık arabayı o kullanıyordu evinde kimse yoktu eve girdik ve halen bana ısrar ediyordu bende olmaz diye itiraz ediyordum sonra bir kaç tanedaha bira aldık onlar bittikten sonra bana iyice askıntı olmaya başladı ve üzerime atladı beni opüyor götümü elliyor bende alkolun verdiği sarhoşlukla pek fazla birşey yapamıyordum biz böyle mücadele verirken birden içeri erkek kardeşi Faruk girdi bizi öyle görünce oda çok şaşırdı hemen yanımıza geldi ve abisine yardım etmeye başladı ne yapacağımı şaşırmıştım ve beni zorla soyoyorlardı artık bende birşey yapamaz olmuştum kendimi oluruna bıraktım Tarık arkama geçti ve bak seni nasıl sikeceğim diye söyleniyordu Farukta ona destek veriyordu Tarık yarağını çıkardı ve götüme sürtmeye başladı yarağı 17 sm.olduğunu biliyordum ölçmüş bana anlatıyordu aklıma geldikçe o yarağı nasıl alacağım diye korkuyordum Tarık bu arada parmağını götüme sokmaya başladı bir parmak derken iki oldu derken üç parmağını sokmaya başladı canım yanıyordu götümü çekmeye çalıştıkça Faruk beni geri […]
  • fena basildim Fena basıldım:=) merhaba ben daha önceki hikayemde yazdığım gibi bu hikayem dahada zevkli geçti doğrusu neyse konuyu uzatmadan hikeyeye geçmek isterim ben kadir bir arkadaşımvardı mehmet isminde 25 yaşında bir çocuk bekardı samimi arkadaşımdır sohbettt ediyorduk birgün gezelim dolaşalım şehir dışına çıkalım dedik iki arkadaş gezmeye neyse çıktık dolaşırken biryere geldik ormanlık yeşillik bir yerdi biraz duralım gezelim burayı dedim mehmet tamam dedi neyse kola getir dedi arabadan içelim dedi tamam canım dedim gittim aldım geldim karşılıklı içiyorduk sohbet sex sohbetine geldi kız arkadaşın yokmu dedi yokdedim benimde yok dedi neyse kızlarla aram iyi ama kız arkadaşım olmayınca ne yaparsın işde falan aynı durumdayız dedi neyse dertleşmeye başladık geçmişde yaşadığım olayı anlattım anlatırkende ağzının suyu akıyordu nerdeyse peki dedi yapmak istermisin tekrar dedi bende bilmemki dedim nefes alışlarım hızlandı birden hazır kimselerde yok nederin biraz çekindim ama sonra bak kimseye söyleme dedim tamam dedi biraz ilerde çalılıklar vardı oraya doğru ilerledik bende kot pantolon vardı mehmetde kumaş pantalon vardı yüzünde tebessümle bana arkanaı dön dedi belliydi önündeki kabarık belli oluyodu kazık gibi olmuştu bende güldüm kot pantalonumu indirdim altımda sadece kilot vardı onuda çıkardım sonra o pantalonunu çıkarmaya başladı aletine kilotda vardı altında onuda çıkartınca gözlerime inanamadım tam 18 cm yarrakla arkadamdaydı elleri kalçamda bir eliyle penisini götüme sokmaya çalışıyordu ben dedim çok kalın acıtır dedim yavaş ol diye […]
  • komşumu fena becerdim Merhaba benim adım emre yaşım 15karsı komsumuz var adı leyla leyla abla 26 yaşında kafam kadar göğüsleri 1.76 boyunda çekik gözlü güzel bir bayandı herneyse olaya geçeyim klubten gelmiş anahtarım yoktu o zaman hava baya yağmurluydu zile basıyodum kapıyı yumruklayıp ediyo kimse kapayı açmıyodu sonra bi baktım leyla abla kapıyı açtı bana dediki annen evde yok gel bizde dur annen gelene kadar dedi tamam dedim önce bakkala gidelim dedi gittik bakkala birsürü öteberi aldık geldik zaten asansör küçüktü poşetleri düzeltiyim diye önüme domaldı zaten etek vardı et ete deyiyodu yani oda bunu hissediyodu neyse eve girdik sadece ikimiz varız ben salonda oturuyodum leyla abla masaya geldi zaten masa önümdeydi masaya yemek felan koyuyodu ama önüme dolmalıyodu ben kendimden geçiyodum herneyse benim malafat taş kesilde zaten 15-16 cm bişey neyse yemek yerken sohet felan ediyoruz leyla ablamın telefonundan aradım annemi dedim ne zaman gelcen ben bugunluk mesaiye kalcam gece saat 12de servis bırakcak beni tamam dedim işte hersey aksam saat7de basladı leyla abla bilgisayardaydı beni çağırdı facebookuna bişey felan olmuş onu yapıyodum o sandelyedeydi bende sandalyede beline dayıyodum oda farkındaydı yaparken gözlerim o kafam kadar memelerine kaydı ona baka kaldı neyse yaptım facesini geldi bana dediki banyo edicem sırtamı ve saçımı sampuanlarmısın dedi hemen evet dedim suyu hazırladı girdik felan benim altımda şort üstümde bişey yok herneyse keseliyorum keselerken biraz götünü felan elliyodum çaktırmadan ama farkındaydı oda sesini çıkardaman […]
  • sevgilim zorla sikti beni Selamlar Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili seks okurları. Bu gerçek bir sex hikayesidir,sahte yalan hikayelerle karıştırmayınız.Yıllar öncesinden hafızamdan çıkmayan bir anımı anlatmak istiyorum. Kimseye anlatamadığım bu anımı sizlerle paylaşmış olacağım. Uydurma hikâyelerin yazıldığını düşündükçe okumak isteğim kayboluyor. Çünkü çoğu hayal ürünü… Hepsi de birbirine benziyor. Bu anım tek bir kelimesi uydurma olmayan bir anıdır. Okurken gerçek olduğunu düşünüp okuyun. Orta ikinci sınıfa gidiyordum. Babaannem yalnız yaşadığından babam benim onunla yaşamamı, ona can yoldaşı olmamı istiyordu. Ben de babaannemi çok seviyordum. Bunun için senenin on – on bir ayını onunla geçiriyordum. İki göz odalı bahçe içinde bir evdi babaannemin evi. Bahçemizde incir, kaysı, yenidünya ağaçlarından küçücük evimiz adeta ağaçların içinde kaybolmuştu. Yaz gelince babaannem köye giderdi. Kışlık erzaklarımızı temin için… Ben de evimize bekçilik yapardım. Bahçeyi sulardım. Evi temizlerdim. Kısacası evin her işini ben yapardım. Bir gün sabahın erken saatlerinde ben uykuda iken kapı çalındı. Uykulu bir vaziyette kapıya gittim ve açtım. Karşımda bir kadın… —Zeynep Hala yok mu? —Yok. Köye gitti. —Ya… Sen torunusun, değil mi? — Evet… Bana senden bahsetmişti. Çok zeki olduğunu, çok ta çalışkan olduğunu anlatmıştı. -Hııııı… – İçeri girebilir miyim? -Tabi abla buyur… İçeri girdi. Yatağımın ucuna oturdu. Bana öyle bir bakışı vardı ki utancımdan gözlerimi kaçırıyordum ondan. O ise ısrarla bakıyordu. Gülerek: -Ne o, benden sıkıldın mı? Yüzüme bile bakmıyorsun. -Yok Abla […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın