Kocasının yanında Alev’e götünden soktum

Merhaba sizlere başımdan geçen bir seks hikayesini anlatacağım. Öncelikle bu siteye ne zamandır giriyorum ve böyle bir şey olduğuna inanmıyordum ama yaşadığım olay bunların olduğunu ispatladı bana. Ben İstanbul’dan ticaretle uğraşan biriyim adım Batukan olsun:) yaşım 23, boyum 180, kilom 69 artık seks hikayeme geçmek istiyorum.
Bir akşam canım çok sıkılmıştı. ICQ’ da arkadaş arıyordum ve İstanbul’dan bir bayanla konuşmaya başladım. Gerçek ismini vermeyeceğim! Ve muhabbet baya bir koyulaşmaya başlamıştı. Ona evli olup olmadığını sordum, oda evli olduğunu söyledi. Bu siteden aldım cesaretle ona hiç gurup sex denediniz mi dedim ve oda bana eşim söylüyor ama ben cesaret edemiyorum dedi. Bu benim çok ama çok heyecanlandırmıştı. Msn adresini aldım ve görüntülü konuşmaya başladık. Çok güzel bir kadındı. Kesin beraber olmalıydım.
Konuşmamız böyle bir iki hafta sürdü. Aramızda güven çok iyi olmuştu. Ben güvene çok önem verirdim ve oda bu sırada kocası ile falan konuşmaya başladık. Beni çok beğenmişlerdi. Aralarına almak istiyorlardı. Ben çıldıracaktım. Gece saat 10 da bana gel dediler ben arabama atladığım gibi tarif ettikleri yere gittim ve Semih beni karşıladı. Semihle tanıştık gayet kibar bir beydi ve eve gitmek için yola koyulduk.
Beni bir heyecan sarmıştı. Bunun gerçekten tarifi yok, yol bilmem bilmiyordum. Ben çok heyecanlanmıştım. Sonunda gelmiştik Semih kapıyı çaldı ve karşımda inanılmaz güzel ve sexi bir bayan vardı. Üzerinde manyak bir mini ve üste askılı bir elbise. Ben çok etkilenmiştim içeri girdik ve oturduk kesin bir alkol almalıydım çünkü çok heyecanlanmıştım.
Alev bize bira getirdi ve yanımıza oturdu ben birayı içmiyor resmen yiyordum:) bu arada muhabbete başladık. Bana daha önce böyle bir ilişki yaşadın mı diye sordu Alev ve gerçeği yani yaşamadığımı söyledim. Ben artık Alevin bacaklarının güzelliğine kitlenmiştim. Artık ne olacaksa olmalıydı.
Hemen elimi alevin bacaklarına attım ve okşamaya başladım. Hala çok heyecanlıydım. Neredeyse titreyecektim ve Alev de dudaklarıma yumuldu, çok güzeldi. Ben elimle amını okşuyordum ve vıcık vıcık olmuştu. Artık kopmuştum Semih hiç bir şey yokmuş gibi bizi izliyordu ve hemen Alevin amını yalamaya başladım. Semihse sikini çıkarmış okşuyordu. Alevle 69 a geçtik ve benimkini ağzına aldı.
Sanki ağzının içi yanıyordu. Bu müthiş bir şeydi. Hayatım da gördüğüm en güzel saksoydu. Fazla sürmedi ve ikimizde boşaldık. Alev bütün döllerimi yuttu. Bana yetmemişti Alevin ayak tırnaklarından başlayarak her yerini yalamaya başladım. Mükemmeldi ve Semih de aramıza katılmış Alevi oda bir yandan yalamaya başlamıştı ve ben bu sefer amını yalamaya başladım ve Alev kopmuştu artık yeter diye bağırıyordu.
Ve artık bende dayanamıyordum. Alevin amına sürmeye başladım. Artık gir diye yalvarıyordu. Benden de yavaş yavaş Alevin içine girdim. İnanılmaz bir şeydi. Böyle bir zevk yok çok ama çok sıcaktı, içi. Ben Alevin amındayken Semihte ağzına vermişti. Alev artık kontrolden çıkmıştı ve sonunda hızlandım. Onun boşalacağını hissettim ve ikimiz beraber boşalmalıydık. Bende hızlandım ve ikimizde bir anda orgazm olmuştuk, mükemmeldi ve alevle birbirimize sarıldık.
Onun çıplak vücudunun, benim vücuduma değmesi yani onu hissetmekte çok güzeldi ve benimki yine hareketlenmeye başlamıştı. Alevi kucaklayıp banyoya götürdüm ve oradan ayakta öpüşmeye başladık. Alev benimkini ağzına alarak yalamaya başladı ve Semih de aramıza katıldı. Alev bir benimkini bir Semihinkini ağzına alıyordu. Ben Alevin o güzel götünü sikmeliydim. Bunun planını yapıyordum ve Alevi ayağa kaldırdım. Semihle öpüşmeye başladılar. Bende Alevin arkasına geçerek götüyle oynamaya başladım ve orta parmağımı Alevin götüne sokuyordum. Oldukça dardı ve bu beni dahada çıldırtmıştı ve Alev döndü ve çok mu istiyorsun dedi. Bende başımı sallayarak evet dedim. Hemen eğildim ve Alevin götünü yalamaya başladım. Dilimle sikiyordum Alevin götünü ama dayanamıyordum bir an önce içeri de olmalıydım ve ben sikimi kremledim .Birazda Alevin götüne sürdüm ve artık girmek kalmıştı. Alevin beline sarılarak sikimi götüne dayadım. Bir iki denemede başarısız olmuştum ve sonunda kafası Alevin içindeydi. Alev çığlık attı ve ben korktum çıkart diyecek diye ve birden tamamen yüklendim ve daşaklarıma kadar Alevin içindeydim. Alev çığlıklar atıyordu. Bir iki git gelden sonra bu çiığlıklar zevke dönüştü. İnanılmaz güzel zevk alıyordum .Üçüncü orgazm olduğu için baya sürdu ve hiçte bitmesini istemiyordum. Bir beş on dakika sonra Alevin götüne boşaldım çok güzeldi. Bu hikaye burada bitmiyor ama çok uzun oldu, o kadar kısaltmama rağmen herkese sex ve zevk dolu günler dilerim.

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • aslıyı kocasının yanında siktim. selam arkadar başımdan geçen gerçek bir olayı anlatmak istiyorum.Msnde tanıştığım bir adamla uzun uzun konuşmaya başladık muhabbet ilerledikçe konu sekse geldi.Baya muhabbet ettik.Adamın karısı çok seksiymiş ve adam farklı birşeyler yaşamak karısını grup yapmak istiyormuş.ben kendi fotoğrafımı gösterdim onlara kadın hasta kaldı bana çok beğendi beni ve biz görüşmeye karar verdik kadının adı aslıydı ve kocası hakan bana fotoğrafını gösterdi çok seksi bir kadındı.Bende onlara benim yarağı gösterdim kadın çok beğendi çünkü benimki çok kalın.Beni evlerine davet ettiler ben gittin ve aslı açtı bana kapıyı üzerinde çok seksi bir gecelikle bana bakıyordu iyice azmıştım artık aslıyı bağırta bağırta sikmek istiyordum.neyse birşeyler içtik.Aslı beni çağırdı takip ettim yatak odasına girdik ve öpüşmeye başladık her yerimi yalıyarak ve emerek beni soydu.yarraağımı ağzına almaya çalışıyordu ama girmiyordu derken kocası girdi içeriye çıplak bir vaziyette ve 31 çektirerek bizi izlemeye başladı ben artık dayanamadım ve aslıyı yatağa sırt üstü yatırdım.Yarağımı daracık amına sokmaya çalıştım ama girmiyordu aslı avazı çıktığı kadar bağırıyordu amı çok harikaydı ve sulanmıştı ben zar zor soktum köküne kadar içine girdim kocası hakan geldi yanımıza ve aslının ağzına vermeye başladı aslı altımda kıvranıyordu.Sonra aslıyı üzerime aldın ve amına tekrar girdim hakanda göt deliğine yapıştı önce yalamaya başladı ve arkasında hakanda aslının göt deliğine girdi ve beraber pompalıyorduk aslıyı aslı zevkten uçuyordu kıvranıyordu ahhhh ohhhhhh erkeklerim […]
  • kocasının yanında karısına format attım Merhaba ismim ferdi 38 yaşında fizyonomik olarak fena görünmeyen dürüst güvenilir oturaklı ve olgun biriyim istanbulda yaşar kendi işimle uğraşırım.Başımdan geçen ilginç ve bir o kadarda kudurtucu anımın başlangıcı şöyle oldu; bundan yaklaşık 15 gün evvel bir akşam üzeri masamın çekmecesinde daima bulundurduğum minik jack daniels şişesinden tam birkaç yudum çekmiştim ki cafenin kapısından iri yarı kirli sakallı ama kaliteli ve pahalı giyiminden varlıklı biri olduğunu sezinlediğim bir beyefendi girdi.ve içeri girer girmez selam sabah vermeden direkt masamın yanındaki koltuğa oturduğu için içimden hayıflanırken hemen peşinden içeri giren afet-i devranı görünce birden yumuşayıverdim.Aman Allah ım o ne güzellik ve zarafetti.Öncelikle söyleyebilirim ki tam bir hanımefendiydi.Oturuşundan konuşmasından tavırlarından soylu bir aileye mensup olduğu veya sosyal psikoloji konusunda sıkı bir eğitim aldığı hemen anlaşılıyordu.Her kadında rastlanmayan bu özelliklerinin yanı sıra fizik olarak ta muhteşem bir kadındı..zenci kadınlara has yuvarlak ve çıkıntılı bir kalça,oldukça iri bembeyaz bir göğüs,ela gözler,dolgun dudaklar ve harikulade bacaklar her erkeğin hayallerini süsleyen nitelikteydi.Kolay kolay hiçbir müşterime bu gözle bakmadığım halde nedense farkında olmadan çileden çıkıvermiştim.Sohbetimiz ilerledikçe 35-45 yaşlarında 15 yıllık evli ve 2 çocuklarının olduğunu öğrendiğim çiftin cafeme gelme sebepleri evdeki bilgisayarlarına taktıkları pc cameranın çalışmamasıydı.Cafenin karşısında bulunan avukatlık bürosundan çıkınca tesadüfen burayı […]
  • kocasinin yaninda Kocasının Yanında…..! Ben Yirmi beş yaşında bekar bir gencim. O yaz tatilimi geçirmek için arkadaşımla Antalya’ya gitmiştik. Tatil gayet güzel geçti. Arkadaşım işleri dolayısıyla benden bir hafta önce İstanbul’a gitti. Her akşam olduğu gibi otelin barında oturuyordum. Yanıma sonradan karı koca olduğunu öğrendiğim bir çift oturdu. Adam bana bir şeyler sordu konuşmak istiyor gibiydi. Muhabbete başladık karısı ilk bakışta dikkatimi çekti zaten. Fönlü sarı saçları incecik güzel vücudu ve harika kalçalarıyla mükemmel bir kadındı. İkiside yaklaşık kırk yaşlarındaydı. kadın o güzellik ve vücutla yaşını saklıyordu. Üzerinde beyaz bir mini etek ve yeşil bir body vardı. Südyen giymediğinden meme uçları body ye yapışmıştı. Zaman ilerledikce kendimi harika bir muhabbetin içinde buldum. Havadan sudan geyik falan derken saat bayağa ilerlemişti. Adamın adı Serdar karısının adı> hande idi. Bir ara kocası tuvalete çıktı. kadın bana acayip samimi davranmaya başladı. Vücudumu elleyerek beni tahrik ediyordu. Bende kocası geliyormu diye bakıyordum. Sonra elimi beline ordanda kalçalarına attım. üzerimde şort vardı. Kadın Şortun kenarından elini sertleşmiş aletime attıp sıvazlamaya başladı. Ne cesaret diyordum içimden.Benim bir gözüm kapıdaydı. Sonra kocası aklıma geldi toparlandım. Sonra adam geldi. Kendi kendime derin bir oh çektim. kadın tam karşımda oturuyordu. Kocası ilgilenmediğim abuk sabuk anılarını anlatırken hande ayaklarını masanın altından önüme uzatıp ayağını yarağıma sürttürüyordu. Geç olmuştu. Bar kapanacaktı. Adam sohbete evde devam […]
  • kapalı kadını kocasının yanında inlettim slm ben mehmet 38 yaşındayım daha önce birkaç deneyimim olmuştu ama telefonla bir beyle tanışmış ve daha sonra onla olmam için eşini ikna etmiş ve onlarla olmuştum. şimdi size anlatacaklarım tamamen gerçektir… arzularınızı ve hayallerinizİ özgürce ve doya doya yaşamak ve bütün yorgunluklarınızı atmış bir şekilde güne uyanmak istiyorsanız arayın tanışalım… olgun bakımlı bayanlar, üçüncü tek erkek arayan evli çiftler, evliyim ama kaçamak yapmak istiyorum diyen bayanlar arayın fantazilerinizi gerçekleştirelim, sizleri mutlu etmek istiyorum.TEMİZLİK ve GİZLİLİK şart… ben 175boy 84kg beyaz tenli biriyim özel sektörde çalışıyorum birgün telefonuma slm diye bir mesaj geldi bende slm diye cevap verdim.. sonra beni aradı biraz konuştuk normal dost arkadaş gibi daha sonra bana evli oldugunu vede grub düşüncesi oldugunu söyledi. ben olur dedim. bana eşini anlatmaya başladı eşi kapalı 170 70kg kumral bir bayan kapalı namazında bir insanmış ben inanmadım ama karısını ikna etmiş ve benimle onu konuşturacagını söyledi ve kapattı bir gece eşi aradı merhaba mehmet ben arzu nasılsın mehmet dedi iyiyim siz nasılsınız dedim fazla konuşamıyacam kameran varmı dedi bende var dedim sonra müsait olunca camda görüşürüz o zaman dedi,msn adresini mesajla gönderdi. bir hafta sonra aradılar camda görüşebilecegimizi söylediler.. onlar beni ilk kez msnde camda gördüler kendilerini göstermediler iki gün sonra camda görüştük ama başı açıktı ve çok korktukları için camda yüzlerini göstermediler.bende ısrar ettim.ama daha . sonraki görüşmelerimde doğal olmalarını ve […]
  • Kocasının yanında karısını sikiyorum Biraz kendimden bahsedeyim ben 180 boylarında atletik vücutlu Kumral kapalı havada yeşil açık havada mavi gözlü 29 yaşıda kendime göre yakışıklı biriyim ben sekse çok düşkünüm seksiz kadınsız bir hayat düşünemiyorum çok şey yaşadım yazsam bi kitap olur Arkadaşlar buraya yazdığm hikayelerimin hepsi birebir yaşanmış gerçek içinde birtek bile yalan kelime yokturneyse hikayeme geçeyim artık Tuçenin götünü sikerken adeta tecavü ediyodum bağrıyo çıkart acıyo diye benim gözüm dönmüşgibi sikiyorum o bağırdıkca ben daha hızlı pompalıyorum bi baktım tuçenin sesi değişmeye başladı acı gitmiş zevk almaya başlamış,inliyodu birden göt delinden çıkardım azına verdim yalıyo yarramın kafasını ısırıyo taşaklarım azına alıyoo arkama boşal aşkım dedi tekrar götüne soktum kasıla kasıla boşaldım çıkarmadan o şekil tuçe yatağa ben onun üstüne uzandımbi beş dakka oşekil hiç konuşmadan durduk ve üstünden kalktım baktım kocası hala kapının arasıdan bizi izliyo kalkmıyan sikini çıkarmış kaldırmaya çalışıyodu tuçe birdrn kocasına döndü bak pezevenk karı nasıl sikilirmiş gördünmü dedi hakan amcanın o yüz ifadesi içimi sızlatmıştı üzülmüştüm gerçekten nese biz toparlandık banyoya gittik banyomuzu yaptık içeri geçtik hakan amca ufak ufak içiyodu beşyüzellidört dörtyüzyetmişiki sıfırbir ellidokuz otura bilirmiyim hakan amca geç otur metin dedi içermsin dedi ii olur dedim bi duble rakı koydu utanıyodum aslında yaa hakan amca kusura bakma dedim böyle olsun istemezdim dedim sen takma kafaya metin dedi keyfine bak dedi eee bu yaşta genç karın olursa pezevenklikte […]
  • halamı götünden Slm arkadaşlar lafı uzatmadan direk konuya gireceğim bi gün halamlalara gitmiştm halamın kocası halk otobüslerinde çalışıyor ve gece nöbeti vardı o gün halamla babannemi hastaneye ziyarete gidecektk halam banyo için hazırlandı bende delikten gözetledim çok muhteşemdi halama yakın olabilmemnn planlarını yapıyodm ama nafile yaklaşamıyodum halam üstünü deiştiriken aklıma şeytanlık geldi halam çırılçıplaktı bende halama çok güzelsn dedim tşk etti neyse pantolon gydi hadi cıklaım dedi bende kapıyı kapattım hala dur dedim sana bişeydicem ama kimseye söleme dedim olur dedi hala seni çok istiyorum bi kere yapalım mı dedim duymamış olayım dedi hala nolur dedim olmaz dedi bir tokatla yere serdim aglamaya basladı mutfaktan yağı alıp götüne sürmeye başladm sonrada sikime sürüdüm yavaş yavaş soktum yapma dedi bende birazdan yap yap die yalvarcan dedim sana veremem dedi vermezsen koca götünün üstüne oturamazsın dedim çakıyla tehdit ettim mecburen verdi yavaş yavaş soktum halam ıhhhhhhhhh aohhhhhhhh ohhhhhhhh ayyyyyyyyyyyyyyyy yandm dedi 5 10 kez gel gitten sonra sesler ohhhhhhhhh ohhhhhhhhhhh gelmeye başladı belliki çok zevk alıyodu bana daha önceden nerdeydn puşt dedi götünü şamarlayarak sikmeye başladm öle bir zevk aldm ki anlatılamaz halamın deliği genişlemişti halam nabtn bana dedi bende kes lan dedim sonra amına geçtm ama am pek fazla güzel deildi yıllarca halamın frikikleriyle yetindm ama şimdi gerçğini yaşıyodm halama 3 kez boşaldm yolda giderken tekrar zevke geldm ve çalıların arasına yatırdm soydum sikimi tükürükledim derken 3 […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın