mutluluk bu kadar mı zor

SEVGİLİ ARKADAŞLAR SİZE SESLENİYORUM HAYAT HEP MÜCADELE İSTER AMA HAYATI BİLENE BEN EŞİMİ CANIMDAN DAHA FAZLA SEWİYOM AMA ÇOK KISKANCIM KENDİME HAKİM OLAMIYORUM NEDEN BİLMİYORUM AMA TEK BİLDİĞİM WAR ÇOK SEWİYORUM NEYSE SİZLERE SESLENİYORUM HAYATI ÖĞRENİN ARTIK KİMİ YAZMIŞ ANNEMLE KİMİ YAZMIŞ KARDEŞİMLE BERABERİZ İNANIN YA YALAN YADA GERÇEK BİLEMEM AMA TEK BİLDİĞİM ŞEY BİRAZ ALLAHTAN KORKMAK WE ENGÜZELİ EŞİNİ WE İŞİNİ BULDUN MU SENDEN MUTLUSU YOK WE İNSAN OLUN BİZEDE BU YAKIŞIR ÖRNEK Bİ İNSAN OLALIM TOPLUMA BAK NE İNSANLAR WAR MİLLET SEXSİ DÜŞÜNCEĞİNE BİRAZ ALLAHI DÜŞÜN ONUN MERHAMETİNİ DÜŞÜN AMA BİR ÇARPARSA KİMSE KURTARAMZ ALLAHIN ZULMÜNE KALMA ……. YANİ TEK SÖYLÜCEĞİM EŞİNDEN BAŞKA KİMSEYLE YATMA ALLAHIN TAKTİRİ SADECE WERDİĞİ İMAMDAN BAŞKA KİMSEYLE YATMA HER YATTIĞINIZDA BİRAZ CEHENNEMİ DÜŞÜNÜN KOLAY Bİ HAYAT WAR ZANNEDİYORSUNUZ AMA COK ZOR EŞİNDEN BAŞKA KİSEYE BAKMA SEN BAKARSAN ALLAH ÖYLE BÜYÜKK Kİ EŞİNİN KALBİNE BAŞKA BİR MUTLULUK VERİR YANİ ODA BAKAR ÇÜNKÜ BU BÖYLEDİR İSRE İSTEMEZ OLUR KİMSEYLEN YATMA KİMSEYE BAKMA KÖTÜ DÜŞÜNME PİSLİK OLMA KURTUL BU HAYATTAN BU YAZIYI OKUDUKTAN SONRA AM ANLAYA BİLİRSEN YANİ MUTLULUK ZOR DEĞİL HERŞEY SENİN ELİNDE EŞİNİ MUTLU ET HER KONUDA RAHAT EDERSİN WE ALLAH MUKAFATINI ELBET BİRGÜN GÖSTERİR NEYSE BENDEN BUKADAR ARKADAŞLAR EŞİNİ WE ÇOCUKLARINI DÜŞÜN MUTLULUK BU İŞTE YANİ MUTLULUK BU KADAR MI ZOR HERKESE MUTLULUKLAR ALLAH,A EMANET OLUN DOĞRU YOLU SEÇİN YAZIK OLMASIN SİZE ÖTEKİ DÜNYADA KİMSE YOK YANINDA BUNU BİL MUTLU İNSANLAR OLUN YAKŞAMLAR SAYGI SEWGİLER
Canli sikiş sohbeti yapmak için beni araya bilirsiniz. 00 237 800 00 66

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • bu kadar olmaz canada goose canada goose canada goose Selam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günüSelam arkadaşlar ben 23 yaşında esmer atletik vucutlu yakışıklı bir erkeğim.Yaşadığım köyde çiftçilik yapıyorum.Haftanın her günü tarladayım.Tarlamızın karşısında 10 haneli gecekondu mahallesi var.Osene tarlada mahsul olarak patlıcan vardı.Geceleri tarlamızdan patlıcan çalındığının farkındaydım.Bir gün tarlada beklemeye karar verdim.Gecenin geç bi vaktinde patlıcanların oynadığını farkettim.Elimde sopayla olay maaline yaklaştım.İki tane kadın eğilmiş elindeki çuvallara patlıcanları dolduruyorlardı.Ben bunları kıskıvrak yakaladım.Çok korkmuslardı.Ellerindeki çuvalı alıp bunların üzerlerine yürümeye başladım.Kadın bana çuvalı geri vermem karşılığında ve bu olanları kimseye anlatmam için benimle ilişkiye gireceklerini söylediler.Ben çok şaşırmıştım.Kadınların biri daha çok gençti.Öbürü ise 35 yaş civvarındaydı.Ben bu fırsatı kaçırmak istemedim.Kadınlar soyunmaya başladı.Ama öyle bi soyunuyorlardı ki sanki mecbur kalmış gibiydiler.Benim umurumda bile değildi.Ben oğlanı çıkarım genç olanın ağzına verdim.Sanki kıtlıktan çıkmış gibiydi.Sömürdükçe sömürüyordu.Bir yandanda ben öbürünün göğüslerini yalıyordum.Sonra yer değişin dedim.Öbürüde ilkinden farksız benim oğlanı dondurma niyetine yedi yuttu tam o sırada kadının yüzüne boşaldım.Bizden bu kadar dediler.Salarmıydım hiç hemen yatın biriniz dedim 35 yaşlarında olan önümde domaldı bende ilk önce amını yalamaya başladım sanki […]
  • en zor anlar – kısa hikaye En Zor Anlar – Kısa Hikaye Lise ikideydim sınıftan bi çoçukla çıkoduk bi gün beni ders çalişmaya die ewine çağirdi bende gittim önceleri hakkten ders çalişioduk fakat sonra birden hadi film seyredelim çok güsel bi film aldım dedi ben de olur dedim filmi seyrederken eliyle kalçalarımı okşamaya başladı çok güsel okşuodu ona doğru baktığım da benimle yatar mısın? dedi we öpmeye başladı yatak odasına gttik beni soydu sona kendi soyundu siki tam 20 cm imiş ole soledi sewişmeye başladık we yawaş yawaş sokmaya başladı o soktukça ben inliodum sona beni sikinin üstüne oturttu çok fena zıplatıodu bittiğinde banyoya girdik ordada soktu o gün sanırım sabaha kadar 9-10 kere sikiştik we hala sikişioz we de nişanlıyız bu ay sonunda ewleneceğiz… Gönderen: [email protected]
  • rüya mı gerçek mi anlayamadım Artık sanıyorum yaşımında ilerlemesiyle bende ilk ilişkimi yaşamam gerektiğini düşünüyorum we bu arzuyla yanıp tutuşuyorum.Önceki hikayemdede dediğim gibi 18 yaşındayım ankarada bi kolejde okuyorum we uzun süreli bi ilşki istiyorum daha önce hiç ilişkim olmadı. Neyse lafı uzatmadan o gece    olanlara geçmek istiyorum.Gece saat 12 we artık uykum geldi yatağıma yatıyorum we keşke bi sewgilim olsaydı diye hayallere dalarak uyuya kalmışım.O sırada bayram tatilinde kaldığım arkadaşımın ewindeyim we ewde çok yakışıklı istediğim gibi biri war sanırım benden hoşlanıyor durmadan benimle ilgileniyor we en sonunda arkadaşım banyoya girince gelip yanıma oturuyor elleri bacaklarımda dolaşmaya başlıyor ben o an sinirleniyorum ne war    yaa die bağırıyorum özür diliyor ama daha sonra sen çok güzelsin dierek yanağımdan we boynumdan öpmeye başlıyor boynumdan çok tahrik    olduğumu nerden biliyor anlamıyorum ama bnmde hoşuma gitmeye başlıyor derken arkadaşım banyodan çıkyor way işleri ilerletmişsiniz bakıyorum diyor ama o sırada utandığım için odadan çıkıyorum ama bu kişi adı herneyse .    bilmiyorum benim peşimi bırakmıyor we en sonunda gece yanıma geliyor    kulağıma beni istediğini çok güzel olduğumu söylüyor we erkeğim olmaktan büyük haz alacağını söylüyor artık yapabileceğim bi şey yok bende onu istiyorum ilk erkeğim olmasını istiyorum derken öpüşmeye başlıyoruz o kadar güzel öpüşüyor ki rüyamda bile içimin çekildiğini anımsayabiliyorum derken .    büyük an içine girmek istiyorum diyor ve bacaklarımı omzuna alıyor ama ben çok korkuyorum we çok […]
  • obenden mutluluk istedi Selam ben tabib 29 yaşında insanların mutluluğu için ömrünü adamış bir insanımHkayem mersinde oldu.iki hafta önceydi beni iki bayan aradı ve göreşmek istediklerini söylediler.bende münasip bir zaman vererek kabul ettim. adreslerini alıp evlerine gittim.kapıyı açan bir afetti bir dilberdi bir    melek kadar güzel bir şeytan kadar baştan çıkartıcı hünerleri vardı.ismim…? dedim beni aramıştınız dedim.içeri aldı ve diyer bayana seslendi.gelen bayan    tanıdığım bir hastamdı.şaşırmıştım.hastam iyileşmiş ve bana sahip olmak benimle olmak için numara vermiş arkadaşına.daveti bozmadım ewet dedim sorununuz neydi dedim    bayan bana mutlu olamıyorum kimseden mutluluk bulamadım aman tabibmutlu olmak isterim dedi.olur dedim hastama sorduğumda benimle sevişmek istediğini söyledi öylece .    mutlu olacağını dedi bana.onada olur dedim.bunun üzerine yanıma geldi ve eğilip öptüü beni bozuntuya vermeden istediklerini yapmaya çalışıyormuş gibi davrandım ama kadınlar öyle bir güzeldi aklımı başımdan almışlardı tedavi mutluluk diye birşey aklıma gelmiyor sadece onların görünen organları beni oyalıyordu.ve hastam olan bayan üstünü çıkarıp sıcak olduğunu söyledi.diğer bayan bizi seyredip yerinde hareket edip ellerini bacak arasında gezdiriyordu.bende gömleğimi çıkarıp    atlet ile kaldım yanıma oturdu hastam ve dudaklarıma yapıştı elleri azmana ulaşınca gözleri açıldı ve hayretler içinde buda ne nerede    büyttün bunu ne ile beslersin dedi.fermuarımı açmakta sabırsızlık edip dışarıya çıkarrtı.dakikalarca seyredip okşadı.okşadıkça azmanlaşıyordu ve bende […]
  • benden daha fazla abazamıs yaf bu kıızlar SLM HİKAYE OKURLARI BEN YAŞINDAYIM OKULLARDA SES DÜZENİ KURMAKLA GÖREVLİYİM OKULUN SON HAFTASIYDI VE TESİSATLARIMI KURMUŞTUM OKULDA BENI BEGENEN KIZLAR VARMIŞ ONLARDA BNM ARKADAŞLARIM SONRA NEYSE BİRİ TELEFON ETTİ DEDİKİ EN ÜST KATA GELİRMİSİN TAMM DEDİM SONRA ÇIKTIM NERDESİNİZ DİE MSJ ATTIM BİZİM SINIFTAN Bİ SES GELİYODU TELEFON SESİ NEYSE GİRDİM BAKTIM BİRDE NE GÖREYİM KIZ KARŞIMDA VE BANA BAKIYO BENIMKI KALKMAZMI ODA FARKETTİ AMA KIZI GÖRSENİZ KIZIN ÜSTÜNDE SADECE ETEK VE SÜTYEN VAR SINIFTADA BİZDEN BAŞKA KİMSE YOK E HALİYLE AKLIMA NELER GELDİ NELER BENDE DEDİMKİ NİE ÇAGIRDIN BURAYA DDİ GEL OTUR YANIMA SANA BİŞİ SORUCAM DEDİ SOR DEDİM DEDİKİ BU ERKEKLER VE KIZLAR BLUE ÇAGINI GEÇTİKTEN SONRA BİŞİ OLUYO BUNLARA NE OLUYO DEDİM İŞTE CNM ANLA DEDİ ANNAMADIM ÖYLEYSE ANLATAYIM DEDİ YAPIŞTI DUDAGIMA DELİ GİBİ ÖPÜYORDU AYRILMAK İSTİYODUM AMA O BIRAKMIYODU Bİ SÜRE SONRA KARŞILIK VERDİM AMA İŞİMİ ÇABUK BİTİRİP GİTMEK ZORUNDAYDIM ÇÜNKÜ AŞAGIDA BENI BEKLİYOLARDI NESE HEMEN BEN 69 GEÇTİM YALADIMHADİ SOK DEDİ BENDE TAMM SOKACAKKEN DUR DEDİ NOLDU DEDİM BAKİREYİM DEDİ GÖTÜME SOK TAMM DEDİM GEÇTİM ARKADASINA DAHA ÖNCE ALMIŞTI HERHALDE KOLAYCA GİRDİ 5 DK POMPALADIKTAN SONRA TAMM GİDELİM DEDİ DUR DEDİM BİRAS DAHA YALAYAYIM AMINI DEDİM İYİ TAMAM DEDİ ÖYLE Bİ YALADIM Kİ KENDİNDEN GEÇMİŞ OLMALI TAMM HADİ DEDİ NE DURUYOSUN KIZLIGIM SENİN ELİNDE AL DEDİ AMA ÖLE Bİ ABANDIMKİ BAGIRACAKTI ANLADIM VE YAPIŞTIM DUDAKLARINASONRA SUSTU VE POMPALAMAYA DEVAM ETTİM GELİYORUM DEDİM ÇIKAR DEDİ AMA ÇIKMIYODU VE ALLAH KAHRETSİN İÇİNE BOŞALDIM HİÇ BÖYLE BİŞİ OLMASINI […]
  • o mu bana ben mi ona verdik anlamadım slm herkese. ben 33 yaşında 1.80 boyundayım. geç olsa da üniversite bitirenlerdenim. bu sene bitirdim. okl da bir kız vardı 90 doğumlu ve hemşehrimdi. iki ilçe düşünün yan yana hemşehrilik ordan geliyor. uzatmanın anlamı yok. bu kız 1.78 boyunda kıvırcık kızıl saçlı ve 58 kg ağırlığında adı sahra ydı. bu ölçüleri verdikten sonra gerisini siz anlamışsınızdır. bu kız yaşımın büyük olması ve aynı okl ve sınıfta okuduğumuz dan tanıştık hemşehri abi muhabbeti ile başladık. kendi aralarında sözlendiği bir sözlüsü vardı.onla da tanıştım samimiyet artırdım. sahra çok güzel ve sempatik bir kızdı. zaman geçti ve bu kız bana çok fazla güvendi. yurtta kalırdı. bazı zamanlar evime gelir yemek yerdik. sözlüsünüde alıp bir kaç kişi daha ekleyip çarşı pazar lunapark okl gezisi vs.. beraber gider olduk. bana abi derdi hep ve erkek arkadşı benden hoşlanmasa da sahra bana güvenir ve etrafımda olurdu. evime kahvaltı yapmaya da gelirdi sabahları sadece ikimiz olduğundan erkek arkadaşı bundan memnun olmaz ve bana çaktırmamaya çalışarak tartışırlardı. sonra da kız gelip her şeyi anlatırdı. salak mıdır nedir anlamadım. geceleri beni arar sınav soruları falan derken öyle aramaya başladı.arıyor muhabbet ediyorduk. ben her seferin de erkek arkadaşının hoşlanmama durumu karşılık dikkatli olmasını söylerken bir taraftan da bana güvenmesini sağladım. aradan zaman geçtikçe yakınlaştık muhabbetimiz daha koyu olur oldu. erkek arkadaşı kızdığı için evime geldiğinde hep telden sjlar falan çekiyordu. okl bitmesine yakın dersten çıktık yürürken ‘ yurda gitmek […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın