orospu karım2

Eşim bi kaç gün sonra izinliydi ve arkadaşlarıyla sahile gideceğini söyledi. Bende gelmek istediğimi ama o gün çalışacağımı söylediğimde eşimin yüzünde bir gülümseme belirdi ve keşke sende gelebilseydin deyip dudaklarıma yumuldu. Denize gidecekleri gün geldiğinde eşim yanına çok seksi bir bikini almıştı. O koca memeleri o küçücük üste nasıl sığdırcanı sorduğumda bana merak etme aşkım sığdırırım deyip kahkaha attı. Üzerine ise bi askılı tşört giymişti içine ise sütyen giymemişti o güzel memeleri sallanıyodu. Altına da fileli kısa bi etek giymişti. Kimle gideceğini sorduğumda bana şefi ve bi kaç arkadaşı daha geleceğini söyledi. İçimden bu gün yine karımı sikecekler diye geçirdim. Eee başka napcaksınız dediğimde ise muza bincem deyip kahkaha attı. Aklımı kaçıracaktım neredeyse. Yinede sesimi çıkarmadım. Aklımdan hiç yoktan bu gün adamlar eşimi sikmeden ben sikim diye geçirdim. Eşimi yanıma çağarıp memelerini ve bacaklarını okşamaya başladım yarağımı çıkarıp ağzına verdim ve onu domaltarak amından sikip götüne boşaldım. Oturduk eşim bi sigara yaktı yarısına gelmeden aşağıdan bi korna sesi geldi şefim geldi aşkım deyip dudağımdan öptü. Döllerim eşimin bacaklarından akıyordu ama hiç oralı bile olmadan koşar adım arabaya bindi ve hızla uzaklaştılar. Tabi bende arkalarından arabama atladım. Arabayı gerçektende sahile doğru sürüyorlardı ve her durduklarında fırsattan faydalanıp eşime yumuluyordu. Buralarda kuytu bi sahil vardır arabayı oraya çektiler. Çektikleri yerde bir araba ve 3 kişi vardı. Şefi arabadan inip adamlarla konuştu. Eşime dönüp yanına çağardı eşim arabadan inip yanlarına gittiğinde adamlar eşime sarılıp yumuldular. Eşim adamları itip gülümsedi. Ve üzerini çıkarıp bikinisini giymeye başladı adamlar nolduğunu anlamadı ilk başta. Ve eşim dönüp ben denize girip geliyom sizde yarakları hazırlayın dedi. Adamlar eşim denize girer girmez hemen soyunup peşinden gittiler. Eşimi denizde aralarına alıp sikmeye başlamışlardı. Heryerini okşuyor emip öpüyolardı. Eşimi ikisini aralarına alıp önden arkadan sikiyolardı. Üçüncü adamda yanlarında durmuş yarağını eşimin eline vermiş sıvazlatıyordu. Eşim ve adamlar boşalmış işleri bitmiş bir şekilde sudan çıktılar. Eşimin çıplak memeleri sağa sola sallanıyordu. Adamlarla el ele denizden çıkıyorlardı o sırada şefide elinde kamerayla onları çekiyordu. Eşim bir porno yıldızı edasıyla kameraya öpücük atıp kocacım diyerek şefine sarıldı. Hemen telefonuma sarılıp eşimin numarasını aradım. Eşim somurtarak telefonu şefine uzattı ve denizde olduğunu sölemesini istedi. Şefide bana bunları söylerken lafı ağzına tıktım ve nolduğunu bildiğimi ama eşime bunu çaktırmamasını yoksa kötü şeyler olacağını söyledim. Tamam dedi bende tekrar eşimin bütün deliklerini sikmelerini ve bunu kameraya çekip bana göndermesini istedim ve kaptım. Eşime telefonu uzatıp yalanla ört bas edip tekrar yiyişmeye başladılar. Eşimin memelerini amını götünü heryerini sikip boşaldılar. İşleri bittiğinde eşim ölü gibi yığılıp kaldı şefinden bir sigara istedi. Bu sırada şefide çaktırmadan cd yi çıkarıp çantasına koydu. Eşim çıplak bi şekilde yerde uzanmış sigarasını içiyordu. Bu sırada adamlardan birisi eşimin memelerinin arasına yarağını yerleştirip sigarasını içerken eşimin memelerini sikiyordu. Hadi boşal artık diye inliyordu. Adam eşimin yüzüne boşalmıştı ve ayağa kalktı. Eşim giysilerini giymişti. Bu esnada adamlardan biri yarağını sıvazlayarak eşimin arkasından sarılıp memelerini sıkıp arabanın kaportasına yasladı ve son bi kez daha sikti ve eşimin eteğine boşaldı diğerleride gelip aynı pozisyonda eşimi siktiler. Ve aynı şekilde üzerine boşaldılar. En sonunda şefide yarağını çıkararak eşimin arkasına geçti.bi postada şefi siktikten sonra herkes arabalarına binip ortalıktan ayrıldılar. Eşim eve gelmeden ben hızlı bi şekilde eve gelmiştim bile. Oturmuş eşimi beklemeye başlamıştım. Benden 10 dk sonra eşim çıktı geldi.yürümeye bile mecali yoktu. Noldu hayatım yorulmuş gibisin dediğimde evet aşkım ya çok yüzmüşüm dedi. Eşim arkasını döndüğünde bu da ne diyerek üzerindeki lekeleri göstersim oda sabah beni siktikten sonra götümden akmış hiç sorma rezil oldum zaten dedi. Ben bir duş alıp kendime gelim dedi. O banyoya girer girmez bende çantasından cd yi kapıp televizyona taktım. Ve eşimi beklemeye başladım. Eşim yanıma oturduğunda eee günün nasıl geçti bakalım dedi. Nolsun sana bir sürprizim var dedim ve televizyonu açtım. Eşim kendi çıplak vücudunu gördüğünde sapıtmıştı. Direk yüzüme baktı. İlk başta açıklama yapmaya çalıştı ama ben ona yumulduğumda olayın beni etkilediğini anladı ve oda karşılık vermeye başladı. Eşimi bir kerede ben sikmiştim ama ne sikmek karım resmen ağlıyordu artık. Bende kendisinin kaşındığını söyledim. Bende şöyle bir teklifte bulundum onu affetmem için şefi ve eşiyle gurup yapmak istediğimi söylediğimde suratı şekilden şekle girdi ve bana bunu ayarlamaya çalışacağını söyledi. Bu işin nasıl başladığını bana o gece anlattı. Ağzım açık kalmıştı. Eşim bir elbise için şefine vermişti. Daha sonrada onun orospusu olmuştu. Daha sonramı? Onuda daha sonra anlatıcam.

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • sinemadaki orospu Bir gün sinemaya gitmeye karar verdim. Ramazan sonu olduğu için hemen gimedim. yaklaşık 2 hafta bekledim.sonunda gittim ve arka sıralarda bir yere oturdum.1.5 aydır mastürbasyon yapmıyordum.Ve anlıyacağınız abazaydım. Neyse filmi izlerken pantolonumu iyice indirdim . Osırada yanıma biri geldi. Anlamıştım sikilmek istiyordu: Çünkü koskoca sinemda yer çokken gelip yanıma oturdu. Çok geçmeden elini sikime attı. Bende bu fısatı kaçırmak istemedim. Ona evegitme teklifinde bulundum.Kabul etti: hemen eve gittik ve porno film izlemeye başladık.Benim sikim ve götüm traşlıydı sonra ismi hasan olan kişi yanıma geldi . Önce göğüslerimi öptü sonrada sikimi ağzına aldı ve sakso çekmeye başladı. Öyle zevkliydiki anlatamam . Yaklaşı 5 dakika sonra boşalacağımı söylediğimde bana ağzına boşalmamı istedi. Bende zaten 1.5 ay otuzbir çekmediğim için ağzının içini dölle doldurdum. götünüde istedim ama işinin olduğunu söyledi ve gitmek zorunda olduğunu söyledi ve gitti. Ama benim için süperdi.Başka gerçek hikayelerimde var onlar ileride anlatacağımGönderen: adanalı gay
  • antalyada orospu telefonu İş Arkadaşım Karısını Bana Sundu İş arkadaşım, barda beni karısıyla tanıştırdı. karısı, hülya, seksi bir şekilde arkası açık tek parça bir elbise giymiş olarak yanında oturuyordu. Sonra karısı hülya ile dans etmeye başladım. Dans slow… Ellerim hülya`nın sırtında geziniyor… Yavaşça aşağılara iniyorum. Kalçaları harika. Ellerimle okşuyorum biraz sertçe.. Bu arada hülya da kendini bana yaklaştırarak cevap veriyor yaptıklarıma… Göz ucuyla arkadaşıma bakıyorum, oldukça keyifli… Ellerimi hülya`nın sırtındaki dekolteden içeri kalçalarına doğru sokuyorum… Parmaklarım deliğini arıyor karının… Bu arada sikim oldukça sertleşmiş.. Pantolonun üzerinden> hülya`nın karnına tazyik yapıyor… O da fermuarımı açmaya çalışıyor.. Eğilip kulağına tuvalete gidelim diye fısıldıyorum.. Yavaşça gidiyoruz. Erkekler tuvaletine, önce ben, ardındanhülya giriyor. Içerde kimse olmadığından eminiz… Bir kabine giriyoruz… Heme hülya`nın ellerini klozetin üstüne koyduruyorum.. Eteğini kaldırıyorum.. Külotu tanga.. Indirmiyorum… Hafiften çığlık atmaya çalışıyor… Hülya`nın külotunu yana çekerek… Sikimi amına sokuyorum… Kasıklarından tutarak kendime çekiyorum. O da kalçalarını geri iterek içine yerleşmemi sağlıyor… Gidip geliyoruz şimdi… Hızlıca.. Hafiften çığlık atmaya çalışıyor.. Ama.. Mendille ağzını kapatıyoruz.. Ikimiz aynı anda boşalıyoruz.. Bu arada kapının açıldığını duyuyorum… Sonra arkadan kilitlendiğini.. Kabini aralayarak bakıyorum, arkadaşım gelmiş.. Kabin kapısını daha fazla aralıyorum görmesi için.. Şimdi> hülya klozete oturmuş sikimi yalıyor… […]
  • kocam dedi orospu oldum Kocam bir kez bana orospu demişti.bende bunun hakkını verecektim recayi beyle işyerimde divanda yapmıştım ilk kez sonra Beni aradı yavrum yarın bir şekilde izin al ev boş bize gel sana söz verdiğim gibi seni sekse doyuracağım dedi bende hemen olur ayarlarım dedim ve içim heyecanla doldu bir kez daha istediğim erkekle kadın yerine koyularak birlikte olacaktım seksten zevk alacaktım o gece kocam beni sikerken ben altında yarının hayaliyle ona aldırmıyordum bile.Ertesi gün oldu öğlen bir bahane buldum ve iş yerinden ayrıldım yerimede üst komşumun karısını bıraktım.recayi nin bana verdiği adresi taksiyle buldum zile bastım kapıyı açan recayi belimden çekti ve dudaklarıma gömüldü bende dilimle ona gereken cevabı verdim ayaklarım yerden kesilmiş şekilde dudak dudağa salona geldik beni yere bıraktı ama orda bir adam daha vardı cok korktum şaşkın gözlerle baktım merak etme yavrum osman bizden dedi ben şaşırdım ve korkum devam ediyordu elimden tuttu beni mutfağa doğru götürdü bana -bu adamda bizimle sevişecek itiraz istemem sana söz verdiğim gibi her şeyi yaşatacağım sana dedi ben olmaz dedim tehditkar tavırla -isterse olmasın zati sana fikrini sormadım dedi sen kendini bana bırak mutlu olacaksın dedi götüme bir şaplak vurdu ben içeri geçtim ben bir şeyler hazırlayayım dedi recayi mutfakta kaldı osman beni bakışıyla zaten sikmeye başlamıştı bende neden bilmem rahatsız olmadım recayi soğuk birseyler getirdi içtik ama nerdeyse hiç konuşmuyorduk osman devlet kuruluşunda çalışıyormuş eski dostmuş bu arada recayi elleriyle eteğimin altından […]
  • çiftlerle kamerayla Ben 29 yaşında genç atletik yapılı ama fazla yakışıklı değilimdir. yalnız yaşıyorum doğuluyum bundan 6 ay kadar önce web cam sohbet ediyordum gecenin ilerlemiş bir saatinde eda_selim niciyle bir çift selam verdi ben bu tek erkek ve beni işletiyor sandım önce ama cama gecelim dediklerinde ve cama gecince bir de ne göreyim iki genç çift soyunuk halde cam da tanışma faslından sonra bana sikini görebilirmiyiz diye sordular ben giyiniktim ve hemen soyundum ardından da uzun ama pek kalın olmayan sikimi gösterdim eda çok güzel keşke şimdi yanımızda olsaydın dedi keşke deyip onlardan sizi sevişirken izlemek istiyorum şimdi deyince hemen kabul edip 1 saate yakın seviştiler eda 25 yaşında şahane bir bayandı selimse 30 ların da yakışılıydı onları izlemek çok güzeldi bu arada ben iki kez boşaldım kendilerine reel bir birliktelik için fikirlerini sorduğumda olabilir ama kaldığımız kasaba ufak ve yerimiz pek müsait değil dediler bende isterlerse kendilerini misafir edebileceğimi söyledim bana bayram tatilinde olabilir dediler aradan bir kaç ay geçmişti ve bu arada her gece tel ve cam da konuşup sevişiyoruz Bayram tatiline bir kaç gün kala selim aradı eğer müsait sen bayramda sen de olalım hiç beklemiyordum gelebileceklerine ama geliyorlardı beni bir heyecan sarmıştı ki anlatamam bayram akşamı gardayız biz al dediler Hemen arabaya atlayıp gittim önce tanıyamadım ama onlar beni tanıdılar merhabalaşıp arabaya binince doğruca müstakil evime yollandık ev geldiğimizde yorgun olmadıklarını ve duş alabileceklerini söylediler banyoyu onları götürdüm ve hiç […]
  • enistemin bana hediyesi slm okurlar basımdan gecen tamamen gerek hemn hıkayeme geceyım ayse teyzem bız onlara cok gelır gıderdık bırgun enıstam ıstambula calısmaya gıttı ve bana teyzmı emanet ettı bende seve seve kabul ettım ve onlarda yatmaya basladım neyse yasım18 teyzem 32 yasında ama harıka bı kadın bırgun aksam eve gıttımde teyzem bana ter-s ters bakdı hayırdır dedım ses vermedı ben gecdım oturdum bıraz bı sıgara ıcdım beraber yattım ve 1 saat sonra bı kıpırdı hıssetım ve yanımda teyzem var sus dedı cocuklar duymasın dedı sana asık oldum dedı benım kocam ol dedı ve dudaklarıma yapısdı ben saskınca onu seyrettım sonra bende ona sen de benım karımsın dedım yatak odasına gecdık yattık azına sıkımı verdım yalamasını ısdedım once ıstemedı ama sonra merakla sıkımı azına aldı somurmaya basladı bı posta azına bosaldım sonra gotden ıstedım yok dedı onu bınde bır kocama verıyorum dedı ve rıca etdım kırmadı cunku artık karımdı yavasca sokduk aglamaya basladı aglama ma sı ıcın cıkardım ve ıste o ana geldık benbeyaz amını bana verdı sokmamla bozsalmam bır olmustu ıcıne bosalınca bana bı tokat attı ve tekrar azına aldı bıraz somurdukdan sora kusura bakma ıcıme bosalınca dedı dayanamadım dedı bıse olmaaz dedım ve ogunden sonra her gece benı yatana cagrıyor eh enıstemı kıyagı baya guzel oldu teyzem benım karım oldu sımdı bıraz gotu buydu herhalde coook yuklenmeden ben gotune bosladıgım zaman 2 gun tuvalete gıtmıyor mosmor gotu kıpkırmızı oluyor sıkın ce tavsıye ederım guzel teyzen varsa hayat var daha bıtmedı sonra devam edecem anlatmaya Canli sikiş sohbeti yapmak […]
  • tatlı karım slm karımla çok güzel bi seks yaşantımız var her türlü fantaziye açıgız fakat eşim sadece beni tranıdı başka bir erkek hayatına girmedi eşim yarak cahili yani benim aletim 14 cm ve incedir eşim en güzel zevkleri bunla aldıgını sanıyordu taki o güne kadar yazın tatile didime yazlıga geçmiştik deniz kenarında takılıyorduk eşimin üstünde yok denecek bir bikini vardı ben eve bişeler almaya geçtim geri dönerken eşimi,n iri yapılı uzun boylu bi erkekle konuştugunu gördüm yanlarına gidince benide tanıştırdı ismi gökanmış daha evvel okul yıllarında kız evinde tanışmışlar sohbet koyulaştı derken eve yemege davet ettik bizsalonda gökanla sohbet ederken eşimöde o güzel kalçalarını kıvırta kıvırta yanımıza gelip gidiyordu gökanın gözleri eşimin götündeydi önü kabarmıştı bu inanılmaz ama benide heyacanlandırmıştı o an eşimi gözlerimin önünde yatırıp sikmesini istiyordum eşimle degişik fanteziler kurardık başka biriyle eşimi sikiştirir ben seyrederdim büyük bi yarakla sikilmesini istiyordum bagırta bagırta neyse yemek hazırlanmak üzeriydi gökan bi duş almak istedigini söyledi eşim ona banyoyu gösterdi ve 5 dakka sonra eşim benide çagırdı gel bişe gösterecem sana diye meger gökanı yıkanırken çıplak görmüş ve yaragı ilgisini çekmiş bu ne kocacıgım kolum gibi ve dik bende yemek istermisin dedim kızardı ve delimisin be onu nasıl alırım dedi kaçtı yemegi yedik ve gece yatakta karım çok ateşli şekilde sevişti benle ne o orospu uşagın yaragımı aklında diye sorunca kızararak evet ya ne büyük bişe ellemek isterdim dedi ve çokşiddetli şekilde geldi bende […]
Telefonda boşalmak ister misin? Hemen ara aşkım : 00353 515 737 08

Bir cevap yazın