Yengemle olan sex hikayem

Yengem üç dört günlüğüne bizde kalmak için Adanaya gelmişti. Okudan çıktığım bir gün eve girdim balkonda sigara içiyordum. Türk porno. Bizimkiler işte olduğu için akşama kadar rahatça sigaramı içerdim evde. Yengemi tamamen unutmuştum. Balkonun kapısı açılmasıyla elim ayağıma dolaştı. Sigarayı üzerime düşürdüm. Yengem oğlum ne yapıyorsun diyip üzerime doğru geldi. Eşofmanımı siliyor bahanesiyle bildiğin yarrağımı okşamaya başladı. Ben de hiç bozuntuya vermeden izliyordum sadece yengemi. Sex izle. Bu sigaranın külü yakmış herhalde burayı  baksana şişmeye başlıyor diyip gülmeye başladı. Ben de sigaranın külüyle alakası yok elin yaktı herhalde dedim. Ne diyorsun çapkın yengeni mi sikeceksin dedi. Gülümsedim sadece. Bak hele şuna yok bile demiyor dedi ve birden eli eşofmanımın içine girdi. Eli sıcacıktı gerçekten. Rus porno. Sikimden akan zevk sularıyla sikime masaj yapmaya başlamıştı resmen. Odana geçelim dedi. Arkasından yürüyüp beline sarıldım. Bana doğru döndü eşofmanımı indirdi. Yatağa ittirdim ve amını açıp dil darbeleriyle kıvrandırmaya başladım. Sen neyimişsin hadi sik beni parçala diye yalvarıyor bir yandan da zevkten inliyordu. Amı artık o kadar sulanmıştı ki sular dışına akıyordu. Neyse ben de artık dayanamayıp sikimi kaldırıp içine girdim. Girip çıktıkça tam boşalacak oluyor yavaşlıyordum. En sonunda kendisini bana doğru itti ve çıkmama izin vermeden içimde kıvranmaya başlamıştı. Dayanamayıp sonunda içine boşaldım. Porno izle. İçinden çıkardığım sikimi bir güzel yalayıp banyoya girdi. Bir de banyoda suyun altında güzelce siktim. Artık düzenli olarak sikişiyoruz yengemle.

Sex Hikayeleri Okumaya Devam Et:

  • Ablamla süper uzun sex hikayem Merhabalar adım ozan 22 yasındayım bu olay olalı daha 1 yıl oldu ve bu olay bır Trabzon macerası ıle basladı. Ablamın kocası Trabzonluydu evlenelı 4 yıl olmustu enıstemın kız kardesını o zaman sadece dugunde gormustum o zamanlar zayıf kucuk cıtı pıtı bır kızdı. Hazıran ayının sonlarıydı bır aksam ablamlara oturmaya gıtmıstık trabzona gıdeceklerını soyledıler benı de davet ettıler bıryerler gorursun dıye bende tamam dedım ıs yerınden ertesı gun 1 haftalık ucretsız ızın aldım bavulumu hazırladım ve ablamları beklemeye basladım arabanın arka tarafında tek kısılık yer kalmıstı bavullar bagaja sıgmamıs bır kısmını da on tarafa koymuslardı. Arabaya bındık ve Trabzon maceramıs baslamıs oldu. Bır kac yerde durduk yemek molası tuvalet molası ve sonunda trabzondaydık eve gırdık muthıs bır karsılama ıle karsılastık koy evıydı ve bıraz halıyle kucuktu hekes 1 odada oturuyordu o gun bırkez daha vuruldum ve saksına dondum enıstemın kız kardesı tam bı balık etı olmustu kılo almıs gorguslerı portakal kadar buyumus kalcaları dısarı cıkmıs yanakları al al olmustu hosgeldın ozan abı dıye sarıldıgında da vucuduma degen goguslerı benı bıtırdı yanaklarımdan optu bende hosbulduk canım dıyıp bozuntuya vermeden onu yanaklarından optum evdekı buyuklerın ellerınden optum yerıme oturdum ve derın bır nefes cektım ıcımden ıyı kı de gelmısım dedım. Yemekler yenıldı muhabbetler edıldı ve aksam yatma vaktı gelmıstı yer yatakları acıldı bır odada 4 kısı yatacaktık ablam ben enıstem ve kız kardesı ben en kosede enıstem benım yanıma ablam onu yanında ve kardesı de […]
  • yatakta deneyimli yengemle Mrb Mobil Porno Hikayeleri’un sevgili okurları. Adım vefa 33 yaşındayım hayatımın en güzel 1 ayını geçirdim bu zaman içinde amcamın karısı gülüzarla bu 3. buluşmamız ilk olayı yazdıktan bi kaç gün sonra buluşmamız işin tuzu biberi olmuştu dün pazardı amcam yine dükkana gitmişti hava açık olduğundan bende kahveye gitmek için evden çıktım yolda yengemi gördüm hala anlatırken heyecan yapıyorum yengemle parkta karşılaştık nereye gittiğimi sordu kahveye gittiğimi söyledim napıcan bugün dedi hiç oyalanıcam biraz dedim sen napcan dedim bende evi temizliğe gitcem dedi ( kiralık evleri var ) işin önemli değilse gel gidelim dedi birlikte çıktık kızların nerde onlar niye yardım etmiyo dedim kızların işi olduğunu söyledi yolda içim içimi yiyordu yengem artık öyle çekingen değil gayet açık konuşuyordu nasıl şeyin iyimi karınla dün akşam bişi yaptınmı gibi laflar ediyordu eve geldiğimizde evde çok iş yoktu bir iki pencere vs yengem 20 dk işi bitirdi iki dkk soluklandıktan sonra yanıma geldi üstünü değiştirme bahanesiyle tişörtünü çıkardı sütyen falan giymemmişti özledinmi beni diye sordu kucağıma yan oturud eteğini sıyırdım altında hiçbişi yoktu dedim ne bu böyle içine bişi giymemişin boşver dedi. sex hikayesi beni yatakları istiflediği odaya götürdü pantolonumu açtı sikimi çıkardı artık çok rhat emiyordu hiç tiksinmiyordu eşin çok şanslı onuda boşaltıyormuşun akşamları dedi elbette dedim kadının rahatlaması lazım gülmeye başladı bir süre yaladıktan sonra hiç kendininkini yalatmadı bana ve ıslatmadı amını öylece oturmaya başladı sikime. niye […]
  • sarışın ayferle seks hikayem Ben denizlide oturan 16 Yaşında uzun boylu yakışıklı bi gencim en azından kızlar hasta oluyor neyse hikayeme geçiyiom hikaye 08.11.2014 De geçti Babamın çalıştığı iş yerinde çalışan temizlikci sarışın kocasından ayrılmış 34 yaşında lolitaydı eşi benzeri olmayan biriydi bi hatun vardı bu karıya hasta olmuştum ve hala diyodum neyse bi gün babam xxxx belediye başkan korumasıydu başkanla gitti ayfer halamıda ben korkmıyayım diye eve göndermiş o arada bende evde face den ayferin fotolarına bakıyodum kapı çaldı açtım baktım ayfer halam yakışıklı dedi öptü dudağımın kenarında hoşgeldin hala dedim geç içeri dedim içeri geçti direk benim odama geldi onun fotolarına baktığımı gördü ama çaktırmadı neyse ben çay demledim bakkala gidicektim bendede motor hastalığı var yamaha yzf125 yarış motoru var halamda motorları sevdiği için bende geleyim dedi bende gel dedim neyse aşşaya inip çalıştırdım tansaşa gidiyoduk halam sarılmıştı bana ve elide hemen hemen sikime yaklaşıkdı ve en osnunda eline almıştı ve tansaşa gidene kadar çekmedi tabi benimki durarmı yavaş yavaş kalkmaya başladı halam eliyle hareketler yaptı neyse tansaşa vardık alışverişimiz yaptık eve geri döndük saat de 21:00 civarlarıydı film açmıştık ama film hoşumuza gitmediği için durdurduk ve halam kızlarla aran nasıl dedi iyi dedim nasıl sevişiyomusun dedim arasıra dedim ve bana doğru yaklaştı ve dudaklarıma yapıştı bi eliyle boynuma sarıld ıbi eliyle eşofmanın altından sikimi elliyodu ben halamı kucaklayıp odama götürdüm ve yatağa fırlattım üstüne çıkıp öpüşüyoduk çılgınlar gibi […]
  • Seks tadında konulu porno hikayem Seks tadında konulu porno hikayem Siz değerli okurlarımızdan gelen seks hikayelerinizi paylaşmaya devam ediyoruz. Bu seferse sizi farklı bir porno hikayesiyle buşuşturuyoruz. Bir bayan okurumuz, istediği konulu seksi sonunda biriyle yaşadığını bizlere anlatmış hikayemizle sizleri başbaşa bırakıyoruz seksli dakikalar. Ben 28 yaşında bir bayan olarak porno hikayeler okumayı ve yaşadığımı yazmayı seviyorum. Bu sayede bazen farklı insanlar ile tanışmak da ayrı bir zevk tabi ki benim için. 172 boyunda 55 kilo olan bedenimin mankenlere taş çıkartıcı güzelliği ile iştaha getirdiğim erkekler ile çok güzel bir seks hayatı sürüyorum. Yaklaşık olarak 2 senedir dul ve bağımsız yaşıyorum. Bunun neticesinde özgür kalışımı sürekli kutluyorum. Birini ayarlamıştım eve davet ettim. Gelmeden önce tavşan kostümü giyim ay hatırlayınca bile içim gidiyor resmen. Çok tatlı popomun ucunda ponpon kuyruk filan iyice tatlılığımı ve seksi oluşumu artırmıştı. Aşkım içeri girince bana baktı ve gözleri dört açıldı. Benim ateşli tavşanım diyerek kucağına aldı öperek kendimden geçirmişti. Üstünü çıkardıktan sonra her yerimi yalamaya başladı. Külotumun üstünden vajinamı öyle bir tahrik etti ki bayılmıştım yaptığına. Mutfağa girdi bir havuç alıp yanıma geldi. Bir eli ile klitorisimi okşarken diğer elindeki havucu içime sokarak beni tahrik edince iyice zevk alır oldum. Sonra o havucu bitirene kadar arada kendi ve ben ısırdık. Bitince biraz kendi yaladı amımı ve kamışını tutarak yavaşça içime doğru yerleştirdi. Heyecanın doruğundaydım. O tatlı aletin vajinamın içinde […]
  • halamla sikiş hikayem merhaba benim hikayem tamamen gerçektir uzaktan akrabam olan ve kendisine hala dediğim bi insanla yaşadım 34 yaşında 170 boyundayım aşırı seks düşünen ve hayallerimi süsleyen kadın la yaşadığım gerçekleri sizlerle paylaşmak istedimismi suzan diyelim yada ayşe diyelim fark etmez halam 1 68 boyu şu handa 50 yaşında ve çok seksi ateşli bir kadın büyük kalçaları geriye çıkık dik ve diri göğüslere sahip daha 10 yaşındayken annemle beraber annem her gittiğinde bende giderdim o zamanlar genç ve çok ateşliydi annemle hep seks hakkında konuşurlar bende o zamanlarda dikkatimi çeken ve daha yeni uyanmaya erkekliğimin kıpırdamaya başladığım yaşlar ve bazen ben uyur numarası yapardım ve o zamanlarda video kasetleri vardı ve annemle video ya kaset takarlar izliyorlardı ve anneme zencinin sikine bak hala ne yarak var adamda eşek yarağı gibi derdi annem de güler ve akşam eve dönerken iç bi şey olmamış gibi annem beni uyandırırdı beraber eve gelirdi ve ben tuvalete girer 31 çekerdim ve halamı hayal eder iç olmayacak hayaller kurardım ve boşalırdım o gün iç unatamadığım bişey olmuştu ve hayatım boyunca unutmayacağım bi şey annemle babam erken yatmışlardı bende tv seyrediyordum ve tv yi kapatıp tam yatmaya hazırlanırken annemle babamın konuştuklarını duydum ve sesizce odalarını kapısına yöneldi kapı hafif aralıktı annem babama gündüz olanları anlatıyordu halamla arasında geçen konuşmaları ve bu arada hala dediğim kişi anne tarafından uzaktan akrabam ve babam anneme kocası olacak kavat sikemiyormu azgın kadıncağızı anneme bi akşam çağır ona bi gireyim […]
  • Otel Odasında Birlikte Olan Escort Melis Otel odasında birlikteliklerimi yaparken adeta kendimden geçiyorum ve çok özel bir şekilde zevk almak istiyorum. Bu konuda sizin herhangi bir sıkıntınız bulunmuyorsa yani otel odasında görüşme yapmak sizin açınızdan problem değilse burada Kartal Escort görüşmesi gerçekleştirebiliriz. Eğlenceyi ve hazzı bu odada yaşamaktan ben çok mutlu olacağım. Aynı şekilde sizi de eğlendirmek, zevk almanızı sağlamak için elimden gelenin en iyisini yapacağımı da bilmelisiniz. Maltepe Escort bayanınız olarak otel odasının haricinde hiçbir yerde görüşmeler ve birliktelikler yapmadığım için bu konuda lütfen beni arayarak rahatsız etmeyin. Fakat farklı konularda aklınızda soru varsa ve de bunu gidermek istiyorsanız ya da görüşme yapmak isterseniz burada Pendik Escort bayanınız olarak cep telefon numaram bulunuyor. Bu numaradan beni arayarak görüşmeler gerçekleştirebilir, eğlenebilir ve de ikimizin de tatmin olmasını sağlayabiliriz. Benimle görüştükten sonrasında istediğiniz herhangi bir zamanda yeniden birlikte olmak ve yeniden görüşme gerçekleştirmek isterseniz bu isteğinizi hemen bana söyleyebilir, ikimiz de çok özel bir şekilde bu görüşmeden çok fazla zevk alabiliriz.
Sanal seks numaramı görmeyenler için tekrardan numaram : 00353 515 737 08

Bir Cevap Yazın